chucky.swe Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Någon som provat/sett/hört någonting om Sony Ericssons nya telefonYari? K750n är död, den höll i fyra år så det var väl rätt förståeligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Någon som provat/sett/hört någonting om Sony Ericssons nya telefonYari? K750n är död, den höll i fyra år så det var väl rätt förståeligt! http://www.youtube.com/watch?v=333t0pD0RzQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag har köpt en Samsung Omnia Lite nu, och jag tycker att den är riktigt stek Ett tips, köp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Någon som har en, känner någon som har en, eller vet någonting om "Sony Aino"? Den verkar riktigt schysst. Det kan mycket väl bli min nästa mobil, dock om ett år eller två. Vill inte betala allt för mycket för en mobil och det mest moderna är inte nödvändigt. Använder knappt 20% utav det min mobil erbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Någon som vet om det är möjligt att fixa meny-lagget i min Sonmy Ericsson C702? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Någon som vet om det är möjligt att fixa meny-lagget i min Sonmy Ericsson C702? Har du senaste mjukvaran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Har du senaste mjukvaran? Jepp. Verkar vara mobilen som laggar generellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Någon som har en, känner någon som har en, eller vet någonting om "Sony Aino"? Den verkar riktigt schysst. Det kan mycket väl bli min nästa mobil, dock om ett år eller två. Vill inte betala allt för mycket för en mobil och det mest moderna är inte nödvändigt. Använder knappt 20% utav det min mobil erbjuder. Klämde lite på en sådan i någon telefon butik, och den var riktigt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Någon som har en, känner någon som har en, eller vet någonting om "Sony Aino"? bild Den verkar riktigt schysst. Det kan mycket väl bli min nästa mobil, dock om ett år eller två. Vill inte betala allt för mycket för en mobil och det mest moderna är inte nödvändigt. Använder knappt 20% utav det min mobil erbjuder. Ja, som sagt, tråkig mobil. Går bara att använda touch i multimedia menyn, annars får man använda den utfällbara knappsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Någon som vet mer om Sony Ericsson Xperia x10? när den kommer? pris? jag googla men kom inte fram till något datum, det verkar som att det är den här telefonen som kommer utmana Iphone på riktigt. Tydligen har AT&T i USA köpt upp mer nät till den här telefonen än dom gjorde till Iphone. Vilket fall som helst så är jag snart i stort behov av en ny mobil (läs några poster bort) och jag tror jag lägger Satio på hyllan tills jag är mer övertygad, hört att kameran inte är nog med komplement till alla brister. En smartphone är det som man ska satsa på tydligen, men som sagt, Iphone? HTC? Sony Ericsson? Nokia vill jag inte ha så deras telefoner är ointressanta. Redigerad 2 december, 2009 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 iPhone var revolutionerade, nu har dom dock spelat ut sin roll som pionjärer. Om du inte är i akut behov av en mobiltelefon skulle jag vänta till iaf Q1-Q2 -2010 och sen välja och vraka mellan i princip alla mobiltillverkare som just nu håller på eller ska släppa nya android mobiler. Android är det nya, vilket också kommer bli det riktigt stora. Är också sugen på en Xperia, men så säger farsan att han ska skaffa sig en sån genom jobbet och jag är egentligen inte i behov av en ny mobil, mer än att jag vill ha en smartphone, så jag ska vänta tills priserna går ner en aning och förhoppningsvis kommer det ut en ny, riktigt snygg androidmobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weesaw Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Tänkte köpa en nokia N86, nu är det så att jag inte kommer att använda kameran så jättemycket. Undrar isåfall om jag ska köpa N86 eller en annan modell(vilken isf?) vill oxå vet om det finns någon mobil med slide och touch screen. thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Tänkte köpa en nokia N86, nu är det så att jag inte kommer att använda kameran så jättemycket. Undrar isåfall om jag ska köpa N86 eller en annan modell(vilken isf?) vill oxå vet om det finns någon mobil med slide och touch screen. thx! Kan du inte berätta lite vad du vill kunna använda telefonen till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weesaw Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Kan du inte berätta lite vad du vill kunna använda telefonen till? ringa, smsa , musik(mest), surfa på nätet då o då, twitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 ringa, smsa , musik(mest), surfa på nätet då o då, twitter. Vilken jävla telefon som helst funkar ju. Köp min W810? 50:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 HTC Tattoo, mhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Vilken jävla telefon som helst funkar ju. Köp min W810? 50:- w810i förtjänar mycket mer än 50 spänn! Jag och min far har varsin, och dem är verkligen Sony Ericssons bästa mobil på senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Sålde min gamla sony ericsson W890I för 300:- fyfan vilken bra deal, spricka över hela skärmen, den startar om sig med jämna mellanrum men fan vad sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) Någon som har en uppfattning om nokia x6? http://prylzonen.se/wp-content/uploads/2009/09/nokia-X6-530x530.jpg Redigerad 20 december, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Klämde lite på en sådan i någon telefon butik, och den var riktigt tråkig. Instämmer, Aino verkar mycket intressantare än den faktiskt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts