xPisc Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 nej, det är falskt... på alla undersökningar så klagar dom på de... sry att ja ej uploadat bilden, ja ska försöka göra det på måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Vilken har bäst kamera av Sony Ericsson P900 Vs Nec e616v? Fått något ryck och vill byta bort min Nec e616v mot en P900 och undrar vad som är bra/dåligt med den? Är den bättre på något sätt? Redigerad 22 maj, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 soft som fan att man har IR på datorn..och telefonen ...bara att tanka ner spel o skit o dra över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 soft som fan att man har IR på datorn..och telefonen ...bara att tanka ner spel o skit o dra över Man får inte prata warez på detta forum * REPORTED * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Man får inte prata warez på detta forum * REPORTED * Hur många gånger har folk berättat vad warez är på detta forumet? Warez är olaglig software och har du nån aning om ifall de "spel och skit" han tankar är warez? ingen snackade om warez här innan du la dig i. n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Vad jävligt nära på att köpa en 3g mobil idag, men grejen var att det skulle gå på mera än vad mobiln var värd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Min mobil vart spärrad för att jag använde den inte på ett år. haha lol hur lyckas du ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 älskar min nece616v i svart jupp har en sån! :"> e man kär så e man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 haha lol hur lyckas du ?? Lätt.. Lämnade den bara under en SUPER PLAY tidning en gång förra året. Sen glömde jag bort den. Sen när jag hittade den var allt spärrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Hoppas att ni inte tycker att jag drar upp tråden. När man ska låsa upp sin mobil gratis på trycktill.com så måste man ha ett IMEI nummer. Hur får man reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Vad spelar det för roll om man drar upp den? den är ju fortfarande aktuell. xPics, kan du ladda upp en bild från T630:ns kamera äru snäll, funderar stark på att köpa den. Tänkte göra det från Dustin.se för 1,7 lök (utan moms, mina föräldrar fixar det genom deras jobb) Är Dustin att lita på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) Jag kan ladda upp en bild tagen med en T630, men du kommer inte bli imponerad... Redigerad 25 juli, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag är riktigt imponerad faktiskt, trodde aldrig det skulle vara så bra, för om man kollar på den i telefonen ser det väl bajs ut. Jag har erfarenheter av T610:ans kamera men är det samma eller? Rekomenderar du mig att köpa den då Speeder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) Ärligt talat är den tagen med en T610. Men t630 har samma kamera, det är bara så att programvaran förstorar bilden till 480*640 pixlar. Om du ska ha bra bilder ska du, som jag vänta på S700i. Om du nöjer dig med detta ska du köpa en T630 eller om du vill ha lite bättre en K700i. (Bifogar bild tagen med K700i) Redigerad 25 juli, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag vill heller inte lägga ut tusentals kronor så T630 får det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Annars så... finns det ju T68i med påhängskamera... och bilerna blir såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Men vem vill ha en t68? fast det var imponerande grafik, men hur många så högupplösta bilder får plats i den gamla telefonen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Kameran har ett inbyggt minne på 1mb, så där får det plats 12 bilder tror jag. Om man inte vill ta i lägre kvalitet, då får det plats det dubbla. Det går att välja mellan Large (640*480), Medium (320*240), Small (120*160) och MMS (80*60) Det går att skicka alla storlekar med MMS. Sedan flyttar man bilderna till telefonen och kan ta ännu fler. Men nu vill jag inte att vi ska burkskinka sönder den här topicen så att om vi skulle kunna ta den här diskussionen på MSN vore det bra. Bifogar ännu en bra bild tagen med en T68i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 kan man ta bort opratörs loggon helt på en siemens s55 bara bakrunds bilden kvar MIn brosa som undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Vad spelar det för roll om man drar upp den? den är ju fortfarande aktuell. xPics, kan du ladda upp en bild från T630:ns kamera äru snäll, funderar stark på att köpa den. Tänkte göra det från Dustin.se för 1,7 lök (utan moms, mina föräldrar fixar det genom deras jobb) Är Dustin att lita på eller? Japp, Vi har en dator butik här i Västerås som beställer allt därifrån, inga problem alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts