DYos Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 ni som lirar, var brukar du flyga fran/till och me va for plan? Sjalv flyger ja ratt mycke pa usa's vastkust. ibland dar hemma i sverige, vid arlanda ocksa. favorit planet e 747an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) HEhe det händer att man spelar det ibland.. glida runt i usa och kolla läget med Boeing 747.. Redigerad 13 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 kor du nansin online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Körde 2002 förrut, testat installera 2004 men de stödjer inte mitt grafikkort (GF2 MX400 63Mb), kan inte ställa om grafiken, gör jag de så skiter sig allt och man måste installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 kor du nansin online? japp för fan!! vi kan lira nån dag kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Självklart lirar man MSFS 2002...! Brukar åka från Heathrow till Stansted med en 737 Turkish Airlines...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Är det kulattsitta och köra flygplan i två timmar? Jag gillar buggarna, jag åkte upp skit högt en gång, hehe, se åkte jag runt världen 10ggr på 7sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag spelar 2004 ibland. Flyger oftast på Mauritsius eller Maldiverna, eller nån annan "paradisö". Kör oftast med 747:an eller Cessna Amfibie. Ska köra online när vi har skaffat WLAN så att vi får internet på den snabba datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 japp för fan!! vi kan lira nån dag kanske? absolut =) far 2004 nangang nasta vecka, sa om du kanner for de nangang da, sag bara till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag spelar 2004 ibland. Flyger oftast på Mauritsius eller Maldiverna, eller nån annan "paradisö". Kör oftast med 747:an eller Cessna Amfibie. Ska köra online när vi har skaffat WLAN så att vi får internet på den snabba datorn. hehe, de e de billigaste sattet att komma ifran lite daada =) kan tipsa om flygplatsen Philipsburg / St. Maarten - Princess Juliana (SXM / TNCM) som ligger pa Netherlands Antilles. har aldrig varit dar (i FS eller irl) men flygplatsen ligger typ 20 meter efter stranden sa en landning dar ser oftast ut sa har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hehe, de e de billigaste sattet att komma ifran lite daada =) kan tipsa om flygplatsen Philipsburg / St. Maarten - Princess Juliana (SXM / TNCM) som ligger pa Netherlands Antilles. har aldrig varit dar (i FS eller irl) men flygplatsen ligger typ 20 meter efter stranden sa en landning dar ser oftast ut sa har Ok...ska prova nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hehe, de e de billigaste sattet att komma ifran lite daada =) kan tipsa om flygplatsen Philipsburg / St. Maarten - Princess Juliana (SXM / TNCM) som ligger pa Netherlands Antilles. har aldrig varit dar (i FS eller irl) men flygplatsen ligger typ 20 meter efter stranden sa en landning dar ser oftast ut sa har hehe.. såg de en gång på discovery.. de planet kommer typ 1 gång i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Spelade förut, men har slutat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Asså ba undrar vad man gör på spelet?? Flyger man bara runt lite hur som helst? Multiplayer? Hur gör man där? Flyger man runt med adra spelare eller vadå? O isf finns de typ tk are o sånt ? lr går de o köra in i varandra? För de skulle nog vara kul på multi tror ja. E liten flyg freak typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Asså ba undrar vad man gör på spelet?? Flyger man bara runt lite hur som helst? Multiplayer? Hur gör man där? Flyger man runt med adra spelare eller vadå? O isf finns de typ tk are o sånt ? lr går de o köra in i varandra? För de skulle nog vara kul på multi tror ja. E liten flyg freak typ du pratar inte lite CS-snack inte TK, hur ska man göra det? Teamkilling är ju inte samma sak som att köra in i andra.... BTW, går det att åka in byggnader? hörde att Microsoft tagit bort den funktionen efter WTC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Ni pratar om Microsoft flight sim, va? Har alltid varit lite sugen på det, men det är ju så ruskigt dyrt Edit: 2002 standard var inte så dyr Edit2: Ska man använda joystick till det eller? Redigerad 14 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Ni pratar om Microsoft flight sim, va? Har alltid varit lite sugen på det, men det är ju så ruskigt dyrt Edit: 2002 standard var inte så dyr Edit2: Ska man använda joystick till det eller? Japps, de gor vi. jaa, jag tyckte ocksa att de va dyrt, har far man betala $55 for FS2004! kan tanka mig att de e aningens hogre i sverige. fick den lysande iden att kolla upp de pa Ebay, a dar fick ja de for $35 (inkl. shipping)! sa nu e de pa vag hit joystick e inget maste, men de gor saker lattare och roligare! har startat/flugit/landat me autopiloten ett par ganger, men de e sa mycke roligare nar man far anvanda en joystick. utan joystick styr man med piltangenterna, och de e svarare att anvanda alla planets satt att manuvrera pa. jag kopte en bra joystick pa ebay (ebayebayebay) for $25, en Logitech Extreme 3D Pro. fungerar mycke bra me den har simulatorn! Ja fick me andra ord spelet + en joystick + shipping for samma summa som spelet skulle kostat i en butik! lycka till =) Redigerad 14 april, 2004 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hehe.. såg de en gång på discovery.. de planet kommer typ 1 gång i veckan? tja.. de e ju inte samma plan som kommer hela tiden =) har sett bilder pa air france och BA (british airlines) 747'or som landat dar. 747'or landar nog dar ett par ganger varje dag skulle ja tro, minst ett par ganger varje vecka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) du pratar inte lite CS-snack inte TK, hur ska man göra det? Teamkilling är ju inte samma sak som att köra in i andra.... BTW, går det att åka in byggnader? hörde att Microsoft tagit bort den funktionen efter WTC... angaende TK... de e ratt svart att flyga in i nan annan =) ja har da aldrig lyckats =) bra fraga. ja tror de gar att aka in i byggnader. de anda dom andrade (som jag vet om) som en foljd av WTC va att dom tog bort WTC ur FS2002, a dom kommer inte tillbaka... Redigerad 14 april, 2004 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 jag har Combat Flight Sim3... har inte spelet de så mycket eftersom de laggade på låg grafik..! min dator (1.6ghz, 256ram, geforce 4ti) verkade inte räcka.. :/ inte ens när all grafik var i botten kunde man spela laggfritt.. har inte testat nu, men nu har jag ett nytt grafikkort och 515mb ram istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts