Eudoros Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Okej, jag behöver INSTANT jävla hjälp! Det är så att min mobiltelefon är operatörslåst och accepterar enbart Telia, och problemet är att Telia har spärrat mitt nummer och därför har jag skaffat Halebop kontantkort. Men då jag sätter i kontantkortet står det "Sätt i rätt SIM-kort" eller något tack vare "spärren"... Men jag har för mig att det ska gå att köpa ut mobilen ur spärren på något sätt, men går det verkligen? För det första behöver vi veta modellen. Sony Ericsson w850i. Redigerad 23 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Sony Ericsson w850i. Lär vara ett smärre helvete att låsa upp själv. http://www.mobilforum.se/forum_thread.aspx?id=86960 Men tja, är väl bara att testa om du är våghalsig. Annars är det bara att googla på såna som låser upp för några hundralappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Guess what dudes?!? Jag har flashat om min K750 till en W800! Dessvörre dödade jag den på kuppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Guess what dudes?!? Jag har flashat om min K750 till en W800! :lol: Dessvörre dödade jag den på kuppen Kebab flashade också sin K750 till W800 tror jag, dock lyckades han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Någon som vet hur mycket det kostar att surfa på nätet om man har Comviq Kompis? EDIT: Oj, det står Data (GPRS/3G)/MB 15 kr Vad betyder detta?. Betalar jag något om jag besöker Aftonbladet.se? Redigerad 12 juli, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Guess what dudes?!? Jag har flashat om min K750 till en W800! Dessvörre dödade jag den på kuppen Ajaj, vad gick fel? Kebab flashade också sin K750 till W800 tror jag, dock lyckades han. Stämmer bra det. Vicke Ecks med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Någon som vet hur mycket det kostar att surfa på nätet om man har Comviq Kompis? EDIT: Oj, det står Data (GPRS/3G)/MB 15 kr Vad betyder detta?. Betalar jag något om jag besöker Aftonbladet.se? du betalar 15 kroner på mb bandbredd du använder. Dsv aftonhoran kommer att kosta en liten slant (dock inte alls mycket, beroende på hur mycket plats sidan tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Haj. Jag har kollat in Nokia 3110 Classic och funderar starkt på ett köp. Billig? För Gammal? Den ser i alla fall bra ut och jag behöver inte en übermobil. Om nån vet en liknande mobil med ungefär samma specifikationer och pris är det bara att tipsa. Nu till lite frågor om 3110. Tror den stödjer minneskort på upp till 2 gig. Vad ska man välja för minneskort? Tror det följer med headset. Ska man köpa nåt bättre? Ja det va frågorna. Kommer mer sen . Någon som har/haft den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Tror den stödjer minneskort på upp till 2 gig. Vad ska man välja för minneskort? "Plats för minneskort på upp till 2 GB (microSD)" - Nokia.se Så jag skulle nog satsa på... ett... 2GB... microSD. Köp SanDisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Finns det någon sida som har spel som fungerar utan java? Answer ASAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Nu behöver jag lite hjälp. Det är nämligen så att jag inte kan skicka SMS längre. Det står bara: Det gick inte att skicka *nummer* Meddelandet spärrat. Nån som vet vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Ajaj, vad gick fel? Glömde ett cust pack, sen la sidan som jag tanka0de alla saker på ner. Fixade det dock, det är på tyska nu men det går väl iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Någon som vet varför jag inte kan se YouTube videon på min mobil? Behöver man installera något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Hej! Jag har nyligen införskaffat (rättare sagt fått) en Samsung SGH-L760. Nu är problemet det att, jag inte kan surfa på mobilen "Tjänsten är inte tillgänglig" OCH jag kan inte heller lägga in spel på mobilen, problemet är att när jag ska lägga in spel som jag skaffat på annat sätt *HOST HOST* så kan jag inte se Spel mappen på mobilen. Jag använder mig av PCstudio till mobilen! Annars f.ö fungerar mobilen helt felfritt Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Glömde ett cust pack, sen la sidan som jag tanka0de alla saker på ner. Fixade det dock, det är på tyska nu men det går väl iaf. Hmm, jag har alla filerna liggandes på datorn ifall du vill ha det på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hej mina vänner! Min W800 är halvsönder och jag behöver en ny lur. Någon som har ett tips? Den behöver varken ha kamera eller mp3-spelare (helst inte egentligen) men däremot måste den ha jävligt snygg design, bra display och smarta menyer. Pris runt 2500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag har ett problem med min mobil, jag tappade den i marken förut och då slutade kameran att fungera. Jag har tittat på kameran och den är inte trasig, vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Hejsan nu är det så att ja funderar på en ny telefon och kollat in denna Nokia 5310 XpressMusic På phonehouse.se och min kompis köpte det för 1500 men på sidan står det pris i butik: 2 299 och kan det verkligen stämma? Finns det andra affärer med den mobil modellen fast med lite billigare peng som runt 1000 som max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Hejsan nu är det så att ja funderar på en ny telefon och kollat in denna Nokia 5310 XpressMusic På phonehouse.se och min kompis köpte det för 1500 men på sidan står det pris i butik: 2 299 och kan det verkligen stämma? Finns det andra affärer med den mobil modellen fast med lite billigare peng som runt 1000 som max? Kan mycket väl stämma. Du får aldrig en sådan telefon för 1000 kr. Pircerunner hjälper dig med priser, 1500 är det billigaste. Noterara att priser brukar gå upp och ner. Lol för pricrunner. Dyrast är 22 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Tack för hjälpen kobbe hittade den telefonen för 1990 på siba och nu hittade ja den på onoff för 1900:- Sen blir det ett 4gb minnes kort till mobilen. Blir väl inköp av den telefonen på onsdag då. Redigerad 1 september, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts