Jump to content

Mobiltopicen!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Haha funkade inte lite svårt att se om den inte är på^^. Btw om jag nu får en ny när ja lämnar in den imorn och sen vad gör PC City med min mobil då asså den jag kom in med? Lagar dom den och säljer den igen då eller? Såfall hur blir det med all musik/sms/kontakter man har? Jag han inte rensa alla meddelande har ca 800 kvar hur blir det då?

Är lite orolig över att de nya ägarna om det nu blir nån ska få syn på dessa nummer och sitta smsa mina kompisar. Så jag vill helst undvika det.

Det brukar inte kommas åt utan simkortet.

Sen formaterar de säkert den. Om inte du gör det innan :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Hejsan. Nu är det så att jag har lämnat in min mobil på lagning för tre veckor sen till PC City och de skulle skicka min mobil på lagning och firman/PC City skulle höra av sig vad allt skulle gå på. Och jag undrar nu hur länge ska man vänta? På torsdag denna vecka så har det gått 4 veckor sen jag lämnade in den. Hur länge ska det ta? Och kan man ringa PC City eller gå dit och höra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Nu är det så att jag har lämnat in min mobil på lagning för tre veckor sen till PC City och de skulle skicka min mobil på lagning och firman/PC City skulle höra av sig vad allt skulle gå på. Och jag undrar nu hur länge ska man vänta? På torsdag denna vecka så har det gått 4 veckor sen jag lämnade in den. Hur länge ska det ta? Och kan man ringa PC City eller gå dit och höra?

Klart du kan ringa och fråga, de brukar väl annars ta ganska länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget "oooold" nu för jag är medveten om att de flesta ev er redan känner till detta, men jag vill tipsa om sidan för de som inte känner till den och tipsa de som känner till den om ett gratisspel som är sjukt kul...

Sidan är PlayNowTM arena SonyEricsson står för. Info! Det finns mängder av spel, musik och mycket av det är gratis.

Men det jag mest skulle tipsa om är spelet "Investigators" som är gratis och förbannat skoj. Brukar inte gilla mobilspel, men detta är faktiskt förbannat kul!

Varför kan jag inte hitta spelet på playnow i mobilen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan jag inte hitta spelet på playnow i mobilen? :)

Jag vet det är skumt. Man hittar det bara om man gör följande (och det är värt det, tro mig =)):

Okej för jag hittade spelet: gå till underhållning--->TrackID--->Starta(va helt tyst här)--->Vänta på svar--->Ingen träff--->klicka på TrackID topplistor--->Välj översta låten--->Klicka på "PlayNow Arena"--->Du kommer till en grönvist sida--->Klicka på spelfliken (en handkontrol)--->skrolla ner--->Klicka på "Gratisartiklar--->Översta spelet är Investigators.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry för dubbel post. Nu fick min mamma om SMS att vi kan hämta ut min nya mobil igen efter lagning och frågan är kommer jag få betala för detta nu? För dom skulle höra av sig om vad själva priset skulle gå på och om har inte hört av sig. Så är det så att de har tagit den på garatin eller inte? Såfall om vi får betala så skulle vi ringa KO

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry för dubbel post. Nu fick min mamma om SMS att vi kan hämta ut min nya mobil igen efter lagning och frågan är kommer jag få betala för detta nu? För dom skulle höra av sig om vad själva priset skulle gå på och om har inte hört av sig. Så är det så att de har tagit den på garatin eller inte? Såfall om vi får betala så skulle vi ringa KO

Ring och fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå bara å kolla! Det brukar också stå hur mycket man ska betala i sms:et om man ska betala.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir väl snart en ny mobil från mig nu. Nu är det så igår när ja kom in efter hade flyttat saker åt min bror vi var ute då. Sen ringde mobilen sen svarade ja så såg ja att diskplayen var konstigt typ som att man sätter magnet aktig sak på en monitorn så det blir såna där konstiga färger. Och jag lät mobilen ligga i papper eller så den fick bli lite varm iallafall men funkar fortfarande inte. Så kan det vara kyl skada eller nån kabel i mobilen som är glapp? För detta hände när ja var ute. Har en LCD diskplay på den.

Och om man trycker på kanterna så kommer det bild sen försvinner det. Så är det kyl skada eller glapp? Blir det att åka tillbaks till PC City såfall blir detta andra gången ja lämnar in den har jag rätt till en ny mobil eller blir det om ja får lämna in den en tredje gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir väl snart en ny mobil från mig nu. Nu är det så igår när ja kom in efter hade flyttat saker åt min bror vi var ute då. Sen ringde mobilen sen svarade ja så såg ja att diskplayen var konstigt typ som att man sätter magnet aktig sak på en monitorn så det blir såna där konstiga färger. Och jag lät mobilen ligga i papper eller så den fick bli lite varm iallafall men funkar fortfarande inte. Så kan det vara kyl skada eller nån kabel i mobilen som är glapp? För detta hände när ja var ute. Har en LCD diskplay på den.

Och om man trycker på kanterna så kommer det bild sen försvinner det. Så är det kyl skada eller glapp? Blir det att åka tillbaks till PC City såfall blir detta andra gången ja lämnar in den har jag rätt till en ny mobil eller blir det om ja får lämna in den en tredje gång?

Tror inte det finns någon "rätt" till något sådant, det är bara rekomenderat att de ska göra så.

Du ver kar ha väldans mycket problem med mobiltelefonen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sony Ericsson

If you change the language from default to any other language, then it may be difficult to switch to default language. The shortcut is very simple. Just press < 0000 > . < stands for left arrow button or joystick and > stands for right arrow button or joystick.

Det där var ett riktigt bra tips, det ska jag komma ihåg. Tack för den, Tux!

Det här får mig att minnas på den tiden man kunde lura Vodafone så att man kunde skicka gratis sms. :mf_doof:

hej jg har en sony ericsson w880i kan nån hjälpa mig jag har inte svenskt språk på den skulle görna vilja ha en enkel förklaring kan nån snälla hjälpa mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor