SilentViper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Har en fråga om Parlino kontant kort såg att man ringer gratis till Telia Mobil, Halebop, Tele2Comviq och Parlino. Skickar man gratis sms genom där också via dessa tjänster såfall om ja skickar ett sms till nån som har Comviq Kompis sen får ja ett sms tillbaks av den personen skickar han då gratis till mig eller är det bara jag som skickar gratis till han som har Comviq kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Vad tycker ni, ska jag köpa Samsung Soul http://technotricks.files.wordpress.com/2008/07/samsung-soul-touch.jpg eller LG Secret tycker ni? Eller finns det någon annan motsvarande mer prisvärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Hejsan jag har tänkt att ja ska återställa mobilen nu men nu har ja glömt vad säkerhetskoden var finns det nåt sätt att göra för att återställa den så man får ange en nytt lösenord till den? Eller måste ja kontakta kundtjänst? Har en Nokia 5310 om det är till nån nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 agent, menar du PUK koden nu? (du har glömt pinkoden I suppose?) Isf står den på boxen till simkortet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 agent, menar du PUK koden nu? (du har glömt pinkoden I suppose?) Isf står den på boxen till simkortet! Nej inte PUK koden en säkerhetskod som man måste ange för att återställa vissa inställningar på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Nej inte PUK koden en säkerhetskod som man måste ange för att återställa vissa inställningar på mobilen. Har du gått och ändrat den? Det är ju 1234 eller 0000 som orginal men det skanske du listat ut, du måste antagligen ringa till kundtjänst men de kan väl heller inte göra något sålänge du inte skickar in mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag har testat 1234 och 0000 men ja ändrade koden och nu har ja glömt bort den finns det inge annat sätt att fixa sin säkerhetskod utan att lämna in den? Tycker det känns onödigt att lämna in mobilen bara för jag har glömt säkerhetskoden. Jag kan alla andra koder till mobilen men just säkerhetskoden har ja glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag har testat 1234 och 0000 men ja ändrade koden och nu har ja glömt bort den finns det inge annat sätt att fixa sin säkerhetskod utan att lämna in den? Tycker det känns onödigt att lämna in mobilen bara för jag har glömt säkerhetskoden. Jag kan alla andra koder till mobilen men just säkerhetskoden har ja glömt. Det finns 10 000 koder, finns inget specialsätt att slå in en superkod som nollställer allt. Ring till support och fråga men chansen att de har en superkod som nollställer allt är liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Nu har ja börjat fått fettfläckar på diskplayen och har kört med fönsterputs 3 gånger men är det bra för diskplayen eller bör ja använda andra medel såfall vad bör ja använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Fönsterputs? Jag brukar (läs: brukade) ta en såndär duk som man får med till glasögon. Sen tror jag inte att det är så bra för displayen med en massa medel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Fönsterputs och en fin trasa lär vara det ultimata. Det enda man verkligen inte ska använda, knappt till något egentligen, är aceton. Då förstör du alla plastytor direkt. Jag fick LG Secret i födelsedagspresent föresten men har den inte i handen än, beställd från nätet. Jag läääääängtar! Redigerad 6 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Har iallafall tagit lite fönsterputs på papper och dragit på diskplayen och knappar har testat det 3 gånger men inge har hänt ännu. Kanske ska köra med andra medel? Redigerad 6 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Hur ser jag nämligen att det är typ aceton på diskplayen eller vad man ska säga. Har en LCD diskplay. Alltså, aceton är ett medel så om du inte hällt något på displayen så lär det ju vara lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Kollade på google och editerade om posten när ja kom på det var ett medel. Det enda ja har kört med är fönsterputs fast kanske ska köra med andra medel? Redigerad 6 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Har iallafall tagit lite fönsterputs på papper och dragit på diskplayen och knappar har testat det 3 gånger men inge har hänt ännu. Kanske ska köra med andra medel? Fönsterputs behöver inte värka, löser fett direkt. Hur jävla svårt är det att gnugga bort några fettfläckar från en glasyta btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Asså menar kan ja vara säker med att använda fönsterputs på en LCD diskplay på min nokia? Har ju använt 3 gånger och vill inte riskera nåt så bör ja använda andra medel eller är det inge fara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Asså menar kan ja vara säker med att använda fönsterputs på en LCD diskplay på min nokia? Har ju använt 3 gånger och vill inte riskera nåt så bör ja använda andra medel eller är det inge fara? Fönsterputs är bara alkohol, helt safe att använda så länge det inte rinner ner i knappsatsen, mikrofonen, högtalaren eller i någon springa. Fukta en trasa och torka din ruttna mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Okej tack då vet ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Hittade en sida där man kan göra ett eget theme, så för dem som vill göra ett gå in på http://www46.ownskin.com/index?&r=1http://www46.ownskin.com/index?&r=1 Man kan ändra menyer, färg på klockan, lägga till egna bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Asså menar kan ja vara säker med att använda fönsterputs på en LCD diskplay på min nokia? Har ju använt 3 gånger och vill inte riskera nåt så bör ja använda andra medel eller är det inge fara? Men för fan! DISPLAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts