Copstar Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Bara jag som tycker det är svårt att hålla isär folk när nästan alla har liknande SA-avatarer eller SA-signaturer? Man har ingen koll på vem som är vem helt enkelt. jo jag kan hålal med men dom är j*vligt snygga men jag ska inte ha någon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 men dom är j*vligt snygga men jag ska inte ha någon De flesta är snygga, ja. Du har en tillräckligt utstickande signatur, så dig känner man igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Bara jag som tycker det är svårt att hålla isär folk när nästan alla har liknande SA-avatarer eller SA-signaturer? Man har ingen koll på vem som är vem helt enkelt. Håller med! Man blandar ju ihop allihopa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 tips är att läsa namnet som står uppe till vänster på varje post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 sannt, men de e ratt kul att se alla som bytte till SA signaturer/avatarer over en natt =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Har bytt signatur , håller mig utanför modet edit: En liknande avatar är ju aldrig fel =) Redigerad 18 maj, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 tips är att läsa namnet som står uppe till vänster på varje post Det är sant, men det är ju bra när man kan se precis vem som skriver ett inlägg bara genom att titta på signaturen/avataren istället för att skumma igenom den lilla texten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag har bytt avatar... Detta är en gammal bild då ja e 3år eller mindre... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Nu när min mjölk-avatar försvann så orkade jag inte skaffa en ny, så ni får dras med den här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 heheh du har ju fortfarande en avatar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 heheh du har ju fortfarande en avatar.. Men prutt på dig! (Omoget? Javisst. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Ja det ska va utstickande som faaan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Bästa sigg just nu: The Copy... Tvåa kommer ju såklart jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nej, min är tvåa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nej, min är tvåa! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej din suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Okkas e bäst På nått sätt ser den proffsig ut KalleRs GTA:SA sigg e ju ruskigt fin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vigge's. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Trea kommer pimpens! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nu har jag en ny sig som Mademan har gjort alla creds till han! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag tycker ingen signature är snyggast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts