GiZmo Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 dålig kvalité.. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) Eftersom alla snodde min avatar (typ) så byter jag igen... Fan va dålig kvalle det var. Aja, det duger... Redigerad 29 april, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Nån som vill göra en cool avatar och/eller sig till mig med Ramones på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) Nån som vill göra en cool avatar och/eller sig till mig med Ramones på? Skriv i Request Topicen Redigerad 29 april, 2004 av Ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 dålig kvalité.. :/ Nej det tycker jag inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Ny avatar då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Ny signatur, med ett bra motto (på finska), men vad det betyder får ni tänka ut själva, om ni kan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 "Skä(e)gga mig inte?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 "Skä(e)gga mig inte?" Inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 ny sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Nya signaturer, allt gjort i Paint. Anledningen till att det står epix är därför att jag ska byta namn till det, men man måste vänta en vecka innan man får byta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 hata allt för hårda scanlines sätt lite transparans på dem (även om du har Paint, du får göra det för hand ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Sluta, den ska vara så, orkar inte bry mig om dom mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Nya signaturer, allt gjort i Paint. Anledningen till att det står epix är därför att jag ska byta namn till det, men man måste vänta en vecka innan man får byta. Då vill jag ha ditt gamla namn ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Då vill jag ha ditt gamla namn ju! Nej! Man ska aldrig byta till något som folk redan haft.. Blir bara massa missförstånd då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Då vill jag ha ditt gamla namn ju! Ursäkta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ursäkta? Du har ju ett av dom bästa namnen här på forumet ju..!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Du har ju ett av dom bästa namnen här på forumet ju..!! Men nu vill jag nästan inte byta namn tack vare dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ny signatur! Made by Topp3! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ny signatur! Made by Topp3! Hehe det såg jag direkt.. Tobbe och hans Metallica stil... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts