Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 det finns ett par mysiga mobilsidor på intenet...Inpoc på aftonbladet, gratis tolv kroner att köpa ringsignaler, bilder mm gratis när du blir medlem, o matrixmelodies, där står siffrorna man ska trycka in på komponeraren, svinlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag köpte en Siemens M65! Jävligt nöjd med den faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) hur ser den ut? *EDIT* dum fråga Redigerad 26 juli, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Är det nån som har en "Sagem My V-65" och vet hur man får ikoner till alternativen i huvudmenyn, såna som man kan se i manualen altså... För er som inte förstår så ska stjärnan bytas ut mot en ikon. Kalender: * visa dag * visa vecka * visa månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 sorry om jag drar upp en gammal topic men jag har en fråga angående en mobil jag täker köpa.... jag tänker köpa en panasonic g50 fråga: är dom bra??? lr håller dom å så??? och är det några vanliga problem med dom? ni som inte kanske vet så ser dom ut så här... http://212.112.161.169/ad_pics_new/43/43716_vbl_s.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sorry om jag drar upp en gammal topic men jag har en fråga angående en mobil jag täker köpa.... jag tänker köpa en panasonic g50 fråga: är dom bra??? lr håller dom å så??? och är det några vanliga problem med dom? ni som inte kanske vet så ser dom ut så här... http://212.112.161.169/ad_pics_new/43/43716_vbl_s.jpg äre ingen som vet skulle också vilja veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Knapparna, bedrövliga Dom e små, smala... Det blir vasst i fingrarna.... Ingen bra för dig som smsar och jag hoppas för dina fingrar att den har röstmemo... Jag har inte testat den men jag har sett den och det känns inte trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Införskaffade en K700i, den är asbra och jag är nöjd som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nån som vet om man kan uppgradera mjukvaran i en T610 själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nån som vet om man kan uppgradera mjukvaran i en T610 själv? Vadå för mjukvara? hela operativsystemet eller vad menar du. Annars kan du ju ladda ner hur mycket skit som helst till T610 och T630. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nån som vet om man kan uppgradera mjukvaran i en T610 själv? ja om du köper en terminator-dongle eller liknande jag kommer köpa denna http://www.cellular-support.com/terminator.htm nångång för att låsa upp och ta bort vodafone live på min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Vadå för mjukvara? hela operativsystemet eller vad menar du. Annars kan du ju ladda ner hur mycket skit som helst till T610 och T630. Syrran köpte en ny t230 som är sämre än min men den kan spela in ljud och ha det som ringsignal och hon har V-rally 2 som ett orginal spel. Så jag undrar om man kan ladda ner de nya inställningarna gratis EDIT: @ KalleR: är terminatorn bara en datakabel eller? Redigerad 13 augusti, 2004 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Min mobil vart spärrad för att jag använde den inte på ett år. Säker på att du "Inte använde min mobil så den blev spärrad." då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Har ett litet problem, jag kan inte wappa, det gick liksom utmärkt på min förra mobil, trots att man fått inställningar från både Telia och Sony Ericsson, så funkar det inte, nån som vet vad problemet är? edit: Det fixade sig, felet var enkelt, jag hade inte tillräckligt med pengar på kortet.. Redigerad 14 augusti, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 har en fråga är det nån som vet hur bra en sony ericson z200 är i jämförelse med nokia 6800 eller panasonic g50`?`?`?`?`?`?`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 sorry för jag drar upp en gammal topic men..... är en Siemens C65 någonting att ha??? är camen ungefär som SE t630 eller??? är det bra kvalitet??? svara snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Införskaffade en K700i, den är asbra och jag är nöjd som fan.. Är kameran bra på den (:!!! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Måste bara lägga in en bild tagen med min SE Z1010: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nån som vet vart displayskydd finns att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har funderat på telefonbyte.. vad ska jag köpa för telefon jag har en nokia 6670 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts