Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Hew gick du på detta? Man vet aldrig vad man får för skit i framtiden av att skicka ett sms för att få 50 kr sen kanske man får nåt skit senare i framtiden skickat till sin mobil.

Jag kollade självklart upp innan jag skickade in nåt. Numret är från Tele2 och flera personer på olika forum hävdade att det fungerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade runt lite på flashback och där sa de att det var över, dessutom har jag inte fått svar på mitt sms jag skickade för en 10-15 minuter sedan.

Alla får inte svar på smset, det är bara några som får det. Och det funkar, jag skickade ett sms igår och fick 50kr idag. De som säger att det är över snackar bara skit, bara för att de inte får pengarna efter 10-20 minuter säger dem att det är över.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla får inte svar på smset, det är bara några som får det. Och det funkar, jag skickade ett sms igår och fick 50kr idag. De som säger att det är över snackar bara skit, bara för att de inte får pengarna efter 10-20 minuter säger dem att det är över.

Jag skickade smset igår och fick pengarna idag run 12.00 tiden.

Det fungerar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Nu har ja fått min S500i och är ganska nöjd. Nu kommer en n00b fråga när ja kopplar in laddaren i mobilen är det bara dra ut den igen utan att trycka in nåt? För det känns att ja ska rycka sönder själva laddaren när ja kopplar ut den från mobilen. Eller är det bara dra?

På de flesta sony ericsson brukar man "böja" kabeln upp eller neråt när man ska dra ut den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ja fått min S500i och är ganska nöjd. Nu kommer en n00b fråga när ja kopplar in laddaren i mobilen är det bara dra ut den igen utan att trycka in nåt? För det känns att ja ska rycka sönder själva laddaren när ja kopplar ut den från mobilen. Eller är det bara dra?

Hur menar du? Är det när du ska ta bort laddaren från mobilen så är det väl bara att dra. :(

Det har jag alltid gjort i alla fall. :D

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ det ja menar när man ska dra ut laddaren eller andra ska från sin Sony är det bara dra eller ska man dra på nåt speciellt sätt för att inge ska gå sönder? Vill vara ytterst rädd om denna nu. Är ju van att man behöver bara plugga in och sen dra ut snabbt som det är på nokian.

---

Räven ska testa det du sa :(

Som sagt vill inte att nåt händer denna mobil nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor