Plaisir Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Böj dock inte bara. Du måste dra ut lite också. om du håller in den samtidigt som du böjer kommer piggarna att gå av o då blire svårt o ladda mobilen igen. Tänkte att det kunde behöva förtydligas innan det är försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Löste sig. Behövde dra lite grann så höger pinnen eller vad man ska säga åker ut innan ja drar ut den vänstra. Hoppas ni fattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Bump. Någon som har någon hygglig guide till hur jag flashar min W610I? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Riktigt skabbigt svar ahead men pröva www.forum.se-nse.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 I9 phone Qand-band - det är en klon av iPhone, någon som vet hur bra den är? Har läst att den skulle vara rätt bra för en klon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Sjukt problem här. När morsan eller min syrra ringer mig och svarar så hör dom inte mig eller ja hör inte dom. Men förut när mamma ringde mig så kunde vi prata med varandra men nu har det blivit nåt med mobilen att vi inte kan höra varandra ja testade ringa upp hon hörde mig inte. Kan detta vara nån inställning för jag har återställt mobilen 2 gånger nu. Eller bör ja gå och lämna in den på lagning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Sjukt problem här. När morsan eller min syrra ringer mig och svarar så hör dom inte mig eller ja hör inte dom. Men förut när mamma ringde mig så kunde vi prata med varandra men nu har det blivit nåt med mobilen att vi inte kan höra varandra ja testade ringa upp hon hörde mig inte. Kan detta vara nån inställning för jag har återställt mobilen 2 gånger nu. Eller bör ja gå och lämna in den på lagning? Tror du får lämna in den faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Men problemet kom bara så där utan att ja hade gjort nåt. Så fall om jag nu blir tvungen att lämna in den hur blir det med garantin då? Då det är förra ägarens namn som står på papperna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Men problemet kom bara så där utan att ja hade gjort nåt. Så fall om jag nu blir tvungen att lämna in den hur blir det med garantin då? Då det är förra ägarens namn som står på papperna? Men garantin är väl kopplad till varan får jag för mig. Rätta mig någon om jag har jättefel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag ringde till morsan igår och jag hörde hennes röst men hon kunde inte höra mig. Så ska ja lämna in mobilen eller inte? Men då måste jag iallafall veta hur garantin blir då det är hennes hem/mobil efternman förnamn etc som står på papperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Gå till en butik och fråga om det går att lämna in den fastän det inte står ditt namn? Edit: Till de som läser detta och har en iPhone: Bra/dåliga saker med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Vad jag vet skall det inte vara nått problem med att nyttja garantin trotts att namnet ipå kvittot inte överrenstämmer med den som lämnar in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag ringde till morsan igår och jag hörde hennes röst men hon kunde inte höra mig. Så ska ja lämna in mobilen eller inte? Min kusin hade liknande problem med sin mobil, men det löste sig bara helt plötsligt men vill du vara säker på att det fixas så lämna in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag får lämna in den på måndag så fall just nu orkar ja inte gå ner till the phone house då där mobilen kommer ifrån har ett sammarbete med tph. Men konstiga är att om jag ringer upp så kan jag höra vad de säger men när de ringer upp så hör de varken mig eller jag hör inte dom. Men bara om jag ringer upp. Aja om inte mobilen funkar tills helgen är slut så åker ja till phone house Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Varför kan jag inte lägga över filer från min Samsung L700? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Verkar som problemet är löst för mig med att nån ringer. Men fattar inte jag kan bara prata med dom om jag har mitt headset i då kan ja svara och prata och dom hör mig bra. Kan det vara nån inställning på min mobil eller? För jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Verkar som problemet är löst för mig med att nån ringer. Men fattar inte jag kan bara prata med dom om jag har mitt headset i då kan ja svara och prata och dom hör mig bra. Kan det vara nån inställning på min mobil eller? För jag vet inte. Jag tror felet sitter inne i telefonen, kanske mikrofonen, någon högtalare som är paj, eftersom det funkar med ditt headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Men vet inte om ja ska lämna in den då ja kan prata med headset. Och då blir det säkert ja får betala också om det är fukt i mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Men vet inte om ja ska lämna in den då ja kan prata med headset. Och då blir det säkert ja får betala också om det är fukt i mobilen. Tror du det kan vara fukt i den då? Jag hade nog lämnat in den, finns det garanti kvar? Och om du är säker på att skadan inte är egen gjord så är det ju inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Min vän har en w580 (walkmanversionen av din s500), och har exakt samma problem. Så det kanske är något som är vanligt förekommande med de telefonerna? I så fall norde det inte vara några problem att få den lagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts