Barracuda Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Gör som jag, köp en SEM k608i på 3 för 140:- månaden!!!! Nackdelen är att det är abonnemang... Men fördelarna väger upp nackdelarna Asbra ljud och 1.3 Mpix kamera,å 3G!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Defintivt en Samsung D600, ljuvlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ska skaffa en SE W800i efter jul, Längtar som f*n... BTW, Vart finns programet som ändrar ens röst i mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Onödigt att dra upp en 1 år gammal tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Onödigt att dra upp en 1 år gammal tråd! Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Lol? Kolla över hela tråden så märker du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Kolla över hela tråden så märker du Men han hade en fråga! Bättre att dra upp tråden än att göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Onödigt att dra upp en 1 år gammal tråd! Att skriva innan man läst är som att torka sig i arslet innan man skitit Hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Hej. Jag tänkte köpa en ny mobil. Samsung sgh X480... den har allt jag önskar, förutom dikitalkamera. Behövs det? Redigerad 31 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hej. Jag tänkte köpa en ny mobil. Samsung sgh X480... den har allt jag önskar, förutom dikitalkamera. Behövs det? Nej, det behövs inte men kan vara kul att ha ibland. Men om du inte tror att du behöver det så skit i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nej, det behövs inte men kan vara kul att ha ibland. Men om du inte tror att du behöver det så skit i det. Är det en bra telefon i övrigt? Kan man göra egna ringsignaler? Eller kanske spela in ett ljud som man använder som ringsignal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ursäkta för dubbelpost men jag måste veta... Kan man ladda ner realsound, mp3 och polyfon-ringsignaler til Samsung sgh X480-mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Hur skulle ni ha gjort?: Lagat en display på en Sony Ericsson K700i för 759kr + frakt. (Mobilen var köpt begagnad) eller Köpt en ny mobil för ca 1500kr? (Som är lite bättre) Funderar på en Samsung X660: Samsung X660 Edit: Bild på displayen: Redigerad 5 april, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur skulle ni ha gjort?: Lagat en display på en Sony Ericsson K700i för 759kr + frakt. (Mobilen var köpt begagnad) eller Köpt en ny mobil för ca 1500kr? (Som är lite bättre) Funderar på en Samsung X660: Samsung X660 Edit: Bild på displayen: Själv tycker jag du sak reparera den gamla, eller skaffa en mobil som är betydligt bättre än Samsung X660. Känns lite onödigt att skaffa en sådan, eftersom den inte är mycket bättre än den du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nån mer än jag som har Nokia 6280 ? den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Själv tycker jag du sak reparera den gamla, eller skaffa en mobil som är betydligt bättre än Samsung X660. Känns lite onödigt att skaffa en sådan, eftersom den inte är mycket bättre än den du har. Jo, men det känns lite onödigt att betala 759kr för reparation, sen ska den skickas som rek.brev och det kostar 50kr dit och 50kr tillbaka, så då blir det 859kr. Mobilen köpte jag dessutom för 1000kr, så det kostar nästan lika mkt att laga den, som det kostade at t köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 NÅGON SOM VET OM DET FINNS SNAKE ATT LADDA NER? (EJ NOKIA), HAR EN LG U880 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nån mer än jag som har Nokia 6280 ? den äger Självklart har jag det Men den är dock på Service för fjärde veckan nu ... Dom förstod ju inte vad felet var på den så dom skicka tillbaks en trasig telefon igen... J*vla idioter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Funderar på att köpa en SE Z1010 för under 1000kr. Någon som har info som jag behöver tänka på? Sony Ericsson Z1010 Redigerad 9 april, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Funderar på att köpa en SE Z1010 för under 1000kr. Någon som har info som jag behöver tänka på? Sony Ericsson Z1010 Den är jävligt fet. Sen ligger den obekvämt för örat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts