Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Har en gammal LG U880 Som jag hitta liggandes i källarn, tänkte använda den tills min nya mobil har kommit. Fast den är låst till 3. Finns det något gratis program till att låsa upp den? Har hittat en torrent utan seeders...

Jag har inte heller någon lust att betala för att låsa upp den.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Stort behov av ny mobiltelefon, några tips?

Jag är inget fan av pekskärmar och ser gärna att så lite som möjligt kan gå sönder för att man är lite ovarsam. Den ska kännas rejäl när man håller i den med andra ord.

Är SE-fanboy men kan nog tänka mig att sadla om ifall just DITT tips är riktigt bra.

Please halp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stort behov av ny mobiltelefon, några tips?

Jag är inget fan av pekskärmar och ser gärna att så lite som möjligt kan gå sönder för att man är lite ovarsam. Den ska kännas rejäl när man håller i den med andra ord.

Är SE-fanboy men kan nog tänka mig att sadla om ifall just DITT tips är riktigt bra.

Please halp!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=210372 :confused: , rejäl är den i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 weeks later...
Nokia N97 Mini för 3000 (vilken jag köper av en kompis som fick den av sin kusin som jobbar på något företag, två veckor gammal) eller HTC Touch Pro för 3000?

På den korta stunden jag arbeta i servicemottagningen på elgiganten så var det väldigt många som kom in och ville lämna sin N97 på service. Sen om det är användarna eller telefonen det är fel på ibland är väldigt olika, men det såg inte direkt bra ut på statistiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor