Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Börjar bli dags att skaffa sig en ny mobil. Har funderat lite på det och det viktigaste verkar vara en bra kamera och en skärm med touch. Någon som kan ge lite förslag?

De med touch jag kommer på såhär på rak arm är iPhone och LG Viewty.

Den sistnämnda har en klasskompis, riktigt härlig mobil! Rolig funktion är att man kan filma i 120fps med den. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad finns det för kontantkort att rekomendera just nu? Smsar ganska mycket och har hittills kört med dessa "5000 sms för 99kr" På ett abonnemang från Telenor. Skulle vara bra (nästan måste) om man kan fortsätta så.. Så, förslag på kontantkort någon? :(

3000 SMS á 39 SEK (om man har CNS-kort) per månad, Tele 2 Kompis SMS-special.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om man köper en Diamond idag så är den fullt uppdaterad och man slipper problemen som Merkky tyvärr har..

(Det gjorde jag)

Jag rekommenderar den också!

Jag har uppdaterat den nu, och kört G-sensor fixen som finns på HTC's hemsida, men det funkar ändå inte. Det måste vara nåt att du har nyare modell eller en ny uppsättning..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kan man göra med en lånemobil om man får? Har aldrig fått en lånemobil förut så ja undrar vad kan man göra på den asså har dom förbjudit vissa saker i själva mobilen som man inte kan göra med en vanlig mobil? Hoppas ni fattar vad jag menar

Det är som vilken telefon som helst, dom jag har fått iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor