Tommy_Fido Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Det ska nu komma utt ett spel baserat på filmen Reservoir dogs. jag tror att det kommer bli ett dåligt spel baserat på en bra film som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Det ska nu komma utt ett spel baserat på filmen Reservoir dogs. jag tror att det kommer bli ett dåligt spel baserat på en bra film som vanligt. vad tusan är reservoir dogs? vad handlar den filmen om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 vad tusan är reservoir dogs? vad handlar den filmen om? Reservoir Dogs är Quentin Tarantinos debut film och enligt mig en av dom bästa gangster filmen någonsin. Filmen handlar om en misslyckad diamantkupp flera av dom inblandade har dödats och nu samlas dom överlevande för att reda utt vad som gick snett. Filmen är väldigt våldsam i en scen blir en polis torterad dom skär av örat på honom och hugger han i ansiktet med ett rakblad. alla som har sett filmen vett vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Här är en bild på polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Oj fel bild här är den rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 har en ful titel enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 men en bra handling specielt när han regnar kulor på polisarna i polis bilen! två hella magasin för att mörda två poliser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts