Kebab Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 hej jg har en sony ericsson w880i kan nån hjälpa mig jag har inte svenskt språk på den skulle görna vilja ha en enkel förklaring kan nån snälla hjälpa mig Tryck såhär: vänsterpil 0 0 0 0 högerpil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Tryck såhär: vänsterpil 0 0 0 0 högerpil ---><--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Tror inte det finns någon "rätt" till något sådant, det är bara rekomenderat att de ska göra så. Du ver kar ha väldans mycket problem med mobiltelefonen Jo ja vet att ja har haft mycke problem med den nu. Hann knappt ha den i 3 veckor tills ja var tvungen att lämna in den. Sen när ja fick tillbaks så ja hann ha den i 2 dagar det var allt. Man kan typ bara se bilden lite då och då om man trycker lite sen försvinner den. Blir att lämna in den igen. Pappa och min bror tror den mobilen har varit användt av nån annan innan ja köpte den. Annars måste de som lagat den kommit åt nån kabel i mobilen som gör att det blir svart för jag får bild då och då. Får jag en ny mobil denna gång eller blir det när ja lämnar in den en tredje gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Tryck såhär: vänsterpil 0 0 0 0 högerpil Det blev ju engelska! Hur får man tillbaka det till svenska? >_> Edit: Fixat Redigerad 13 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Nu är det så jag har en fråga. Kan jag åka och lämna in min mobil och be att få pengarna tillbaks? För ja tänker nu köpa en ny mobil från The phone house. Så frågan är kan ja åka ner till PC CIty och be att få tillbaks pengarna? Köpte mobilen för 1.690kr så jag nu undrar om ja kan få tillbaks pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Nu är det så jag har en fråga. Kan jag åka och lämna in min mobil och be att få pengarna tillbaks? För ja tänker nu köpa en ny mobil från The phone house. Så frågan är kan ja åka ner till PC CIty och be att få tillbaks pengarna? Köpte mobilen för 1.690kr så jag nu undrar om ja kan få tillbaks pengarna. Hur länge sedan var det du köpte den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Köpte mobilen den 4 september 08. Alltså för ungiär 3 månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Nja, i så fall tror jag inte det. Brukar kunna vara en månads öppet köp eller så. Men du kan ju alltid ringa och höra med dem. Redigerad 14 november, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Fast själva problemet kom 2 dagar efter jag fick tillbaks mobilen från lagning. Hade mobilen i 3 veckor efter jag hade köpt den då funkade den hur bra som helst inga problem alls varken med diskplayen eller själva mobilen. Men sen gick pinnen av som sitter i mobilen för att kunna ladda den. Sen slutet av oktober nästan början av november fick jag mobilen och den funkade inte mera än 2 dagar sen försvann hela diskplayen. Så nu glappar den att diskplayen kan komma tillbaks då och då sen försvinna. Ibland kan det bli att diskplayen funkar 1-3 dagar sen blir den svart igen ibland funkar det att stänga av mobilen ta ut batteriet och simkortet sen sätta dit batteriet och starta mobilen då funkar det. Men nu verkar som det inte funkar kan få svag bild då och då sen försvinner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Jaha, missade att du hade problem med telefonen. Du ska i första hand kräva att få den lagad, vilket du har rätt till.. Vet inte om du har möjlighet att byta tillbaka den, men det är ju värt ett försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Nej jag vet faktist inte om jag vågar skicka iväg den på lagning igen och få tillbaks den trasig igen som funkar nån dag efter den har blivit lagad. Men jag ska se iallafall om jag kan försöka få tillbaka pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Nu en fråga till er som har haft Nokia och sen bytit till Sony Ericsson har ni märkt nån skillnad? Var det ovant för er ibörjan eller? Hur lång tid tog det för er att vänja er med en Sony Ericsson? För det är så nämligen jag åker in med min mobil imorn och ska se om jag får pengarna tillbaks. Enligt min bror som var där idag med en annan kompis då nämnde min bror om mitt problem med mobilen och enligt han som de pratade med sa att jag skulle få pengarna tillbaks. Så nu om det blir det så går jag till Siba och köper en Sony Ericsson S500i för 1490kr annars kostar den 1890kr de har just nu kampanjpris så då ska ja passsa på att köpa en Sony Ericsson. Har haft 3 Nokia mobiler så nu undrar ja kommer det kännas ovant ibörjan för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Nu en fråga till er som har haft Nokia och sen bytit till Sony Ericsson har ni märkt nån skillnad? Var det ovant för er ibörjan eller? Hur lång tid tog det för er att vänja er med en Sony Ericsson? För det är så nämligen jag åker in med min mobil imorn och ska se om jag får pengarna tillbaks. Enligt min bror som var där idag med en annan kompis då nämnde min bror om mitt problem med mobilen och enligt han som de pratade med sa att jag skulle få pengarna tillbaks. Så nu om det blir det så går jag till Siba och köper en Sony Ericsson S500i för 1490kr annars kostar den 1890kr de har just nu kampanjpris så då ska ja passsa på att köpa en Sony Ericsson. Har haft 3 Nokia mobiler så nu undrar ja kommer det kännas ovant ibörjan för mig? Ganska dum fråga, det är väl självklart? Det är som ett par nya skor, tar en vecka innan du vant dig helt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Det enda som kräver en mental omställning är ju menysystemet och T9-knapparna om du använder T9. Alltså de knappar där du byter ord, mellanslag osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 T9 använder jag när jag skriver.' Sen till Jazz frågan jag ställde menades hur länge kommer det ta för mig att vänja sig och hur lång tid det tog för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Äsch, så värst stor skillnad är det inte. Det går fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Okej tack för svarerna RavenE och Kebab . Hoppas jag får pengarna tillbaks så jag kan köpa den nya mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Själv är jag hypad som tusan, ska få köpa en K850i av min systers pojkvän för blotta tusenlappen. ...hoppas bara han köper ny mobil snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Själv är jag hypad som tusan, ska få köpa en K850i av min systers pojkvän för blotta tusenlappen. ...hoppas bara han köper ny mobil snart! Oh, nice! Sitter själv med K800i och är nöjd som tusan. Dock fungerar inte blåtanden på den, men det spelar inte så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Börjar bli dags att skaffa sig en ny mobil. Har funderat lite på det och det viktigaste verkar vara en bra kamera och en skärm med touch. Någon som kan ge lite förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts