Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Är det gratis? Vill helst inte sitta betala 50kr/mån eller 50kr/download http://img228.imageshack.us/img228/5404/namnlsyq8.th.jpg Översta bilden är från mobile9.com verkar vara gratis har inte testat. Den nedre bilden är från getjar.com, där får du kolla om det är gratis eller ej, står t ex freeware på de som är gratis, demo på de som är demo, osv. Print screen och paint Redigerad 16 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Nu är det dags för mig att posta här Jag har precis köpt en ny mobil W890I Hell yeah! Och nu undrar jag vart man kan skaffa coola Flash filmer till mobilen... Jag har hittat www.mobile9.com men inga fler, plus att på den sidan finns ju bara massa klockor som är flash filmer och jag söker små fina klipp som jag ska ha som bakrunds bild (varför jag inte använder .GIF är för att det finns bättre möjligheter med .SWF filer och att .SWF filer har finare kvalité än .GIF) Tack i förhand P.S Denna mobil äger stenhårt! Älskar att filma/titta på film med den! http://forums.se-nse.net/ är ett superfint Sony Ericsson-forum där du kan hitta en massa smått och gott! Okej, jag har en fråga som jag hoppashoppashoppas kunna få svar på. Har dock märkt att abonnemangsfrågor ignoreras (troligen främst på grund av okunskap från er medforumiter), men jag tänkte göra ett försök. Det är nämligen så att jag har haft mitt Telia Refill i fem år eller så nu, och jag är ganska säker på att jag fortfarande har samma (dyra) priser som jag hade när jag skaffade det. En god vän sade att man med Telenor på en minut kan göra en simpel uppgradering av kortet, vilket skulle ge aktuella taxor istället. Finns det någon liknande tjänst för Telia och hur tusan hittar jag den i så fall? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 http://img228.imageshack.us/img228/5404/namnlsyq8.th.jpg Översta bilden är från mobile9.com verkar vara gratis har inte testat. Den nedre bilden är från getjar.com, där får du kolla om det är gratis eller ej, står t ex freeware på de som är gratis, demo på de som är demo, osv. Print screen och paint Tack så mycke. Trök på strategi spel får man upp bilspel action spel och så :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nu är det dags för mig att posta här Jag har precis köpt en ny mobil W890I Hell yeah! Och nu undrar jag vart man kan skaffa coola Flash filmer till mobilen... Jag har hittat www.mobile9.com men inga fler, plus att på den sidan finns ju bara massa klockor som är flash filmer och jag söker små fina klipp som jag ska ha som bakrunds bild (varför jag inte använder .GIF är för att det finns bättre möjligheter med .SWF filer och att .SWF filer har finare kvalité än .GIF) Tack i förhand P.S Denna mobil äger stenhårt! Älskar att filma/titta på film med den! Håller med, bästa mobilen jag haft hittills. Har börjat älska "TrackID" funktionen. Har du testat den? Underhållning--->TrackID. Starta den när det spelas valfri låt, och wips har du namn på låt och artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 http://forums.se-nse.net/ är ett superfint Sony Ericsson-forum där du kan hitta en massa smått och gott! Okej, jag har en fråga som jag hoppashoppashoppas kunna få svar på. Har dock märkt att abonnemangsfrågor ignoreras (troligen främst på grund av okunskap från er medforumiter), men jag tänkte göra ett försök. Det är nämligen så att jag har haft mitt Telia Refill i fem år eller så nu, och jag är ganska säker på att jag fortfarande har samma (dyra) priser som jag hade när jag skaffade det. En god vän sade att man med Telenor på en minut kan göra en simpel uppgradering av kortet, vilket skulle ge aktuella taxor istället. Finns det någon liknande tjänst för Telia och hur tusan hittar jag den i så fall? Tack på förhand. Hmm, svårt att säga. Skulle jag vara du skulle jag ringa deras support och fråga om det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Håller med, bästa mobilen jag haft hittills. Har börjat älska "TrackID" funktionen. Har du testat den? Underhållning--->TrackID. Starta den när det spelas valfri låt, och wips har du namn på låt och artist. Åh, skulle verkligen vilja ha den funktionen. Går det inte att ladda hem på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Åh, skulle verkligen vilja ha den funktionen. Går det inte att ladda hem på något vis? Samma här, vill också ha något liknande till min Nokia 5310. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jepp trackid är verkligen bäst! Använder det ganska ofta oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Finns det flera mobil sidor där man kan få tag i gratis stuff till sin mobil? Som spel teman bilder musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Finns det flera mobil sidor där man kan få tag i gratis stuff till sin mobil? Som spel teman bilder musik? här kanske Surfade runt på sidan och hittade trackID undrar om den funkar på nokia Redigerad 18 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Jopp det där är till nokia 5310 express Dom används av jar format. Btw tack för sidan skulle vilja ha flera Redigerad 18 september, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jopp det där är till nokia 5310 express Dom används av jar format. Btw tack för sidan skulle vilja ha flera Alla mobiler använder väl .jar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Inte vet jag^^ Har inte haft en sån bra mobil förut^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Är det någon som har en Nokia n78 eller liknande och vet hur man får youtube att fungera? När jag trycker på installera kommer man bara tillbaka till samma sida igen. Förövrigt en skitfet mobil, fick den idag. Fullproppad med gott. Wlan, skitnice. Kan numera lyssna på radio i köket där jag har en liten stereo fast utan radio. Kopplar in mobilen till den och kan välja bland tusentals internetradiokanaler. FN-sändare, GPS m.m. 2500 spänn bara:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Håller med alla, TrackID är extremt grym, dock tycker jag inte att den funkar särskilt bra när det gäller att leta efter något IRL utan bara bra för radion... Men det kanske bara är min det är fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Håller med alla, TrackID är extremt grym, dock tycker jag inte att den funkar särskilt bra när det gäller att leta efter något IRL utan bara bra för radion... Men det kanske bara är min det är fel på Håller med. Spelade in snuttar av väldigt kända låtar ifrån högtalarna till datorn, den kunde inte hitta någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Håller med. Spelade in snuttar av väldigt kända låtar ifrån högtalarna till datorn, den kunde inte hitta någon av dom. Min mobil hittar från datorn / stereo osv fast inte från en annan mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Inget "oooold" nu för jag är medveten om att de flesta ev er redan känner till detta, men jag vill tipsa om sidan för de som inte känner till den och tipsa de som känner till den om ett gratisspel som är sjukt kul... Sidan är PlayNowTM arena SonyEricsson står för. Info! Det finns mängder av spel, musik och mycket av det är gratis. Men det jag mest skulle tipsa om är spelet "Investigators" som är gratis och förbannat skoj. Brukar inte gilla mobilspel, men detta är faktiskt förbannat kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Ny mobil. Köpte en C902 på Mediamarkts 1-års jubileum här i jkp, för 2990:-, Kalas bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Tjena nu har ja köpt min Nokia 5310 röd. Och har haft den lite mera än 3 veckor och nu när ja kollar bland skickade sms så står det Sända sms: 1744/1746 Mottagna sms 1571/1575 Varför står det så? Och inte lika mycke som ja har skickat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts