gizmo91 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Nej, men jag vet att du får en skitlåt gratis, i alla fall så hade min kompis en låt när man ringde till honom, och när jag påpekade det så hade han ingen aning om det. Den går typ "Three is a magic number, yes it is, it's a magic number" Något i den stilen. Nepp man behöver inte ha 3, hade det på min mobil med comviq förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Nepp man behöver inte ha 3, hade det på min mobil med comviq förrut I knew it! Har för mig att det funkar med Tele2/Comviq också? Rätta mig om jag har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Nej, men jag vet att du får en skitlåt gratis, i alla fall så hade min kompis en låt när man ringde till honom, och när jag påpekade det så hade han ingen aning om det. Den går typ "Three is a magic number, yes it is, it's a magic number" Något i den stilen. Hahaha, min tränare hade också den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Är W850i mobilen ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Är W850i mobilen ute? Det skulle jag inte säga. Däremot så är den hyffsat stor! Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det skulle jag inte säga. Däremot så är den hyffsat stor! :'( Förlåt det var väldigt dåligt formulerat av mig. Det jag vill fråga var, har W850i mobilen släpps till affärerna så att man kan köpa den? Redigerad 3 september, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Nu har jag beställt en K610i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 :'( Förlåt det var väldigt dåligt formulerat av mig. Det jag vill fråga var, har W850i mobilen släpps till affärerna så att man kan köpa den? Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ingen som vet? Mjo, det ska nog finnas. Kolla där så får du se: http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/635144/prices Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Mjo, det ska nog finnas. Kolla där så får du se: http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/635144/prices Mjo jag har kollat det, men det står inget om det på sonyericsson.se. Med de kan va sena me uppdateringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Är lite sugen på just en w850i, är det nåt att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Håtétépé! http://www.mobile9.com/ Föresten någon med Sony Ericsson som vill ha ett tema? Ich leibe daz theme-maker. Så. Isf. Blir den förste som frågar den lycklige vinnaren av ett tema Säg vilka bilder du vill använda och vilka färger. Så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Håtétépé! http://www.mobile9.com/ Föresten någon med Sony Ericsson som vill ha ett tema? Ich leibe daz theme-maker. Så. Isf. Blir den förste som frågar den lycklige vinnaren av ett tema Säg vilka bilder du vill använda och vilka färger. Så, ja. Olika green day bilder, grön och svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Bump... Jag har ett problem med Opera Mini och QuickIM på min mobil. Det är en k508i. När jag ska starta något av programmen så får jag ett felmeddelande där det står: Network Error: INITRESN0HTTP Help: www.quickim.com/err/java.io.IOException. Jag har kollat den sidan men kommer bara till www.quickim.com. Hjälp fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Bump... Jag har ett problem med Opera Mini och QuickIM på min mobil. Det är en k508i. När jag ska starta något av programmen så får jag ett felmeddelande där det står: Network Error: INITRESN0HTTP Help: www.quickim.com/err/java.io.IOException. Jag har kollat den sidan men kommer bara till www.quickim.com. Hjälp fort! Ingen aning tyvärr. Mini Opera funkar bra för mig. Ska ladda ner Theme Creatorn nu igen bytte ju dator därför jag inte gjort någonting Edit: Always Mongo vilken mobilmodell har du? Och funkar bara på Sony Ericsson... Redigerad 11 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 A.A hänvisade mig hit, trots att det här är en gammal topic, så som svar på mina problem (ingen bild på video i w800i) fungerade det om man fixade storleken till 176x144. Läs mer här: tryck då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) A.A hänvisade mig hit, trots att det här är en gammal topic, så som svar på mina problem (ingen bild på video i w800i) fungerade det om man fixade storleken till 176x144. Läs mer här: tryck då! Hrm, gammal och gammal. 11 Oktober min vän. Offtopic: Är jag rastlös eller är jag bara väldigt aktiv? Hm, kanske samma sak! Nej, Godnatt! Redigerad 21 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Dags att dra upp den här eftersom jag har ett (1) problem. I min klass är det tydligen inne att nörda massa mobilspel, jag hakade inte på trenden förrens idag genom att ta emot ett tiotal spel från en polares handdator. Men ungefär hälften av spelen passar inte min display, utan man ser bara övre vänstra härnet av bilden vilket är skitirriterande, jag testade att minska upplösning för att se om den blev mindre, men då blev det bara en mindre ruta som man spelar i, plus att bilden fortfarande inte var rätt storlek och centrerad. Finns det något man kan göra åt det här ? För det var de roligare spelen som var på det viset. Eller ska jag helt enkelt slänga mobilfan åt helvete och köpa en med större skärm så även jag kan köra de häftiga spelen ? Jag har en SE W800i förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Dags att dra upp den här eftersom jag har ett (1) problem. I min klass är det tydligen inne att nörda massa mobilspel, jag hakade inte på trenden förrens idag genom att ta emot ett tiotal spel från en polares handdator. Men ungefär hälften av spelen passar inte min display, utan man ser bara övre vänstra härnet av bilden vilket är skitirriterande, jag testade att minska upplösning för att se om den blev mindre, men då blev det bara en mindre ruta som man spelar i, plus att bilden fortfarande inte var rätt storlek och centrerad. Finns det något man kan göra åt det här ? För det var de roligare spelen som var på det viset. Eller ska jag helt enkelt slänga mobilfan åt helvete och köpa en med större skärm så även jag kan köra de häftiga spelen ? Jag har en SE W800i förövrigt. Samma problem för mig, fast jag har en SE K800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Problemet är att spelen är utformade efter speciella mobiler, och därför fungerar inte alla spel på alla mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts