Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Dessutom verkar erbjudandet vara över nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Dessutom verkar erbjudandet vara över nu. Nej hurså? @RavenE : nej, då kommer min post försvinna Redigerad 25 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Sen är det säkert nåt bedrägeri med detta. ------ Aja får väl ta en kopia av garatin och säga om inte kopian funkar så får dom höra av sig. Hoppas de ringer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Nej hurså? @RavenE : nej, då kommer min post försvinna Kollade runt lite på flashback och där sa de att det var över, dessutom har jag inte fått svar på mitt sms jag skickade för en 10-15 minuter sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Hew gick du på detta? Man vet aldrig vad man får för skit i framtiden av att skicka ett sms för att få 50 kr sen kanske man får nåt skit senare i framtiden skickat till sin mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Hew gick du på detta? Man vet aldrig vad man får för skit i framtiden av att skicka ett sms för att få 50 kr sen kanske man får nåt skit senare i framtiden skickat till sin mobil. Jag kollade självklart upp innan jag skickade in nåt. Numret är från Tele2 och flera personer på olika forum hävdade att det fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Aha my bad sorry Såklart också man ska vara försiktig med sånt därför skickar ja aldrig sånt till såna nummer fast det är nummer man kan lita på. Redigerad 25 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Billigaste touchphone som inte är gjord i Kina och håller hyfsat hög kvalitet? Ge mig förslag. Redigerad 25 januari, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Kollade runt lite på flashback och där sa de att det var över, dessutom har jag inte fått svar på mitt sms jag skickade för en 10-15 minuter sedan. Alla får inte svar på smset, det är bara några som får det. Och det funkar, jag skickade ett sms igår och fick 50kr idag. De som säger att det är över snackar bara skit, bara för att de inte får pengarna efter 10-20 minuter säger dem att det är över. Redigerad 25 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Nvm, hittade det jag sökte själv. Redigerad 25 januari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Alla får inte svar på smset, det är bara några som får det. Och det funkar, jag skickade ett sms igår och fick 50kr idag. De som säger att det är över snackar bara skit, bara för att de inte får pengarna efter 10-20 minuter säger dem att det är över. Jag skickade smset igår och fick pengarna idag run 12.00 tiden. Det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Skickade iväg min kära Diamond på lagning förra veckan, nu sitter jag med nån taskig Nokia lånemobil. Jag gråter av smärtan i fingrarna när jag skriver sms, jag saknar touch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Skickade iväg min kära Diamond på lagning förra veckan, nu sitter jag med nån taskig Nokia lånemobil. Jag gråter av smärtan i fingrarna när jag skriver sms, jag saknar touch! Jasså, det gick att äntligen släppa taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Jag tänkte köpa en ny mobil för alla mina pengar (1800 kronor), men jag har ingen aning vad jag ska köpa för mobil. Finns det någon mobil som är bra och billig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Jasså, det gick att äntligen släppa taget Ja det gjorde det, tog bara liiite tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Nu har ja fått min S500i och är ganska nöjd. Nu kommer en n00b fråga när ja kopplar in laddaren i mobilen är det bara dra ut den igen utan att trycka in nåt? För det känns att ja ska rycka sönder själva laddaren när ja kopplar ut den från mobilen. Eller är det bara dra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Nu har ja fått min S500i och är ganska nöjd. Nu kommer en n00b fråga när ja kopplar in laddaren i mobilen är det bara dra ut den igen utan att trycka in nåt? För det känns att ja ska rycka sönder själva laddaren när ja kopplar ut den från mobilen. Eller är det bara dra? På de flesta sony ericsson brukar man "böja" kabeln upp eller neråt när man ska dra ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Nu har ja fått min S500i och är ganska nöjd. Nu kommer en n00b fråga när ja kopplar in laddaren i mobilen är det bara dra ut den igen utan att trycka in nåt? För det känns att ja ska rycka sönder själva laddaren när ja kopplar ut den från mobilen. Eller är det bara dra? Hur menar du? Är det när du ska ta bort laddaren från mobilen så är det väl bara att dra. Det har jag alltid gjort i alla fall. Redigerad 11 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Typ det ja menar när man ska dra ut laddaren eller andra ska från sin Sony är det bara dra eller ska man dra på nåt speciellt sätt för att inge ska gå sönder? Vill vara ytterst rädd om denna nu. Är ju van att man behöver bara plugga in och sen dra ut snabbt som det är på nokian. --- Räven ska testa det du sa Som sagt vill inte att nåt händer denna mobil nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Japp, böj den bara uppåt eller nedåt så ska det gå utan problem. Skulle du råka slita den rakt ut någon gång så är det ingen större fara med det heller, så brukar jag göra ibland i morgonstundens rus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts