Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sjukt problem här. När morsan eller min syrra ringer mig och svarar så hör dom inte mig eller ja hör inte dom. Men förut när mamma ringde mig så kunde vi prata med varandra men nu har det blivit nåt med mobilen att vi inte kan höra varandra ja testade ringa upp hon hörde mig inte. Kan detta vara nån inställning för jag har återställt mobilen 2 gånger nu. Eller bör ja gå och lämna in den på lagning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt problem här. När morsan eller min syrra ringer mig och svarar så hör dom inte mig eller ja hör inte dom. Men förut när mamma ringde mig så kunde vi prata med varandra men nu har det blivit nåt med mobilen att vi inte kan höra varandra ja testade ringa upp hon hörde mig inte. Kan detta vara nån inställning för jag har återställt mobilen 2 gånger nu. Eller bör ja gå och lämna in den på lagning?

Tror du får lämna in den faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men problemet kom bara så där utan att ja hade gjort nåt. Så fall om jag nu blir tvungen att lämna in den hur blir det med garantin då? Då det är förra ägarens namn som står på papperna?

Men garantin är väl kopplad till varan får jag för mig.

Rätta mig någon om jag har jättefel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ringde till morsan igår och jag hörde hennes röst men hon kunde inte höra mig. Så ska ja lämna in mobilen eller inte?

Min kusin hade liknande problem med sin mobil, men det löste sig bara helt plötsligt men vill du vara säker på att det fixas så lämna in den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får lämna in den på måndag så fall just nu orkar ja inte gå ner till the phone house då där mobilen kommer ifrån har ett sammarbete med tph. Men konstiga är att om jag ringer upp så kan jag höra vad de säger men när de ringer upp så hör de varken mig eller jag hör inte dom. Men bara om jag ringer upp. Aja om inte mobilen funkar tills helgen är slut så åker ja till phone house

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som problemet är löst för mig med att nån ringer. Men fattar inte jag kan bara prata med dom om jag har mitt headset i då kan ja svara och prata och dom hör mig bra. Kan det vara nån inställning på min mobil eller? För jag vet inte.

Jag tror felet sitter inne i telefonen, kanske mikrofonen, någon högtalare som är paj, eftersom det funkar med ditt headset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vet inte om ja ska lämna in den då ja kan prata med headset. Och då blir det säkert ja får betala också om det är fukt i mobilen.

Tror du det kan vara fukt i den då?

Jag hade nog lämnat in den, finns det garanti kvar? Och om du är säker på att skadan inte är egen gjord så är det ju inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor