eXotic Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 N-Gage är en telefon/spelkonsol som Nokia har gjort, ganska gammal, men jag tror det finns ganska coola spel till den. läs mer http://www.nokian97forum.com/games/n-gage-on-n97/ http://en.wikipedia.org/wiki/N-Gage Ja jo, självklart känner jag till den mobilen. Tänkte bara om det var någonting speciellt med N-gagespel till skillnad mot vanliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Ja jo, självklart känner jag till den mobilen. Tänkte bara om det var någonting speciellt med N-gagespel till skillnad mot vanliga spel. Har kollat lite mer nu, det var inte så coolt som jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 (redigerad) Fyfan vad The Phonehouse har dålig telefonsupport... Hälften av gångerna hamnar man hos någon som inte kan ett skit och tvingas ändå sitta i telefonkö i minst 10 minuter... Sitter just nu i kö hos dem... 32:53... Edit: Herregud... Jag satt i kö i ungefär ~37 minuter. Personen som svarade kunde det som en telefonsupporter bör kunna, men var stundtals lite otrevlig. Redigerad 2 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 (redigerad) Fyfan vad The Phonehouse har dålig telefonsupport... Hälften av gångerna hamnar man hos någon som inte kan ett skit och tvingas ändå sitta i telefonkö i minst 10 minuter... Sitter just nu i kö hos dem... 32:53... Edit: Herregud... Jag satt i kö i ungefär ~37 minuter. Personen som svarade kunde det som en telefonsupporter bör kunna, men var stundtals lite otrevlig. Du får försöka ringa vid lämpligare tider. 15-18 gissar jag på att det är flest som ringer. Att han stundtals var otrevlig kan ju ha att göra med att han om fyra minuter slutade, han ville väl snabba på samtalet Redigerad 3 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Du får försöka ringa vid lämpligare tider. 15-18 gissar jag på att det är flest som ringer. Att han stundtals var otrevlig kan ju ha att göra med att han om fyra minuter slutade, han ville väl snabba på samtalet Det är ändå oacceptabelt att det ska vara så pass lång kö att man måste vänta nästan 40 minuter för att komma fram. Sedan spelar det faktist ingen roll om han slutade snart; han ska vara trevlig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 (redigerad) Det är ändå oacceptabelt att det ska vara så pass lång kö att man måste vänta nästan 40 minuter för att komma fram. Sedan spelar det faktist ingen roll om han slutade snart; han ska vara trevlig ändå. Jag vill inte rättfärdiga det, jag bara förklarade anledningarna. Känns bara så konstigt att vi fått två helt olika bemötanden av Phone House. Jag har aldrig väntat längre än 10min i kö och har aldrig upplevt några otrevliga personer i supporten, och detta säger jag inte bara för att jag fick min telefon snabbt och billigt osv. Redigerad 3 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Ja, det är faktist väldigt konstigt. Min förr- förra telefon var från Phone House (GEAB The Phone House på den tiden) och då var allt jättebra! Bra personal och bra service (testade dock aldrig telefonsupporten då, men allt annat var bra). Det kan helt enkelt vara så att butiken i sig är bra och så länge man inte tvingas uppsöka deras telefonsupport så är allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Har installerat en sega-emulator på Nokian97:an, det är gött ju! Väldigt go att spela på tack vare tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Har installerat en sega-emulator på Nokian97:an, det är gött ju! Väldigt go att spela på tack vare tangentbordet Tell me! Via PM om det inkluderar olagligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 (redigerad) Angående N900; vet någon om det kommer att komma en annan variant med uppvinklad skärm, som det är på N97? Redigerad 22 oktober, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 (redigerad) Tell me! Via PM om det inkluderar olagligheter. Deal! Men jag vet faktiskt inte om det är olagligt. Roms finns ju att ladda ner på jättemånga hemsidor utan något hysh hysh kring det. Har installerat en gameboy advance-emulator också, och det är det coolaste, sitter och lirar Spider-Man3 nu och det är faktiskt kul på riktigt! Edit: Boomer, nej om jag minns rätt är den rak, Redigerad 23 oktober, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Nån som vet om det finns Vista theme creator till S500i? Hittade en till K700i eller vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Just nu rullar jag med en Samsung GT-S5230! Prisvärd mobil med touch (köpte lite tillbehör till den, så det hamnade på drygt 2500:-). Mycket nöjd än så länge, har inte så stora krav på mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag måste få tacka L_Voll än en gång för att han hjälpte mig att hitta och installera SEGA- och GBAemulatorn. Det är två konsoler som jag har ägt båda två. Så det är enorma nostalgikickar att spela alla spel som man hade som liten knatte. Jag har faktiskt spelat varje dag sedan jag skaffade emulatorerna, perfekt att dra fram om man inte har någonting att göra, att fördriva lite tid går enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 (redigerad) Jag måste få tacka L_Voll än en gång för att han hjälpte mig att hitta och installera SEGA- och GBAemulatorn. Det är två konsoler som jag har ägt båda två. Så det är enorma nostalgikickar att spela alla spel som man hade som liten knatte. Jag har faktiskt spelat varje dag sedan jag skaffade emulatorerna, perfekt att dra fram om man inte har någonting att göra, att fördriva lite tid går enkelt! Lugnt! Favoritspel på de olika? Spider-Man3 på GBA för mig, fett kul, lirar det så fort jag får chansen! På sega har jag inte installerat så många spel dock. Redigerad 29 oktober, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Lugnt! Favoritspel på de olika? Spider-Man3 på GBA för mig, fett kul, lirar det så fort jag får chansen! På sega har jag inte installerat så många spel dock. Jag har mest spelat SEGA. Då har jag tankat spel som jag hade på mitt gamla SEGA en gång i tiden. Sonic eller Ecco the dolphin bara för det är sådan nostalgi att spela. Annars så är pinballspelet som följde med i hans post ganska kul, Crueball. På vBag har jag bara testat Tekken. Jag har ju fortfarande kvar mitt GBA och en massa spel, så det jag har vBag till är att upptäcka nya spel. Men det känns mycket härligare att nostalgispela gamla spel så det är mest det jag har gjort. Då blir det SEGAemulatorn eftersom det var längst tid sedan. Ska testa Spider-Man till vBag då. Se om det är någonting att ha. Jag minns att ett Harry Potter-spel var askul till gameboy annars, det kanske man ska testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Är i stort behov av en ny telefon, min Sony Ericsson k800i, sjunger på sista versen, var på väg redan för ett år sen att köpa en ny, men gav en lagning en chans och det höll tills nu, synd, den bästa mobilen jag haft. Var länge sugen på en Iphone, men nu har Sony Ericsson släppt sina nya modeller och Satio-modellen föll mig i smaken. http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...lc=sv&cc=se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Att köpa en HTC Hero kändes hur bra som helst! Pillat en hel del med den idag och är både överraskad och väldigt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Att köpa en HTC Hero kändes hur bra som helst! Pillat en hel del med den idag och är både överraskad och väldigt nöjd. Vad trevligt! Köpte själv en för cirka 1,5 månader sen och förutom lite småsaker man stör sig på är jag hur nöjd som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) Snart blir det en Samsung Omnia Lite Vad tycker ni om den mobilen? Är den prisvärd? Redigerad 9 november, 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts