Juster Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Men för fan! DISPLAY! http://img176.imageshack.us/img176/4456/facepalmsmileylx6.png ------------- Köpte en ny mobil idag, Sony Ericsson C905. Nån här som har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Fick min pappas gamla w200i precis innan nyår. Gillar den; enkel men fyller alla mina behov och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 (redigerad) Har en fråga här. Ja la ut min mobil på blocket för att sälja den men när ja skulle ringa betal nummret för den varför tillåter inte comviq mig att ringa det nummret utan att ja måste kontakta kundtjänst? Finns det nåt sätt att fixa detta utan att ringa kundtjänst och varför spärrar dom det nummret? Ångrar nu att ja köpte denna nokia nu efter alla dessa fel jag har haft därför försöker ja få denna såld så ja kan köpa en ny istället. Redigerad 14 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Har en fråga här. Ja la ut min mobil på blocket för att sälja den men när ja skulle ringa betal nummret för den varför tillåter inte comviq mig att ringa det nummret utan att ja måste kontakta kundtjänst? Finns det nåt sätt att fixa detta utan att ringa kundtjänst och varför spärrar dom det nummret? Ångrar nu att ja köpte denna nokia nu efter alla dessa fel jag har haft därför försöker ja få denna såld så ja kan köpa en ny istället. Öh... ring från en annan telefon? Jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 (redigerad) Alltså när jag la ut min mobil på blocket så var jag tvungen att ringa ett nummer för att betala annonsen men fort ja ringde det numret så får man den där störande telefonsvararen. Och sen har vi bara mobil nu hemma så det blir lite svårt att ringa från hem telefon. Vet att det är luddrigt förklarat av mig. Redigerad 14 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Åk till nån kompis o betala han kontant för annonsen då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag har haft min LG KF750 (Secret) i några dagar nu. Fördelar: sjukt snygg, välbyggd, designen, bra ljud, bra display (orepbart glas), touch, schyst kamera (inkl filmkameran), skön slajd. Nackdelar: dålig support, inget mac-stöd, inga firmwareuppdateringar, lätt att drycka fel på touchpaden, meningslös touchscreen (som jag hoppas att de gör en programuppdatering till så man kan använda den i alla menyer och i webläsaren), menyerna är lite sisådär. Pics: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Har en fråga här. Ja la ut min mobil på blocket för att sälja den men när ja skulle ringa betal nummret för den varför tillåter inte comviq mig att ringa det nummret utan att ja måste kontakta kundtjänst? Finns det nåt sätt att fixa detta utan att ringa kundtjänst och varför spärrar dom det nummret? Ångrar nu att ja köpte denna nokia nu efter alla dessa fel jag har haft därför försöker ja få denna såld så ja kan köpa en ny istället. Du har Nokia 5310 right? Hade den förut, vad är det för fel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Du har Nokia 5310 right? Hade den förut, vad är det för fel på den? För det första när den var ny köpt så hann ja inte ha den mera i 2-3 veckor så gick det inte att ladda mobilen, för stiftet hade gått av på nåt vänster. Sen 1-2 dagar efter reparationen så fuckade displayen så ja fick lämna in den på lagning nu. Sen nu kan ja knappt ha den ute i kylan utan att den lägger av sen laggar mobilen mellan åt man får spamma bakåt knappen hundra miljarder gånger för att nåt ska hända. Sen när ja öppnade kartongen där mobilen låg i så var plastfickan uppe men ja trodde inte att den var använd. Så ja jag ska göra allt för att få denna jävla skit mobil såld. Ska dock fråga städaren i skolan om han vill köpa den han kom fram till mig och frågade lite saker om mobilen så ja glömde fråga vill du köpa denna. F.ö är denna mobil värd att ha? Finns det några nackdelar eller nåt ja bör tänka på? Sony Ericsson K810I Ser även att den har utgått men är den fortfarande värd att köpa? Ångrade totalt att ja köpte denna jävla mobil hoppas ja får den såld snart. Redigerad 18 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Om du vill ha fylla på 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Sådär då ligger min mobil ute som annons för 1100kr så ja hoppas att nån hör av sig snart Då tänkte ja dra och köpa en ny mobil Sony Ericsson S500i men frågan är nu de säljer en sån mobil för 1500 sen en med 999 fast då ingår det ett start paket se: Sony Ericsson. Och frågan är om det gäller i affären med hur gör man då? Är det bara säga att ja ska ha Sony Ericsson S500i med comviq start paket? Så behöver jag bara betala 999kr? Eller hur går det till? Om de har kvar erbjudandet så drar ja ner fort min mobil har blivit såld och om de har öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Om du vill ha 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq funkar bara med comviq Redigerad 25 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Om du vill ha 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq funkar bara med comviq Jo, du har nyss sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Har en fråga till nu. Det är som sagt att jag har garati på mobilen men problemet är att jag har garanti på mitt grafikkort med på samma kvitto. Och jag kan inte skicka iväg mobilen med det kvittot så jag undrar. Kan jag ta kopia asså scanna in på datorn sen skriva ut det så man gör en kopia av kvittot gäller garatin då eller? Måste man ha original kvittot för att garatin ska gälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Har en fråga till nu. Det är som sagt att jag har garati på mobilen men problemet är att jag har garanti på mitt grafikkort med på samma kvitto. Och jag kan inte skicka iväg mobilen med det kvittot så jag undrar. Kan jag ta kopia asså scanna in på datorn sen skriva ut det så man gör en kopia av kvittot gäller garatin då eller? Måste man ha original kvittot för att garatin ska gälla? Varför kan du inte skicka iväg mobilen med det kvittot? Du lär ju få tillbaka det? Annars borde det fungera med en kopia på kvittot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Jag menar jag kan inte skicka iväg mobilen nu när jag får den såld med garatin där jag har garatin på grafikkortet också eftersom det ligger på samma kvitto.. Om grafikkortet går sönder så har jag inge garanti på kortet eftersom de som köpte mobilen av mig har garatin för både mobil och grafikkort. Men jag undrar verkligen om garatin gäller om man nu tar en kopia av det. Och skickar iväg kopian av kvittot så ja undrar om det gäller fast det är en kopia av det. Sorry kanske var lite luddrigt förklarat. Redigerad 25 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Om du vill ha 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq funkar bara med comviq pengarna kommer efter 24h ( kanske tidigare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Om du vill ha fylla på 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq Om du vill ha 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq funkar bara med comviq Om du vill ha 50 kr gratis till mobilen skicka ett sms till 71600 med texten I love comviq funkar bara med comviq pengarna kommer efter 24h ( kanske tidigare ) Men zomg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Men zomg. men hur tror du att jag ska lägga till allt som jag glömde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 men hur tror du att jag ska lägga till allt som jag glömde? Editera ditt meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts