Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Någon som har en, känner någon som har en, eller vet någonting om "Sony Aino"?

aino_1140180_0.jpg

Den verkar riktigt schysst. Det kan mycket väl bli min nästa mobil, dock om ett år eller två. Vill inte betala allt för mycket för en mobil och det mest moderna är inte nödvändigt. Använder knappt 20% utav det min mobil erbjuder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har en, känner någon som har en, eller vet någonting om "Sony Aino"? Den verkar riktigt schysst. Det kan mycket väl bli min nästa mobil, dock om ett år eller två. Vill inte betala allt för mycket för en mobil och det mest moderna är inte nödvändigt. Använder knappt 20% utav det min mobil erbjuder.

Klämde lite på en sådan i någon telefon butik, och den var riktigt tråkig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har en, känner någon som har en, eller vet någonting om "Sony Aino"?

bild

Den verkar riktigt schysst. Det kan mycket väl bli min nästa mobil, dock om ett år eller två. Vill inte betala allt för mycket för en mobil och det mest moderna är inte nödvändigt. Använder knappt 20% utav det min mobil erbjuder.

Ja, som sagt, tråkig mobil. Går bara att använda touch i multimedia menyn, annars får man använda den utfällbara knappsatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet mer om Sony Ericsson Xperia x10? när den kommer? pris? jag googla men kom inte fram till något datum, det verkar som att det är den här telefonen som kommer utmana Iphone på riktigt.

Tydligen har AT&T i USA köpt upp mer nät till den här telefonen än dom gjorde till Iphone.

Vilket fall som helst så är jag snart i stort behov av en ny mobil (läs några poster bort) och jag tror jag lägger Satio på hyllan tills jag är mer övertygad, hört att kameran inte är nog med komplement till alla brister.

En smartphone är det som man ska satsa på tydligen, men som sagt, Iphone? HTC? Sony Ericsson? Nokia vill jag inte ha så deras telefoner är ointressanta.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iPhone var revolutionerade, nu har dom dock spelat ut sin roll som pionjärer.

Om du inte är i akut behov av en mobiltelefon skulle jag vänta till iaf Q1-Q2 -2010 och sen välja och vraka mellan i princip alla mobiltillverkare som just nu håller på eller ska släppa nya android mobiler. Android är det nya, vilket också kommer bli det riktigt stora.

Är också sugen på en Xperia, men så säger farsan att han ska skaffa sig en sån genom jobbet och jag är egentligen inte i behov av en ny mobil, mer än att jag vill ha en smartphone, så jag ska vänta tills priserna går ner en aning och förhoppningsvis kommer det ut en ny, riktigt snygg androidmobil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Tänkte köpa en nokia N86, nu är det så att jag inte kommer att använda kameran så jättemycket. Undrar isåfall om jag ska köpa N86 eller en annan modell(vilken isf?)

vill oxå vet om det finns någon mobil med slide och touch screen. thx!

Kan du inte berätta lite vad du vill kunna använda telefonen till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor