Add3 Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Ja vilket program behöver man och sen vilka knappar börjar man filma på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) , fraps, f9 Redigerad 13 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Men jag får itne till det nån har sagt att man måste ladda hem något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 http://www.fraps.com/downloads.htm Du får se lite på vad du har för prestanda på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13402&hl= Om du behöver hjälp sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Men han(visa) körde med en gammal version av DivX.. men i praktiken så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Nu har jag installerat fraps men jag sket i det andra programet ska ladda ner det sen... me nu kommer frågan vart är filmen nu efter jag har klickat på f9 och spelat in ett tag och sen avslutat på f9? jag hittar den inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Om du struntade i VirtualDub, så är det bästa att du har mycket plats kvar på hårddisken... Men, dina filmer hamnar där du intsallerade Fraps t.ex. C:/Fraps/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Om du struntade i VirtualDub, så är det bästa att du har mycket plats kvar på hårddisken... Men, dina filmer hamnar där du intsallerade Fraps t.ex. C:/Fraps/ Ser inte filmerna... Kan inte du visa en screen hur det ska se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Sådär nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 okej tack!! och intställningarna ska vara exakt så här?: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/fraps.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ja, jag tror det. Du kanske ska öka Movie framerate till 30 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts