spajdermän Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Jag köpte en W890i för ett tag sedan En brrrrun. Redigerad 7 september, 2008 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Shit, behöver ny telefon med det snaraste nästan. "Tillbaka-knappen" lossnade ifrån telefonen när jag åkte buss, har lagat det genom att sätta en liten pappersboll där och tejpat fast. Kameran funkar fortfarande inte, telefonen låser sig då och då. Tips? Ingen dyr och superavancerad. Mp3 och kamera är det enda jag har som krav, och då behöver kameran inte vara superbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Shit, behöver ny telefon med det snaraste nästan. "Tillbaka-knappen" lossnade ifrån telefonen när jag åkte buss, har lagat det genom att sätta en liten pappersboll där och tejpat fast. Kameran funkar fortfarande inte, telefonen låser sig då och då. Tips? Ingen dyr och superavancerad. Mp3 och kamera är det enda jag har som krav, och då behöver kameran inte vara superbra. Nokia 5310 Redigerad 7 september, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Jag köpte en W890i för ett tag sedan En brrrrun. Bra val, min syrra har exakt en sådan sedan en vecka tillbaka. Hur nice telefon som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Köpte en K800i för 800kr på Blocket nyss. Helfräsh telefon, det enda som syns är små, små repor längst ner på kanten, men det syns verkligen inte om man inte verkligen studerar telefonen. Edit: Och bluetoothen verkar inte fungera. Men vafan.. nöjd i alla fall. Billigt för en sådan telefon hur som helst. Redigerad 8 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Köpte en K800i för 800kr på Blocket nyss. Helfräsh telefon, det enda som syns är små, små repor längst ner på kanten, men det syns verkligen inte om man inte verkligen studerar telefonen. Edit: Och bluetoothen verkar inte fungera. Men vafan.. nöjd i alla fall. Billigt för en sådan telefon hur som helst. Min gamla fungerar inte några knappar på, spaken är bajs (oväntat? ) samt att displayen blir helt vi lite nu och då. DEt med displayen löstes dock ganska lätt för stunden genom att liksom bryta/böja telefonen på mitten Vad är fel då tror ni? Är något glappt eller vad? Redigerad 8 september, 2008 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Bra val, min syrra har exakt en sådan sedan en vecka tillbaka. Hur nice telefon som helst. Blir lack på mig själv. Har själv en W880i och W890i'n kom inte så långt efter att jag skaffat 880. 890'n har allt som man saknade på 880'n. Radio, större och bekvämare knappar, bättre kamera. Annars är dom i princip identiska och jag tycker faktist 880'n är snyggare med den lite mer kantiga formen än 890'ns rundade hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Har oxå W890i. När jag köpte den så funkade det att kolla sin epost. Jag bara stratade wapen skrev in hotmailadressen och kollade. Sen gick telefonen sönder och jag fick en ny. På den nya går det inte att kolal eposten. Det står att webbplatsen inte är säker och undrar om man vill fortsätta ändå. Och klickar man ja så saknas flash, jada jada jada... Är det nån inställning man måste göra elelr skall man över huvudtaget inte använda wap när man kollar av sin epost? Har inte orkat sätta mig in i det. =/ Och hur funkar msn i telefonen? Ska man wapa sig fram till e-messenger.net eller funkar det på nått annat vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Har ett problem jag skulle uppskatta om jag kunde få hjälp med. Jag har telefonen w890i och när jag kollade bilderna som fanns på den på datorn syntes alla bilderna som småbilder. Min telefon gick sönder och jag fick en ny. Och efter det har det varit en del problem som nu tex. Bilderna syns inte utan det är bara ikoner. Säkerligen är det lättfixat men hur göra man!? Tack på förhand/Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Har ett problem jag skulle uppskatta om jag kunde få hjälp med. Jag har telefonen w890i och när jag kollade bilderna som fanns på den på datorn syntes alla bilderna som småbilder. Min telefon gick sönder och jag fick en ny. Och efter det har det varit en del problem som nu tex. Bilderna syns inte utan det är bara ikoner. Säkerligen är det lättfixat men hur göra man!? Tack på förhand/Vice Du trycker på visaknappen och väljer minatyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 För att klargöra, Vice, så har det här inget att göra med telefonen, utan det är Windows som är boven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Du trycker på visaknappen och väljer minatyr. För att klargöra, Vice, så har det här inget att göra med telefonen, utan det är Windows som är boven. Jag var inne på det med, men problemet kvarstår då ditt allt. Kobbe, inte finns. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Jag tar en chansing. Har aldrig använt vista men vad är den rullistlikande saken i visa-rutan du har uppe? Om du rullar på den kommer då alternativet fram? Vice: Det är med 100 % säkerhet vistas fel och inte mobilens. Testa och trixa lite med olika alternativ så kanske du kan komma fram till en lösning. Redigerad 13 september, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Vice; Sätter du in minneskortet med en "USB-läsare" eller vad man ska kalla det, Dvs sätter in det i en vitgrej och kopplar in i usb? Eller kopplar du hela telefonen till datorn? Jag använder usb-läsare och det fungerar Min "rullande" grej är på Sammanfattning. Testa! Redigerad 13 september, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Jag tar en chansing. Har aldrig använt vista men vad är den rullistlikande saken i visa-rutan du har uppe? Om du rullar på den kommer då alternativet fram? Vice: Det är med 100 % säkerhet vistas fel och inte mobilens. Testa och trixa lite med olika alternativ så kanske du kan komma fram till en lösning. Finns inge fler alternativ den pekar bara på 7 alternativ som finns. =/ Vice; Sätter du in minneskortet med en "USB-läsare" eller vad man ska kalla det, Dvs sätter in det i en vitgrej och kopplar in i usb? Eller kopplar du hela telefonen till datorn? Jag använder usb-läsare och det fungerar Min "rullande" grej är på Sammanfattning. Testa! Använder en sladd mellan dator och mobil. Har funkat på den andra mobilen som sagt, men när den byttes ut så blev det så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Jag ska köpa en Nokia 5310 Express Music, Och har då kollat runt lite. Prispress och Pc City online är billigast, Prispress hade jag beställt från om den inte var slut i lager. Pc City online vet jag ju inte riktigt med, men frågan är egentligen bara är den operatörslåst? Om inte, är det en utgående modell eller kommer den in på Prispress snart? Skickade mail till dom nyss men vet ni så kommer jag ju garanterat få ett snabbare svar från er Yäh. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Nu är det dags för mig att posta här Jag har precis köpt en ny mobil W890I Hell yeah! Och nu undrar jag vart man kan skaffa coola Flash filmer till mobilen... Jag har hittat www.mobile9.com men inga fler, plus att på den sidan finns ju bara massa klockor som är flash filmer och jag söker små fina klipp som jag ska ha som bakrunds bild (varför jag inte använder .GIF är för att det finns bättre möjligheter med .SWF filer och att .SWF filer har finare kvalité än .GIF) Tack i förhand P.S Denna mobil äger stenhårt! Älskar att filma/titta på film med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag söker efter bra sidor där man kan skapa egna bilder till sin mobil som egna theme ringsignaler sen att det finns att tanka spel till sin mobil. Allt ska helst finnas till Nokia 5310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag söker efter bra sidor där man kan skapa egna bilder till sin mobil som egna theme ringsignaler sen att det finns att tanka spel till sin mobil. Allt ska helst finnas till Nokia 5310 Brukar gå in på: för olika spel och program, inte så jättebra sida. www.getjar.com ( välj din nokia på sidan ) sedan har jag hört talas om www.mobile9.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Är det gratis? Vill helst inte sitta betala 50kr/mån eller 50kr/download Redigerad 16 september, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts