Sniper Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 (redigerad) HTC Touch! ...happ, då blev det alltså ny sida. Om ni vill veta vad jag svarade på får ni bläddra bak Redigerad 15 februari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jahopp... Smällde nyss igen bildörren på min gamle trogne trotjänare. Doh, med stort D. Displayen trasig och hela mobilen är krokig, men det går att ringa så den får hänga med till jag köper en ny. Synd att pengarna måste gå till annat joll just nu. Jag försöker vara lugn, men egentligen är jag AAAAARRRGGGRG!!!! :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Vad ska man ha för abonemang om man har en...va fan heter de? anyway... en mobil som konstant är kopplad mot internet. Funderar på Halebop vänner 0,5 gig : 197;- månaden. För halebopkontant kort suger just nu.. klarar 22 dagar sen är det tomt (9 kr/dagen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Vad ska man ha för abonemang om man har en...va fan heter de? anyway... en mobil som konstant är kopplad mot internet. Funderar på Halebop vänner 0,5 gig : 197;- månaden. För halebopkontant kort suger just nu.. klarar 22 dagar sen är det tomt (9 kr/dagen) Vet inget om några andra abbonemang men Telias billigaste prata på eller vad det heter kostar 29kr i månaden sen äre väl 69kr/mån för fri surf. Om man inte tar det för 99kr/mån som ger tillgång till surfzoner också. MEN jag kommer inte riktigt ihåg om det där stämmer exakt. Bara o kolla annars om det låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Kan man inte få en Nexus One med abonnemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Kan man inte få en Nexus One med abonnemang? Nej tror inte det då den egentligen inte säljs i Sverige. Vänta på HTC Desire istället, samma hårdvara som Nexus One men har även HTC's sense ui. Kommer till Sverige i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 För att jag inte känner sidan, jag är väldigt tillbakadragen när det kommer till att handla saker på internet. Det ska vara stora, välkända jätteföretag om jag ska köpa, annars får det vara. Justja. Trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Köpte mig en Samsung S5230 igår, billig telefon men är jäkligt nöjd med den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Köpte mig en Samsung S5230 igår, billig telefon men är jäkligt nöjd med den . Jävligt många i min närhet (2) som skaffat den. Nackdelen verkar vara att det inte finns något i stil med OVI store (nokia), Appstore (iPhone) och Android market (göggle) till den. Annars gillar jag hur allt flyter på den. likadant med en mobil brorsan köpte från LG. DEN är dock jävligt snygg också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Köpte mig en Samsung S5230 igår, billig telefon men är jäkligt nöjd med den . Jag har en sån! Men jag överväger att köpa en ny . Den levde inte riktigt upp till mina förväntningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Vad ska man ha för abonemang om man har en...va fan heter de? anyway... en mobil som konstant är kopplad mot internet. Funderar på Halebop vänner 0,5 gig : 197;- månaden. För halebopkontant kort suger just nu.. klarar 22 dagar sen är det tomt (9 kr/dagen) Är du låst till Halebop eller vadå? Tele2 är ju klart billigast. Jag har 1GB surf för 89kr/mån. Dessutom kostar det inget extra om jag passerar 1GB, det är bara hastigheten som stryps. För 29kr/mån får du 200MB att surfa för. Sedan gäller det förstås att Tele2 har bra täckning där du bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 @Plaisir: Det är sant, den är ju inte direkt öppen för oändliga möjligheter men har man tur så gillar man den som den är och då är den faktiskt väl värd pengarna. Jag har en sån! Men jag överväger att köpa en ny . Den levde inte riktigt upp till mina förväntningar.. Det kan vara sant, beror lite på vad man är ute efter. Jag ville ha en enkel telefon med helt okej design samt med lite touch av allt nytänk, och just på den biten så är den perfekt för mig. Sen tycker ajg att jag fick mer än vad jag förväntat mig i en telefon får en så billig peng . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Jag vill varna er om ni får ett samtal från detta nummer 0498248012 om ni råkar svara tryck inte 9 då. Då det är ett bedrägeri nummer som lurar er jag fick nämligen ett samtal från dem och jag har sökt och dubbel kollat och kollade även på eniro då var det många som hade fått samtal därifrån. Såg även på en blogg att en hade fått likadant nummer och ni kommer få hem en fet räkning hem vad jag såg. En på flashback fick ett likadant samtal om att han hade vunnit kalsonger och frågade hans storlek som tur var att jag inte svarade på det nummret eftersom jag svarar inte på nummer jag inte känner igen. Så jag vill varna er nu svara inte på nummret! EDIT: Här tog jag från en blogg också Det ringde precis ett konstigt nummer till mig. Men brukar inte svara på okända nummer, även inte nu. Kollade upp nummret på hitta och eniro men fanns ingen information. Så jag googlade på det. Då fick jag fram bra info: "0498248012, SVARA ABSOLUT INTE PÅ DET NUMRET OCH OM NI GÖR DET TRYCK INTE 9! Det är sånnadär personer som lurar dom säger typ du har vunnit en gratis kryssning bla bla bla till carribien för att få erbjudandet tryck 9 fast det inte är sant sen får man en fet räkning hem! Så alla se upp för det här numret: 0498248012 om ni inte vill bli av med massa pengar o bli lurade. Det finns fler av dom nummrerna men alla börjar nästan likadant sådär." Har hört om dom, men dom har inte ringt mig förr. Det fungerar såhär: Dom ronger upp dig, och ber dig göra div val. Allt för att få tiden att gå. Dom tar nämligen en avgift på 150:-/min per samtal. Mottagaren betalar. Tack och lov att jag aldrig svarat på ett sådant samtal. Hört om folk som fått hem räkningar på tusenlappar pga sådanthär. Passa er! Googla okända nummer Redigerad 15 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Jag förstår faktiskt inte hur folk går på såntdär. Hur dum är man egentligen som människa då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Jag förstår faktiskt inte hur folk går på såntdär. Hur dum är man egentligen som människa då? :/ Ja jag vet inte finns ju folk till allting nu för tiden. Som tur var är jag smart som inte svarade på samtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 iPhone var revolutionerade, nu har dom dock spelat ut sin roll som pionjärer. Om du inte är i akut behov av en mobiltelefon skulle jag vänta till iaf Q1-Q2 -2010 och sen välja och vraka mellan i princip alla mobiltillverkare som just nu håller på eller ska släppa nya android mobiler. Android är det nya, vilket också kommer bli det riktigt stora. Känns inte riktigt som att Android slagit igenom än. Får se hur det blir senare under året, men det känns fortfarande som att iPhone är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Har fått mig en iPhone 3GS med Halebop Vänner Surf Plus nu! Men jag har en fråga, eftersom jag har 3Gig surfsak med Surf Plus, betyder det att jag kan surfa upp 3Gig "Mottaget" när man kollar vid Inställningar > Allmänt > Användning > Mobil Nätverksdata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 (redigerad) Har fått mig en iPhone 3GS med Halebop Vänner Surf Plus nu! Men jag har en fråga, eftersom jag har 3Gig surfsak med Surf Plus, betyder det att jag kan surfa upp 3Gig "Mottaget" när man kollar vid Inställningar > Allmänt > Användning > Mobil Nätverksdata? Minns jag rätt så räknas både mottaget och skickat. Alltså: Du har 3gb att ta emot och skicka. Redigerad 25 mars, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Minns jag rätt så räknas både mottaget och skickat. Alltså: Du har 3gb att ta emot och skicka. Åhåå! Men just nu har jag 1.20MB skickat och 12MB Mottaget, så jag lider ju ingen nöd direkt. Men vad händer om det överstiger? Får jag väldigt dyr räkning i postlådan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Åhåå! Men just nu har jag 1.20MB skickat och 12MB Mottaget, så jag lider ju ingen nöd direkt. Men vad händer om det överstiger? Får jag väldigt dyr räkning i postlådan då? Tror bara att din hastighet stryps enormt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts