MiRRe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Min vän har en w580 (walkmanversionen av din s500), och har exakt samma problem. Så det kanske är något som är vanligt förekommande med de telefonerna? I så fall norde det inte vara några problem att få den lagad. Det är väldigt vanligt att dom går i sönder, min kompis har samma som din och hon har lämnat in den 3 gånger Minst på jag tror ett och ett halvt år, det är allt från att knapparna spricker till saker inne i telefonen. Har varit med henne nån gång o lämnat den och dom som tar in den är inte direkt förvånade när problemen beskrivs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Mjo, spruckna knappar har jag funnit på ALLA s500/w580-telefoner jag har pillat på. Och det är några stycken, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Mjo, spruckna knappar har jag funnit på ALLA s500/w580-telefoner jag har pillat på. Och det är några stycken, faktiskt. Rätt dåligt att det inte görs något åt problemet från tillverkarnas sida, jag menar hon som tog emot min kompis telefon sa något i stil med "dom är så vana att få in dessa telefonerna" något åt det hållet, kanske dags att se över problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Tror du det kan vara fukt i den då? Jag hade nog lämnat in den, finns det garanti kvar? Och om du är säker på att skadan inte är egen gjord så är det ju inga problem. Ja vet inte om det är fukt där i och ja jag är säker att jag har inte gjort nåt. Tror garantin går ut i juli/augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Rätt dåligt att det inte görs något åt problemet från tillverkarnas sida, Vad gäller W580 så ska tillverkaren börjat göra knapparna i ett nytt material. Huruvida dom gjort det vet jag inte, har bara hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Ja vet inte om det är fukt där i och ja jag är säker att jag har inte gjort nåt. Tror garantin går ut i juli/augusti Är du säker på att du inte gjort något så lämna in den, eftersom du har lite garanti kvar också. Vad gäller W580 så ska tillverkaren börjat göra knapparna i ett nytt material. Huruvida dom gjort det vet jag inte, har bara hört talas om det. Lite på tiden att dom gör det, ingen är road över att lämna in sin mobil kvitt i kvarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Ja jag är säker att inge fukt har kommit in i högtalarna. Eller att jag har gjort nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Ja jag är säker att inge fukt har kommit in i högtalarna. Eller att jag har gjort nåt. Då tycker jag att du ska lämna in den så problemet blir helt löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Frågar samma som RavenE gjorde för ett tag sen, Någon som har iPhone eller erfarenhet av den? Sjukt sugen på en är man. Men sen är jag ganska lost på dom o andra sidan, vad som är så "bra" med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Ja mina knappar på k800 har också börjat lossna plast ifrån, men bara lite Har du Cydia på din ipod, tror det funkar på den också för den har väl Wi-Fi? Kameran i iPhone är inte den bästa heller, sägs vara 2mp men den ser lite bättre ut faktiskt, men sen är det ju bara fota, inget typ ändra till svartvitt eller andra saker som finns i dom flesta mobiler med kamera. Men med Cydia kan man hitta lite program att anväda för att göra fotografering roligare i den, sen kan man ju inte filma med standard heller, har dock cycorder som gör att man kan, men konstigt att apple skippat den funktionen faktiskt. Nix, har inte Cydia, och yes den har Wi-Fi. Laddade dock hem något som hette "TruePhone", och det fungerade faktiskt att ringa med! Eller.. jag provade att ringa till min mobil, och det fungerade, men jag har ju ingen mic på iPoden. Ingen videofunktion som standard? Det var faktiskt snålt. Redigerad 31 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Nix, har inte Cydia, och yes den har Wi-Fi. Laddade dock hem något som hette "TruePhone", och det fungerade faktiskt att ringa med! Eller.. jag provade att ringa till min mobil, och det fungerade, men jag har ju ingen mic på iPoden. Ingen videofunktion som standard? Det var faktiskt snålt. Japp faktiskt väldigt snålt, men går som sagt att fixa men då måste man göra en jailbreak på phonen. Det är riktigt bra ljud i den faktiskt, blev väldigt förvånad trodde det skulle vara halvdant, antar att du har samma ljud, kanske bättre men, väldigt bra Sms tjänst hade väl varit rätt gött att ha på ipoden, hade jag tyckt Men det är ganska svårt att skriva sms med touch innan man är van, tar ju bra mycket längre tid än innan, men det ska vänjas in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Japp faktiskt väldigt snålt, men går som sagt att fixa men då måste man göra en jailbreak på phonen. Det är riktigt bra ljud i den faktiskt, blev väldigt förvånad trodde det skulle vara halvdant, antar att du har samma ljud, kanske bättre men, väldigt bra Sms tjänst hade väl varit rätt gött att ha på ipoden, hade jag tyckt Men det är ganska svårt att skriva sms med touch innan man är van, tar ju bra mycket längre tid än innan, men det ska vänjas in Är faktiskt rätt van att skriva på iPoden, och jag antar att iPhonen använder samma tangentbord? Telia hade faktiskt ett riktigt schysst erbjudande! 150:- + 29:-/månaden i 24 månader (4296:-) och får köpa den för 695:-. Hamnar ju i princip på samma pris som om man skulle köpt den för fullt pris direkt. Ja, och så tillkommer ju såklart kostnaden för det man ringer och sådant för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Är faktiskt rätt van att skriva på iPoden, och jag antar att iPhonen använder samma tangentbord? Telia hade faktiskt ett riktigt schysst erbjudande! 150:- + 29:-/månaden i 24 månader (4296:-) och får köpa den för 695:-. Hamnar ju i princip på samma pris som om man skulle köpt den för fullt pris direkt. Ja, och så tillkommer ju såklart kostnaden för det man ringer och sådant för. Tror det är samma tangentbord Förresten, har du lagt in långfilm på din ipod? Konverterar en just nu ska se hur pass det funkar Ja varför inte slå till ? Gud vad nice, ännu en fördel. La precis in en 99 minuter lång film på iphonen, tog 5 min Kan ju inte bli bättre. Köp en Räven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Tror det är samma tangentbord Förresten, har du lagt in långfilm på din ipod? Konverterar en just nu ska se hur pass det funkar Ja varför inte slå till ? Gud vad nice, ännu en fördel. La precis in en 99 minuter lång film på iphonen, tog 5 min Kan ju inte bli bättre. Köp en Räven Ingen långfilm, men däremot några avsnitt av Friends och Scrubs. Fungerar riktigt bra! Gah, sjukt sugen att köpa en. Men jag ska vänta ett tag, ser ingen mening i att köpa en ny när min gamla fortfarande fungerar. Kanske skulle råka tappa den i betonggolvet här på jobbet några gånger. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Det verkar som högtalaren som e trasig. Då ja testade spela in ljud utan headset men funkade inte man hör bara massa brus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Ingen långfilm, men däremot några avsnitt av Friends och Scrubs. Fungerar riktigt bra! Gah, sjukt sugen att köpa en. Men jag ska vänta ett tag, ser ingen mening i att köpa en ny när min gamla fortfarande fungerar. Kanske skulle råka tappa den i betonggolvet här på jobbet några gånger. :hmm: Det kommer ju en ny version snart så onödigt att jaga fatt i en nu. Var rätt inne på att skaffa en iPhone själv för ett tag sen men det svalnade så fort jag började kolla på Nokia 5800. Så den är beställd och kommer väl inom dom närmaste veckorna, ska nämligen flytta mitt nummer ifrån tre till telia så att jag får ringa lite billigare. Den största "nackdelen" är väl att touchen inte är lika avancerad och att man inte kommer få tillgång till samma utbud av applikationer som appstore har men jag tror nog att Nokia kommer komma ifatt det där ganska snart för att inte förlora för många kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Ska förmodligen köpa en iPhone 3G när den nya versionen har släppts. Billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Jag skulle aldrig välja en "touch screen"-telefon utrustad med resistiv pekskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Jag skulle aldrig välja en "touch screen"-telefon utrustad med resistiv pekskärm. Jag är säkert skitdum men: Vad är en resistiv pekskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Jag är säkert skitdum men: Vad är en resistiv pekskärm? Har heller ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts