epix Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det finns en smart knep annars. Lyssna inte! Men det behövs nog ganska mycket hjärnkapacitet för att komma på det. Håller med till 100%! Men låt oss gå tillbaka till trådens ämne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 100 sidor Signaturer och avatarer (och lite off-topic ) !!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Msåte uploada min nya ava! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 lite bred, men annars var den snygg, är det typ snake eater? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 lite bred, men annars var den snygg, är det typ snake eater? nope, det är Solid Snake / Big Boss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 nope, det är Solid Snake / Big Boss k, är inte så insatt i MGS, fast det verkar bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Det finns en smart knep annars. Lyssna inte! Men det behövs nog ganska mycket hjärnkapacitet för att komma på det. Varför? Jag lyssnar inte på skiten men jag tankar väl fett ändå.. Va fan har svensk hiphop med hur mycket man tankar o göra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Varför? Jag lyssnar inte på skiten men jag tankar väl fett ändå.. Va fan har svensk hiphop med hur mycket man tankar o göra.. Jasså varför laddar du ner musik du inte lyssnar på då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jasså varför laddar du ner musik du inte lyssnar på då? Det står ju för fan inget om det.. Det står att svensk hiphop dör ut om 5år om man laddar hem illegal musik.. Det står inte ett skit om att man laddar hem svensk hiphop.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Det står att om några år. Jag har förresten aldrig sett en moderator följa Off-Topic såhär långt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Det står att om några år. Jag har förresten aldrig sett en moderator följa Off-Topic såhär långt. Grattis, första gången nu då eller.. Bara för man är moderator så är man väl inte guds barn för det eller? Orka med er.. kanske skulle sticka härifrån igen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 nej! de gör du inte!!! lova! ontopic nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 men skärp er nu, starta en gen tråd eller skicka PM istället för att skriva off-topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Håller mig väll till topicens ämne. A fixa en ny sig på nån minut nyss. Lr e den för stor? Ja byter om den e förstor. säg bara till då. fixat mindre Redigerad 15 mars, 2004 av Gurgel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 ska jag ha denna? http://rickardekmanserver.mine.nu/kraxcoolv1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 ska jag ha denna? det bestämmer du själv Gurgel: ser inte ut som den e för stor iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Det står ju för fan inget om det.. Det står att svensk hiphop dör ut om 5år om man laddar hem illegal musik.. Det står inte ett skit om att man laddar hem svensk hiphop.. Jo men när ämnet är svensk hip-hop så fattar man det. Vissa i alla fall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Håller mig väll till topicens ämne. A fixa en ny sig på nån minut nyss. Lr e den för stor? Ja byter om den e förstor. säg bara till då. den är 33 pixlar för stor! men de gör nog inget... skulle jag tro.. väll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 den är 33 pixlar för stor! men de gör nog inget... skulle jag tro.. väll? m jag såg de. de va därför jag undrde om jag fick ha den. Men kan nog ta 33 pixel på den . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 vad är det för skilnad på paint shop pro och photo shop? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts