Sylt-Tomten Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Fick min beställning idag och är mycket nöjd! (beställde en rampage tröja) Kul att man fick en pin och ett vykort också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Hultan är duktig på att göra grejer bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) fick mitt också igår (tisdag), jag beställde en keps. Väldigt snällt med ett vykort och pin också =) EDIT: bild nu Redigerad 16 april, 2004 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 fick mitt också igår (tisdag), jag beställde en keps. Väldigt snällt med ett vykort och pin också =) vilken keps? Jag köpte ju den som hultan fick av R*.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 vilken keps? Jag köpte ju den som hultan fick av R*.. http://www.gtasajtenuf.com/bilder/rware/big/10.jpg Borde vara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 varför in i h*lvete beställde inte jag en keps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 varför in i h*lvete beställde inte jag en keps? Du hade inte lust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 http://www.gtasajtenuf.com/bilder/rware/big/10.jpg Borde vara den Då tycker jag faktist min är snyggare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Du hade inte lust? nä, iofs hade jag inte de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Då tycker jag faktist min är snyggare.. Hmm, har svårt att bestämma mig @BigBear: Man vill alltid ha det man inte kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Min T-shirt äger era kepsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ehm diggar Stellans Kepa grymt mkt men synd att dom skickades ut i begränsad vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Borde finnas Trucker kepsar (eller vad de heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts