kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Tack för hjälpen kobbe hittade den telefonen för 1990 på siba och nu hittade ja den på onoff för 1900:- Blir väl inköp av den telefonen på onsdag då. Det fanns ju billgare. Hittade inget märke jag kännde igen för de rektigt långa pristerna men 1600 hos tele2 är väl okej? Woohoo 500 posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Men då får man väl beställa abonnemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Men då får man väl beställa abonnemang? Nej, då skulle den vara ännu billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Såg PC City nu hade samma mobil för 1 629: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Tack för hjälpen kobbe hittade den telefonen för 1990 på siba och nu hittade ja den på onoff för 1900:- Sen blir det ett 4gb minnes kort till mobilen. Blir väl inköp av den telefonen på onsdag då. 4GB? Det är ju bara onödigt, du kommer aldrig ha användning för 4GB i en mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Eh det kommer gå åt om ja får använda 4gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 4GB? Det är ju bara onödigt, du kommer aldrig ha användning för 4GB i en mobiltelefon. FYI, så använder jag 7GB av de 8GB som finns i min telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Btw nån som vet vad är det högsta man kan ha i comviq kompis är det 200kr eller mera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Tack för hjälpen kobbe hittade den telefonen för 1990 på siba och nu hittade ja den på onoff för 1900:- Sen blir det ett 4gb minnes kort till mobilen. Blir väl inköp av den telefonen på onsdag då. 4 gb är najs använder det själv till min mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) FYI, så använder jag 7GB av de 8GB som finns i min telefon. Får man fråga vad du har i mobilen som fyller allt det? Får man sedan som följdfråga undra hur många % av alla de 7GB som du verkligen använder. Redigerad 1 september, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Får man fråga vad du har i mobilen som fyller allt det? Får man sedan som följdfråga undra hur många % av alla de 7GB som du verkligen använder. Antagligen musik... Tikki ska faktiskt köpa en musikmobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 nån som vet vad är det högsta man tanka med? Asså med comviq kompis är det 150 eller 200 som max eller finns det högre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Hej! Fick en begagnad Sony ericsson W810i igår. Nu när jag försöker skicka sms så kan jag inte skicka. Jag kan ta emot sms och läsa, men kan inte skicka själv. Vad är felet? Edit: kan lägga till att jag har comviq kompis kontant kort. Redigerad 2 september, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Fick ett sms från "Aktiekurs" där det stog " Ska hänga dig " Jag skrev inget o några timmar senare fick jag " Är du inte man nog att svara " Kollade i min telefon bok o där fanns aktiekurs, ringde nummret, en telefonsvarare som sa - Välj 1 för att kolla dina aktier , 2 för blablabla Undrar nu varför det stod från : aktiekurs. Kan någon därifrån skickat de där? Hej! Fick en begagnad Sony ericsson W810i igår. Nu när jag försöker skicka sms så kan jag inte skicka. Jag kan ta emot sms och läsa, men kan inte skicka själv. Vad är felet? Har du pengar på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Fick ett sms från "Aktiekurs" där det stog " Ska hänga dig " Jag skrev inget o några timmar senare fick jag " Är du inte man nog att svara " Kollade i min telefon bok o där fanns aktiekurs, ringde nummret, en telefonsvarare som sa - Välj 1 för att kolla dina aktier , 2 för blablabla Undrar nu varför det stod från : aktiekurs. Kan någon därifrån skickat de där? Har du pengar på mobilen? Kompis har gratis sms. Och ja, har 70 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Kompis har gratis sms. Och ja, har 70 kr Såg inte edit Men får du något fel meddelande när du försöker skicka? Redigerad 2 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Det är löst nu, återställde alla telefon inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Fick ett sms från "Aktiekurs" där det stog " Ska hänga dig " Jag skrev inget o några timmar senare fick jag " Är du inte man nog att svara " Kollade i min telefon bok o där fanns aktiekurs, ringde nummret, en telefonsvarare som sa - Välj 1 för att kolla dina aktier , 2 för blablabla Undrar nu varför det stod från : aktiekurs. Kan någon därifrån skickat de där? Det är väl klart att den heter vad du döpt den till. tex får du en sms från en kompis så står det ju namnet du matat in i teleboken. Det skumma är ju att de skickat sms med det där. Har du aktier då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Känner ni till en hemsida med massor av kvalite ringsignaler? Inga fattiga mono eller polyfoniska, utan MP3. För att vara mer exakt så letar jag efter Ring ring-signaler, ni vet sånna där som man ofta hör i filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Får man fråga vad du har i mobilen som fyller allt det? Får man sedan som följdfråga undra hur många % av alla de 7GB som du verkligen använder. Musik, film och spel. Används flitigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts