Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Varför tar du inte bara en låt som du har lagt in i din mobil och använder den? Han kanske inte har datorsladd? Han kanske inte gillar låtarna han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Varför tar du inte bara en låt som du har lagt in i din mobil och använder den? Har ingen sladd. Som godfather sa Krävs väl sladd för att ladda ner från BigSmS.nu? Redigerad 28 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Har ingen sladd. Som godfather sa Krävs väl sladd för att ladda ner från BigSmS.nu? Nej. Du får en WAP-Adress som du skriver in i telefonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nu ska jag köpa ny mobil, för att min har blivit helt cp. Blir en LG U880, fast jag köper den från 3:s hemsida. Får betala 29kr/mån för mobben och 49kr (minst) för 3freinds Tror ni man får med ett extra minne på 3 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nu ska jag köpa ny mobil, för att min har blivit helt cp. Blir en LG U880, fast jag köper den från 3:s hemsida. Får betala 29kr/mån för mobben och 49kr (minst) för 3freinds Tror ni man får med ett extra minne på 3 också? "3 har en minidebitering på 69 kr/mån". Det innebär att även om du ringer för mindre än 20 kr/mån så tar de ut 69 kr/mån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 "3 har en minidebitering på 69 kr/mån". Det innebär att även om du ringer för mindre än 20 kr/mån så tar de ut 69 kr/mån. Men är det samma sak som om man ringer för 50 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Men är det samma sak som om man ringer för 50 kr? (Räknar inte med mobilen) Du ringer för 0 kr = 69 kr/månad Du ringer för 20 kr = 69 kr/månad Du ringer för 50 kr = 99 kr/månad Tror nog Comviq Knockout är bland de bästa abonnemangen i Sverige idag för de som inte ringer allt för mycket (och inte har så många kontakter i samma nät). 49 öre/min till alla alltid, 0 kr/mån, 69 kr minimidebitering. I praktiken är det ett abonnemang för 69 kr/mån och man får ringa för det. Men du får ingen mobil så billigt till det. Redigerad 29 augusti, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jaha, lägger dom till 69kronor varje månad ändå, står 49 på 3gs hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jaha, lägger dom till 69kronor varje månad ändå, står 49 på 3gs hemsida? Det är månadsavgiften. Det andra är minimidebiteringen. De flesta ringer väl ändå för mer än 20 kr/mån så det är ju skitsamma. Du betalar 49+50 om du ringer för 50 kr, inte 69+50. Jag som skrev fel, jag är ond. Slå mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Det är månadsavgiften. Det andra är minimidebiteringen. De flesta ringer väl ändå för mer än 20 kr/mån så det är ju skitsamma. Du betalar 49+50 om du ringer för 50 kr, inte 69+50. Jag som skrev fel, jag är ond. Slå mig. *bitchslap* Okej Hmm, hur ska man göra då? Vill ha den mobilen, man kanske kan dela upp betalning på en annan. Finns en Samsung från telenor med 3, där betalar man 99-månaden och får ringa för allt, fast då kanske man får ge en summa innan istället EDIT: Har bestämt mig för en sony ericsson k610i med 3kombo music tror jag det heter Redigerad 30 augusti, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Undrar vad sånna signaler som man hör när man ringer till nån heter Vissa har Pepps Persson medmera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Undrar vad sånna signaler som man hör när man ringer till nån heter Vissa har Pepps Persson medmera Menar du typ Realtones? Riktig musik som ringsignal, är det det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Vet någon var jag kan köpa denna mobil med Comviq Kontantkort? http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&...1&pid=10242 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Menar du typ Realtones? Riktig musik som ringsignal, är det det du menar? Lite dåligt skrivet av mig, menade att om jag ringer till nån så kommer en låt istället för en vänte-ton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Vet någon var jag kan köpa denna mobil med Comviq Kontantkort? http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&...1&pid=10242 I princip vilken affär som helst, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 I princip vilken affär som helst, faktiskt. Ok, då får jag la kolla upp det nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Lite dåligt skrivet av mig, menade att om jag ringer till nån så kommer en låt istället för en vänte-ton Först och främst måste du ha 3 för att skaffa en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Först och främst måste du ha 3 för att skaffa en sån. Har för mig att det funkar med Tele2/Comviq också? Rätta mig om jag har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Först och främst måste du ha 3 för att skaffa en sån. Jag ska ha 3. Vet du vad dom kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag ska ha 3. Vet du vad dom kallas? Nej, men jag vet att du får en skitlåt gratis, i alla fall så hade min kompis en låt när man ringde till honom, och när jag påpekade det så hade han ingen aning om det. Den går typ "Three is a magic number, yes it is, it's a magic number" Något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts