SilentViper Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Nån som vet hur man blockar ett nummer så den personen inte kan skicka sms eller ringa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 (redigerad) Nån som vet hur man blockar ett nummer så den personen inte kan skicka sms eller ringa mig? Flå't där var jag inte speciellt hjälpsam. Men vilken Mobil/leverantör har du? Redigerad 3 juli, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Funderar på att köpa en Nokia 6600 Slide http://www.bloggersbase.com/images/uploaded/original/b4559c599d08ff15b19fec272ad3215ab5acdb45.jpeg Någon som vet om den är duglig? Bra att ha? Lönt att köpa den? Finns det bättre, snyggare, lika svart och elegant med utskjutbar tangent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Funderar på att köpa en Nokia 6600 Slide http://www.bloggersbase.com/images/uploaded/original/b4559c599d08ff15b19fec272ad3215ab5acdb45.jpeg Någon som vet om den är duglig? Bra att ha? Lönt att köpa den? Finns det bättre, snyggare, lika svart och elegant med utskjutbar tangent? Annars har du Nokia 6500 slide Information Nokia 6500 slide 6500 slide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 (redigerad) Annars har du Nokia 6500 slide Information Nokia 6500 slide 6500 slide Onödigt , den är bara 200kr billigare än 6600. Väljer ju hellre 6600 för designens skull, bara 200kr dyrare. Fyfan vad läcker Nokia 8600 Luna är, kring 5000kr kostar den! Redigerad 10 juli, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 (redigerad) Onödigt , den är bara 200kr billigare än 6600. Väljer ju hellre 6600 för designens skull, bara 200kr dyrare. Fyfan vad läcker Nokia 8600 Luna är, kring 5000kr kostar den! Håller med den var läcker. Skulle lätt köpa den om den inte var för dyr. Redigerad 10 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag är lite smått sugen på en ny mobil och ångrar faktist lite att ja sålde min 5310. Men är denna mobil bra att ha? Sony Ericsson W595 http://www.cellfanatic.com/wp-content/uploads/2008/07/sony_ericsson_w595.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 @Tikki Har man haft en Sony Ericsson har man haft alla, mer eller mindre. Så om du har haft bra upplevelser med SE förut, kör på. Men annars kanske det är bättre att välja en Nokia eller något annat roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 @Tikki Har man haft en Sony Ericsson har man haft alla, mer eller mindre. Så om du har haft bra upplevelser med SE förut, kör på. Men annars kanske det är bättre att välja en Nokia eller något annat roligt. Nu är det så att jag har haft Nokia ganska mycket och vill ha min andra sony ericsson mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) Sedan några dagar tar min mobil inte emot sms om jag inte startar om den, vilket är mycket irriterande.. Mobilen är en SE G900 och min främsta fundering är om det går att återställa/reparera mjukvaran i den på något sätt (själv). Mobilen ser ut att vara rejält misshandlad (då det bara är en massa jävla klistermärken som ramlar av på den) och jag kan tänka mig att tre (som jag köpt mobilen ifrån) bara skulle skicka tillbaka den och säga att jag får skylla mig själv? ...tyvärr finns det ingen tre-butik att springa in i häromkring. Passar på att fråga.. 3Mobil Surf kostar 3kr/dag, är detta räknat på dagar man har tjänsten (dvs. ca 90kr/månad) eller dagar man använder den? Redigerad 24 juli, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Sedan några dagar tar min mobil inte emot sms om jag inte startar om den, vilket är mycket irriterande.. Mobilen är en SE G900 och min främsta fundering är om det går att återställa/reparera mjukvaran i den på något sätt (själv). Mobilen ser ut att vara rejält misshandlad (då det bara är en massa jävla klistermärken som ramlar av på den) och jag kan tänka mig att tre (som jag köpt mobilen ifrån) bara skulle skicka tillbaka den och säga att jag får skylla mig själv? ...tyvärr finns det ingen tre-butik att springa in i häromkring. Passar på att fråga.. 3Mobil Surf kostar 3kr/dag, är detta räknat på dagar man har tjänsten (dvs. ca 90kr/månad) eller dagar man använder den? Du kan ju i alla fall göra en återställning av mobilen, finnes på inställningar eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Du kan ju i alla fall göra en återställning av mobilen, finnes på inställningar eller dylikt. Försvinner rubbet då? Är väl främst meddelanden jag tänker på, finns det sätt att spara dessa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Försvinner rubbet då? Är väl främst meddelanden jag tänker på, finns det sätt att spara dessa på? Allting försvinner förutom sakerna på minneskortet och sim-kortet, så det kan vara en bra idé att se till att kontakterna verkligen är sparade på sim-kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 (redigerad) Alright, nu skulle jag vilja fråga någon om någon kan få tag i en rörlig bild åt mig, det ska vara en fin bild på naturen (helst ett landskap typ som landet eller något) som har vissa rörliga moment i sig, typ som att ett träd svajar i vinden eller att fåglar flyger runt. Jag har sökt efter detta länge men har inte haft någon succé, så om någon är snäll och hjälper mig att leta så vore det underbart (:!!! Tack i förhand Edit: Glömde säga att upplösningen ska vara 240x400 (ej wide-screen, utan hög) och vara i bra kvalité och inte där dom tagit en bra bakgrund men sedan tagit en tecknat fågel eller något och satt dit. Redigerad 25 juli, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Köpte en riktigt bra telefon. Tål vatten, smuts, mikropartiklar, våld och stötar. Samsung B2100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 (redigerad) Passar på att fråga.. 3Mobil Surf kostar 3kr/dag, är detta räknat på dagar man har tjänsten (dvs. ca 90kr/månad) eller dagar man använder den? Jag var i stan häromdagen och passade på att springa förbi 3-butiken vid Kulturhuset; tjänsten kostar 90kr månaden, alltså inte efter antal dagar man använder den utan det är en fast kostnad. Redigerad 6 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Är så otroligt sugen på en N97 att jag håller på att dö. Någon som har testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 (redigerad) Jävlar vad bra kamera Sony Ericsson W995 har, Upplös. kamera Max: 3264x2448 Megapixlar: 8 Vill ha en mobil som ligger kring 1000-2000 med samma kamera kvalite EDIT: Kanske borde köpa en Sony Ericsson C905 för 2500kr? Redigerad 17 augusti, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Jävlar vad bra kamera Sony Ericsson W995 har, Upplös. kamera Max: 3264x2448 Megapixlar: 8 Vill ha en mobil som ligger kring 1000-2000 med samma kamera kvalite EDIT: Kanske borde köpa en Sony Ericsson C905 för 2500kr? Har du provat W995's kamera? Eller uttalar du dig bara efter megapixlarna? En kompis har mobilen. Han tycker att den är "ok". Som vanligt dålig kvalite där det inte är fullt solljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Har du provat W995's kamera? Eller uttalar du dig bara efter megapixlarna? En kompis har mobilen. Han tycker att den är "ok". Som vanligt dålig kvalite där det inte är fullt solljus. Så bilderna är inte som i reklamen då - systemkamera kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts