skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Du har härmat mig med glow på texten iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Du har härmat mig med glow på texten iaf.. Nej, du har använt Eyecandy glown, jag har använt Outter Glow Föresten min är gul din är vit Redigerad 13 maj, 2004 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Men det är ändå glow Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Men det är ändå glow Jo men din är bättre! Och så syns knappt min glow Redigerad 13 maj, 2004 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nåja, får väl byta ut lite grejs i signaturen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ny sa sig här med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 hmm, snygg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Orka göra snyggt, den duger för mig! lägg gubben i v-kanten så ade det varit snyggare btw, den är jävligt lik en blandning mellan min och skribbs Redigerad 13 maj, 2004 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nice sigg kaller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 hmm, snygg tack, varför hmm:et? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag tycker den va snygg.. Föressten, ska bara fråga hur gör du "rutnätet" (jag är inte jättebra i PS) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Jag tycker den va snygg.. Föressten, ska bara fråga hur gör du "rutnätet" (jag är inte jättebra i PS) Tack Rutnätet gör man genom att ha ett sånt mönster och sen lägga till det i lagereffekter, kanske kan länka till en guide EDIT: webdesignskolan gå in på snabbsök högst upp till vänster och sök på "ränder, scanlines". Ta den översta Redigerad 13 maj, 2004 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 de finns väl på Good-Tutriols? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Tack Rutnätet gör man genom att ha ett sånt mönster och sen lägga till det i lagereffekter, kanske kan länka till en guide EDIT: webdesignskolan gå in på snabbsök högst upp till vänster och sök på "ränder, scanlines". Ta den översta I will try.. Tack för hjälpen, det funkade.. Redigerad 13 maj, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vad tycker ni om min nya avatar...! För första gången på två år så har jag ingen Jay Leno avatar...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vad tycker ni om min nya avatar...! För första gången på två år så har jag ingen Jay Leno avatar...! Ovant! Haha... När man tänker på Arman så tänker man ju på den utstickande hakan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 lol okka! w0rd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 ny signatur i takt med alla andras SA siggar. sticker ut lite med att ha en MGS3-sigg istället den nya är en moddad version av min gamla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 mycket snygg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag ska ha ny Ava! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts