Add3 Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 smör kan jag rekomendera! Fett smakar inge gott eller oj detta var en mobiltopic.. började nästan tro att det var en mattopic pga. allt "Fett" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 öhh typ inte.. om man inte köper utan abonnemang ..men med abonemenag (stavnign:P?) blir dom fett billiga.. Tror han drev med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Mmm... fett! Ingen verkar vilja sälja sin T630 för 2000:- så jag får väl lätta på lädret lite mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Imorn köper jag ett Tre abbonemang och en NEC e616 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 hmm... själv tycker jag att alla 3g mobiler är fula, snyggast 'r ju sonyericssons nya 3g mobil som kommer... luck mobil liten o tunn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 hmm... själv tycker jag att alla 3g mobiler är fula, snyggast 'r ju sonyericssons nya 3g mobil som kommer... luck mobil liten o tunn! Den är redan släppt, med Telias 3g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ska jag vänta på K700i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 jaha, ja jusste... skrev samtidigt ja kollade på en gammal tidning... aja, men den är den ända värdiga 3g luren... Varför dubbel postA? För att hålla tråden uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Bland annat för att hålle den uppe och även för att ingen läser i en topic utan nya replys, och kan därför inte svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Nu har jag bestämt mig... Det blir en K700, den har ju allt och 32mb minne räcker ju lite längre än 2mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Ih, jag måste köpa ny mobil, jag står inte ut med nokia 3510i längre!!!! Hur bra är kameran på en SE T630 ??? är den lika suddig som på en z600 eller bättre? / Vill gärna ha en T630.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Barracuda, om du vill gå på kvaliten på kameran så kan jag säga dig att t630s kamera är lika bra som på t610... Jag postar en bild tagen med min t610 så får du bedömma själv... Oops, batteriet var visst slut... :"> jag postar bilden lite senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Ett hett köptips : Nokia 5100, 500 timmars batteri om man inte rör den. Färgskärm, radio, MMS, GPRS, infraröd, SMS (hehe), och så kan man koppla ett headset med kamera till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Här är Nec kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 grymt skarp bild.. Fick en kameramobil här om dan men kameran på den suger tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 grymt skarp bild.. Fick en kameramobil här om dan men kameran på den suger tyvärr! Kan även till läga att det är en lampa till kameran också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 hm? Blixtrar det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 hm? Blixtrar det eller? Nej, bara lyser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Barracuda, om du vill gå på kvaliten på kameran så kan jag säga dig att t630s kamera är lika bra som på t610... Jag postar en bild tagen med min t610 så får du bedömma själv... Oops, batteriet var visst slut...:"> jag postar bilden lite senare! Har de inte uppdaterat kameran!???! Lägg upp bilden så får jag se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 min polare köpte en rutten kameramobil och uppgraderade den för 4000kr Grymt onödigt eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts