Grumpy Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Bilderna man kan ta med 12MP-kameran är det sjukaste jag sett (på en telefon iafl ), tydligen har kameran den största sensorn någonsin i en telefon. Det går också att filma i HD. Måste nästan köpa en sådan när de gått ner i pris...har dock dålig erfarenhet av Nokia. Alla Nokiamobiler jag använt har gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Måste nästan köpa en sådan när de gått ner i pris...har dock dålig erfarenhet av Nokia. Alla Nokiamobiler jag använt har gått sönder. Det har mina också gjort när jag tänker efter Aja, N8:an verkar sjukt robust iafl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Fick nyss min mormors gamla mobil och gud vad jag älskar denna, bästa mobilen som finns. http://www.7danademo.com/cubecart/images/uploads/w810.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Gratis apps till android: 1. Köp app från market. 2. Kör en backup på programmet med hjälp av Astro eller annan filhanterare som har backup till apk 3. Avinstallera & Återbetala 4. Installera backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Help me out here! Får telefonen hos Telia för 298kr/mån och då medföljer: fria sms till alla, surf upp till 1Gb och gratis samtal inom Telia. Får telefonen hos Telenor för 299kr/mån och då medföljer: Surf i 3mbps och gratis samtal inom telenor. Jag kan även köpa till gratis sms till alla för 75kr/mån vilket gör att månadskostnaden hamnar på 374... Telefonen i fråga är HTC desire HD Vilket gör att det känns som att fri surf är väldigt bra att ha men jag saknar att få fria sms som ingår i abbonemanget :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Jag röstar på Telia-alternativet! 1GB är ändå mycket då det kommer till en mobiltelefon, och well... Fler har telia = Fler gratis samtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Nån som kan hjälpa mig med min samsung s5230 har ett litet störande problem med den. När jag skickar sms till folk så kan ibland meddelandet hamna Utgående. Fast smset kommer fram och får leverans rapport. Så jag gå in på utgående sms igen för att skicka iväg det för att det ska försvinna nån som har en aning hur jag fixar det? Samt en annan sak mitt headset till mobilen har fuckat sig helt kan man få ett nytt headset på sin garanti? Eller gäller den bara för mobil fel om nåt skulle hända mobilen? Jag testade headsetet i kompisen samsung likadant där med. Man får typ vrida den i olika lägen för att musiken ska höras. Menar typ att man hör bara bakgrundsmusiken men inte rösten. Så igår tröttnade jag så jag bet bort en bit av skyddet för att se om nån sladd satt lös då satt en vit sladd/kabel lös. Eller måste ja köpa ett nytt headset? Kan tillägga att mobilen är två månad gammal och funkar fel fritt. Redigerad 3 november, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Jag röstar på Telia-alternativet! 1GB är ändå mycket då det kommer till en mobiltelefon, och well... Fler har telia = Fler gratis samtal. Det verkar som att jag har bestämt mig för det nu faktiskt. Kom fram till att jag fortfarande kan köpa till 2Gb extra för mindre än vad jag skulle lägga ut på telenor abbonemanget. Plus att jag har tillgång till Telias surfzoner redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1327019/The-99p-mobile-Incredible-deal-means-new-phone-costs-cup-coffee.html Haha, funderar på att köpa en "bara för att"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Vad kostar den billigaste telefonen som kan hantera spotify?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Vad kostar den billigaste telefonen som kan hantera spotify?! Är inte så insatt, men kolla upp lite äldre HTC-modeller med Android eller exempelvis HTC Wildfire (~2400 kronor) och Sony Ericsson X10 Mini (~1900 kronor) vilka ska vara prisvärda. Här ser du en lista på Android-telefoner rankade efter pris. http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s60829589&cols=207,1122,438&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Tror att nokias billighetsversion av min telefon ligger runt 1200. Annars kan du få köpa min (som är i obruten förpackning) för 1500 och få lite extra eller nåt sånt I varje fall en nokia 5800 och liknande med symbian Redigerad 10 november, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Oj, visste inte att Spotify fanns till Symbian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Oj, visste inte att Spotify fanns till Symbian. It does Använde det och det roliga är att det är ganska mycket samma gränssnitt och sätt att få fram saker o ting på som i iPhone och Android versionerna Så, a little piece of iPhone to my nokia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Tror att nokias billighetsversion av min telefon ligger runt 1200. Annars kan du få köpa min (som är i obruten förpackning) för 1500 och få lite extra eller nåt sånt I varje fall en nokia 5800 och liknande med symbian Heyhey, helt klart intressant! Kika in i min profil och (försök) lägga till mig på msn, har ruskigt mycket trubbel med att just kunna bli tillagd på msn men ibland så skonar mr Murphy mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Heyhey, helt klart intressant! Kika in i min profil och (försök) lägga till mig på msn, har ruskigt mycket trubbel med att just kunna bli tillagd på msn men ibland så skonar mr Murphy mig Diddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Finns det nåt bra SMS-dumparprogram för SE K750i? Skulle vilja få över alla SMS jag sparat in till ett textdokument. Hittills har jag knappat in viktiga SMS (skulder etc) för hand, men nu börjar det bli för drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Finns det nåt bra SMS-dumparprogram för SE K750i? Skulle vilja få över alla SMS jag sparat in till ett textdokument. Hittills har jag knappat in viktiga SMS (skulder etc) för hand, men nu börjar det bli för drygt. MyPhoneExplorer fick jag fram via googling, har hört talas om det förr så jag tror att det är ganska känt och bra. http://www.fjsoft.at/en/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 http://www.swedroid.se/telia-borjar-salja-zte-blade-pa-lager-i-veckan/ Verkar vansinnigt intressant för de som söker en billig android. Prestandan och framför allt skärmen är bättre än exempelvis HTC Wildfire, och i UK kostar den mer än tusenlappen mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 MyPhoneExplorer fick jag fram via googling, har hört talas om det förr så jag tror att det är ganska känt och bra. http://www.fjsoft.at/en/ Fungerade utmärkt när jag installerat drivrutiner från officiella SE-PCsuite först. Tack ska du ha! Enda nackdelen är att den inte fattar vilken tidsstämpel mina skickade SMS har, men det är åtminstone bättre än att mata ALLTING manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts