Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Tror inte det finns någon "rätt" till något sådant, det är bara rekomenderat att de ska göra så.

Du ver kar ha väldans mycket problem med mobiltelefonen :mf_doof:

Jo ja vet att ja har haft mycke problem med den nu. Hann knappt ha den i 3 veckor tills ja var tvungen att lämna in den. Sen när ja fick tillbaks så ja hann ha den i 2 dagar det var allt. Man kan typ bara se bilden lite då och då om man trycker lite sen försvinner den. Blir att lämna in den igen. Pappa och min bror tror den mobilen har varit användt av nån annan innan ja köpte den.

Annars måste de som lagat den kommit åt nån kabel i mobilen som gör att det blir svart för jag får bild då och då. Får jag en ny mobil denna gång eller blir det när ja lämnar in den en tredje gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Nu är det så jag har en fråga. Kan jag åka och lämna in min mobil och be att få pengarna tillbaks? För ja tänker nu köpa en ny mobil från The phone house. Så frågan är kan ja åka ner till PC CIty och be att få tillbaks pengarna? Köpte mobilen för 1.690kr så jag nu undrar om ja kan få tillbaks pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så jag har en fråga. Kan jag åka och lämna in min mobil och be att få pengarna tillbaks? För ja tänker nu köpa en ny mobil från The phone house. Så frågan är kan ja åka ner till PC CIty och be att få tillbaks pengarna? Köpte mobilen för 1.690kr så jag nu undrar om ja kan få tillbaks pengarna.

Hur länge sedan var det du köpte den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast själva problemet kom 2 dagar efter jag fick tillbaks mobilen från lagning. Hade mobilen i 3 veckor efter jag hade köpt den då funkade den hur bra som helst inga problem alls varken med diskplayen eller själva mobilen. Men sen gick pinnen av som sitter i mobilen för att kunna ladda den. Sen slutet av oktober nästan början av november fick jag mobilen och den funkade inte mera än 2 dagar sen försvann hela diskplayen. Så nu glappar den att diskplayen kan komma tillbaks då och då sen försvinna.

Ibland kan det bli att diskplayen funkar 1-3 dagar sen blir den svart igen ibland funkar det att stänga av mobilen ta ut batteriet och simkortet sen sätta dit batteriet och starta mobilen då funkar det. Men nu verkar som det inte funkar kan få svag bild då och då sen försvinner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu en fråga till er som har haft Nokia och sen bytit till Sony Ericsson har ni märkt nån skillnad? Var det ovant för er ibörjan eller? Hur lång tid tog det för er att vänja er med en Sony Ericsson? För det är så nämligen jag åker in med min mobil imorn och ska se om jag får pengarna tillbaks. Enligt min bror som var där idag med en annan kompis då nämnde min bror om mitt problem med mobilen och enligt han som de pratade med sa att jag skulle få pengarna tillbaks.

Så nu om det blir det så går jag till Siba och köper en Sony Ericsson S500i för 1490kr annars kostar den 1890kr de har just nu kampanjpris så då ska ja passsa på att köpa en Sony Ericsson. Har haft 3 Nokia mobiler så nu undrar ja kommer det kännas ovant ibörjan för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu en fråga till er som har haft Nokia och sen bytit till Sony Ericsson har ni märkt nån skillnad? Var det ovant för er ibörjan eller? Hur lång tid tog det för er att vänja er med en Sony Ericsson? För det är så nämligen jag åker in med min mobil imorn och ska se om jag får pengarna tillbaks. Enligt min bror som var där idag med en annan kompis då nämnde min bror om mitt problem med mobilen och enligt han som de pratade med sa att jag skulle få pengarna tillbaks.

Så nu om det blir det så går jag till Siba och köper en Sony Ericsson S500i för 1490kr annars kostar den 1890kr de har just nu kampanjpris så då ska ja passsa på att köpa en Sony Ericsson. Har haft 3 Nokia mobiler så nu undrar ja kommer det kännas ovant ibörjan för mig?

Ganska dum fråga, det är väl självklart? Det är som ett par nya skor, tar en vecka innan du vant dig helt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor