Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Finns det sidor som man kan få reda på vem det är som skickar sms till en? Det är nämligen ja fick ett sms av nån person som ja inte vet vem det är och det är ett nummer ja inte känner till. Finns det då nån sida som man kan kolla vems nummer det är och vem den personen är?

Imponerande att ha undvikit hitta och eniro år 2009.

http://hitta.se/

http://www.eniro.se/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är det kontantkort som inte är registrerade eller någon med dolt nummer. Good Luck!

Alltså det är ett nummer som syns och sökt på. Har även frågat vem denne är och denne person påstår att han/hon heter "Johanna Andersson" och så vitt ja vet så känner ja ingen som heter så. Sen påstår han/hon att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil. Så finns det andra sett att få tag i vem denne person är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså det är ett nummer som syns och sökt på. Har även frågat vem denne är och denne person påstår att han/hon heter "Johanna Andersson" och så vitt ja vet så känner ja ingen som heter så. Sen påstår han/hon att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil. Så finns det andra sett att få tag i vem denne person är?

Personen i fråga kanske fick numret av någon annan, eller så kan det ju vara som så att personen köpte/fick mobilen av en kompis som du känner!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personen i fråga kanske fick numret av någon annan, eller så kan det ju vara som så att personen köpte/fick mobilen av en kompis som du känner!

Jajo men ja e lite osäker på denne därför vill ja ha nån sida där man kan få information om denne person. För han/hon påstår iallafall att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajo men ja e lite osäker på denne därför vill ja ha nån sida där man kan få information om denne person. För han/hon påstår iallafall att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil :S

Synd för dig, roligt för henne?

Du kan inte hitta henne om hon inte är registrerad, om jag har förstått det hela rätt. Fråga henne?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Jag köpte en 5310 Xpressmusic igår och jag är jättenöjd med den, problemet är att det inte finns så många roliga program/apps/spel/whatever på den. Så nu undra jag, kan man hitta några roliga program i en buske eller måste man köpa dem?

Blev det föresten att skaffa en iPod eller valde du denna istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev det föresten att skaffa en iPod eller valde du denna istället?

Jag skaffade en 5310 istället, jag hade tänkte köpa en iPod men så läste jag i ett reklamblad från Elgiganten om 5310 och 5310 verkade var rätt bra så jag åkte upp till Elgiganten och köpte den. Det var helt enkelt ett impulsköp. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skaffade en 5310 istället, jag hade tänkte köpa en iPod men så läste jag i ett reklamblad från Elgiganten om 5310 och 5310 verkade var rätt bra så jag åkte upp till Elgiganten och köpte den. Det var helt enkelt ett impulsköp. :w000t:

Kolla några sidor bak så hittar du. Annars har du en sida här där du kan hitta allt möjligt

http://www.zedge.net/

Gratis nerladdning också.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor