mr_tobbe Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Finns det sidor som man kan få reda på vem det är som skickar sms till en? Det är nämligen ja fick ett sms av nån person som ja inte vet vem det är och det är ett nummer ja inte känner till. Finns det då nån sida som man kan kolla vems nummer det är och vem den personen är? Imponerande att ha undvikit hitta och eniro år 2009. http://hitta.se/ http://www.eniro.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 (redigerad) Imponerande att ha undvikit hitta och eniro år 2009. http://hitta.se/ http://www.eniro.se/ Kolla min edit post. Hittar ej personen där och har vetat om dom där sidorna Redigerad 11 juni, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Då är det kontantkort som inte är registrerade eller någon med dolt nummer. Good Luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Då är det kontantkort som inte är registrerade eller någon med dolt nummer. Good Luck! Alltså det är ett nummer som syns och sökt på. Har även frågat vem denne är och denne person påstår att han/hon heter "Johanna Andersson" och så vitt ja vet så känner ja ingen som heter så. Sen påstår han/hon att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil. Så finns det andra sett att få tag i vem denne person är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Alltså det är ett nummer som syns och sökt på. Har även frågat vem denne är och denne person påstår att han/hon heter "Johanna Andersson" och så vitt ja vet så känner ja ingen som heter så. Sen påstår han/hon att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil. Så finns det andra sett att få tag i vem denne person är? Personen i fråga kanske fick numret av någon annan, eller så kan det ju vara som så att personen köpte/fick mobilen av en kompis som du känner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Personen i fråga kanske fick numret av någon annan, eller så kan det ju vara som så att personen köpte/fick mobilen av en kompis som du känner! Jajo men ja e lite osäker på denne därför vill ja ha nån sida där man kan få information om denne person. För han/hon påstår iallafall att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Jajo men ja e lite osäker på denne därför vill ja ha nån sida där man kan få information om denne person. För han/hon påstår iallafall att mitt nummer fanns i hans/hennes mobil :S Synd för dig, roligt för henne? Du kan inte hitta henne om hon inte är registrerad, om jag har förstått det hela rätt. Fråga henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Jag köpte en 5310 Xpressmusic igår och jag är jättenöjd med den, problemet är att det inte finns så många roliga program/apps/spel/whatever på den. Så nu undra jag, kan man hitta några roliga program i en buske eller måste man köpa dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Jag köpte en 5310 Xpressmusic igår och jag är jättenöjd med den, problemet är att det inte finns så många roliga program/apps/spel/whatever på den. Så nu undra jag, kan man hitta några roliga program i en buske eller måste man köpa dem? Blev det föresten att skaffa en iPod eller valde du denna istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Blev det föresten att skaffa en iPod eller valde du denna istället? Jag skaffade en 5310 istället, jag hade tänkte köpa en iPod men så läste jag i ett reklamblad från Elgiganten om 5310 och 5310 verkade var rätt bra så jag åkte upp till Elgiganten och köpte den. Det var helt enkelt ett impulsköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 (redigerad) Jag skaffade en 5310 istället, jag hade tänkte köpa en iPod men så läste jag i ett reklamblad från Elgiganten om 5310 och 5310 verkade var rätt bra så jag åkte upp till Elgiganten och köpte den. Det var helt enkelt ett impulsköp. Kolla några sidor bak så hittar du. Annars har du en sida här där du kan hitta allt möjligt http://www.zedge.net/ Gratis nerladdning också. Redigerad 24 juni, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Kolla några sidor bak så hittar du. Annars har du en sida här där du kan hitta allt möjligt http://www.zedge.net/ Gratis nerladdning också. Står ju att ifall du laddar hem något så är det icke-annonsfritt, dvs, skitet connectar till nätet så du måste betala lite för att spela eller fattade jag fel ? Bra sida förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Står ju att ifall du laddar hem något så är det icke-annonsfritt, dvs, skitet connectar till nätet så du måste betala lite för att spela eller fattade jag fel ? Bra sida förövrigt. Det beror på vad för spel du laddar ner. Ja har laddat ner en del spel utan connectar till nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Tjabba tjena hallå! Köpte nyss ny mobiltelefon och undrar. Är det så viktigt att ladda den vid inköp? Kan jag starta den medans den laddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Tjabba tjena hallå! Köpte nyss ny mobiltelefon och undrar. Är det så viktigt att ladda den vid inköp? Kan jag starta den medans den laddar? Ja det är bara starta den medans den laddar det har ja gjort gjorde så på min Nokia 5310 ja hade. Samma sak på min förra Nokia ja hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Det beror på vad för spel du laddar ner. Ja har laddat ner en del spel utan connectar till nätet. Hur vet man vilka spel som connectar till Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Hur vet man vilka spel som connectar till Internet? Det ska stå när man laddar ner eller när man startar spelet för det ska komma upp nåt dock var det länge sen när ja tankade därifrån då ja spelar inte så mycke på mobilen utan blir mest att sms:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Hur går man bäst tillväga om man vill köpa en iphone? Ska man beställa en jailbreakad? vad går man miste om när man jailbreakar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Hur går man bäst tillväga om man vill köpa en iphone? Ska man beställa en jailbreakad? vad går man miste om när man jailbreakar? Köp en från 3 / Telia / WhatNot och sen jailbreakar du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Köpte en nokia 5630 xpress music för några veckor sen, sexy shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts