RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Börjar bli dags att skaffa sig en ny mobil. Har funderat lite på det och det viktigaste verkar vara en bra kamera och en skärm med touch. Någon som kan ge lite förslag? De med touch jag kommer på såhär på rak arm är iPhone och LG Viewty. Den sistnämnda har en klasskompis, riktigt härlig mobil! Rolig funktion är att man kan filma i 120fps med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag sitter med en HTC Diamond, bortsett från mindre problem med G-sensorn och några uppdateringsproblem, samt vissa tendenser att reboota då och då så är jag grymt nöjd, men dom problemen verkar inte så vanliga! Att rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Men om man köper en Diamond idag så är den fullt uppdaterad och man slipper problemen som Merkky tyvärr har.. (Det gjorde jag) Jag rekommenderar den också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Vad finns det för kontantkort att rekomendera just nu? Smsar ganska mycket och har hittills kört med dessa "5000 sms för 99kr" På ett abonnemang från Telenor. Skulle vara bra (nästan måste) om man kan fortsätta så.. Så, förslag på kontantkort någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Vad finns det för kontantkort att rekomendera just nu? Smsar ganska mycket och har hittills kört med dessa "5000 sms för 99kr" På ett abonnemang från Telenor. Skulle vara bra (nästan måste) om man kan fortsätta så.. Så, förslag på kontantkort någon? 3000 SMS á 39 SEK (om man har CNS-kort) per månad, Tele 2 Kompis SMS-special. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Men om man köper en Diamond idag så är den fullt uppdaterad och man slipper problemen som Merkky tyvärr har.. (Det gjorde jag) Jag rekommenderar den också! Jag har uppdaterat den nu, och kört G-sensor fixen som finns på HTC's hemsida, men det funkar ändå inte. Det måste vara nåt att du har nyare modell eller en ny uppsättning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag har uppdaterat den nu, och kört G-sensor fixen som finns på HTC's hemsida, men det funkar ändå inte. Det måste vara nåt att du har nyare modell eller en ny uppsättning.. Jag tror snarare att det är själva hårdvaran hos dig som är trasig Du ska be om en ny omedelbums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag tror snarare att det är själva hårdvaran hos dig som är trasig Du ska be om en ny omedelbums. Men då blir jag ju utan ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Men då blir jag ju utan ett tag. Du bör få en lånemobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Du bör få en lånemobil. Jag hatar lånemobiler, men jag hoppas på att jag får det.. Sen måste jag orka dra en backup på skiten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Tydligen så finns ett litet keyboard program på vissa Sony Ericsson mobiler. Finns liknande program till Nokia? (5310 Express Music) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Vad kan man göra med en lånemobil om man får? Har aldrig fått en lånemobil förut så ja undrar vad kan man göra på den asså har dom förbjudit vissa saker i själva mobilen som man inte kan göra med en vanlig mobil? Hoppas ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Vad kan man göra med en lånemobil om man får? Har aldrig fått en lånemobil förut så ja undrar vad kan man göra på den asså har dom förbjudit vissa saker i själva mobilen som man inte kan göra med en vanlig mobil? Hoppas ni fattar vad jag menar Det är som vilken telefon som helst, dom jag har fått iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Det är som vilken telefon som helst, dom jag har fått iaf. Samma här. Lånade en mobil i ~en vecka medans min var på service. Det var som vilken vanlig mobil som helst. Roligt var dock att personen som haft den innan inte hade tagit bort sina sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Är det bara fråga om man kan få en lånemobil eller? Som sagt har aldrig fått en lånemobil när min har varit på lagning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Är det bara fråga om man kan få en lånemobil eller? Som sagt har aldrig fått en lånemobil när min har varit på lagning Fråga kan du ju, annars brukar dom erbjuda det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Hm ok PC City gjorde iallafall inte det :/ Kanske är väl upp till varje butik vad de har för regel grejs eller vad man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Hittat en sida där ni kan skicka gratis sms om ni har slut på pengar eller om eran kompis har gått ut Om detta är emot reglerna så tar ja bort länken Redigerad 11 december, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Hittat en sida där ni kan skicka gratis sms om ni har slut på pengar eller om eran kompis har gått ut KLICK! Om detta är emot reglerna så tar ja bort länken bort bort, ref. länkar gillas ej Redigerad 11 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Okej sorry ***LÄNK BORTA!!!!!*** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts