Skotten_31 Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) Har en gammal LG U880 Som jag hitta liggandes i källarn, tänkte använda den tills min nya mobil har kommit. Fast den är låst till 3. Finns det något gratis program till att låsa upp den? Har hittat en torrent utan seeders... Jag har inte heller någon lust att betala för att låsa upp den. Redigerad 26 december, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Stort behov av ny mobiltelefon, några tips? Jag är inget fan av pekskärmar och ser gärna att så lite som möjligt kan gå sönder för att man är lite ovarsam. Den ska kännas rejäl när man håller i den med andra ord. Är SE-fanboy men kan nog tänka mig att sadla om ifall just DITT tips är riktigt bra. Please halp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Stort behov av ny mobiltelefon, några tips? Jag är inget fan av pekskärmar och ser gärna att så lite som möjligt kan gå sönder för att man är lite ovarsam. Den ska kännas rejäl när man håller i den med andra ord. Är SE-fanboy men kan nog tänka mig att sadla om ifall just DITT tips är riktigt bra. Please halp! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=210372 , rejäl är den i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 hah, jag är en sån jävla velbög, men nu lutar det åt htc hd2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 (redigerad) Min telefon, SE G-någonting ersätter smileys som :) :( :* :> :< osv med sina egna extremt fula bilder. Hur kan jag ta bort den funktionen? Redigerad 6 januari, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MeanMachine Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Bottom line när det gäller windows mobile-mobiler. De må se snygga ut på ytan men när man väl sitter där med den äre ren skit. Kör iPhone eller Android. Nothing more, nothing less Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 ALLA SOM HAR EN NOKIA N97! Om du inte använder din pekpinne, har du lust att sälja/Ge bort den till mig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 ALLA SOM HAR EN NOKIA N97! Om du inte använder din pekpinne, har du lust att sälja/Ge bort den till mig!? Kan kolla på jobbet om vi har några ligger, har så mycket skit i vår lilla "verkstad" så det är mycket möjligt, men jag lovar inget . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 (redigerad) Kan kolla på jobbet om vi har några ligger, har så mycket skit i vår lilla "verkstad" så det är mycket möjligt, men jag lovar inget . Ah, det vore hyvens, jag saknar den redan. Edit: Den här sorten är det. http://www.mrgizmo.se/products/Nokia-N97-S...s-Pekpenna.html Redigerad 6 februari, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Varför köper du inte den på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Varför köper du inte den på hemsidan? För att jag inte känner sidan, jag är väldigt tillbakadragen när det kommer till att handla saker på internet. Det ska vara stora, välkända jätteföretag om jag ska köpa, annars får det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 För att jag inte känner sidan, jag är väldigt tillbakadragen när det kommer till att handla saker på internet. Det ska vara stora, välkända jätteföretag om jag ska köpa, annars får det vara.Va? Är du? Det hade jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Tyvärr exotic så hade vi inga pekpennor över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Va? Är du? Det hade jag ingen aning om. Haha stick. Tyvärr exotic så hade vi inga pekpennor över Ah, det är ingen fara. Det finns andra varianter på Nokias hemsida om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Nexus One = Awesome ? Funderar på en sån här faktiskt, hade tänkt införskaffa en SE X10 (LOL) först. Men denna verkar bättre, för det är inte en Sony Ericsson. *HIHI* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 N900.. Vill ha? JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Nokia N97 Mini för 3000 (vilken jag köper av en kompis som fick den av sin kusin som jobbar på något företag, två veckor gammal) eller HTC Touch Pro för 3000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 N97 är en ganska rolig telefon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Nokia N97 Mini för 3000 (vilken jag köper av en kompis som fick den av sin kusin som jobbar på något företag, två veckor gammal) eller HTC Touch Pro för 3000? På den korta stunden jag arbeta i servicemottagningen på elgiganten så var det väldigt många som kom in och ville lämna sin N97 på service. Sen om det är användarna eller telefonen det är fel på ibland är väldigt olika, men det såg inte direkt bra ut på statistiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts