GiZmo Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hmm.. Svårt val men jag tror nog det får bli en telefon + digitalkamera istället.. Tack för all info och bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Usch. Min mobil, SE K750i, sjunger på sista versen. Har varit den bästa mobilen jag haft hittils, så det är med en tår i ögat jag söker en ny*. Har funderat lite på SE W580i. Kommentarer? * = (Yeah, Blocket-style!) Redigerad 8 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Usch. Min mobil, SE K750i, sjunger på sista versen. Har varit den bästa mobilen jag haft hittils, så det är med en tår i ögat jag söker en ny*. Har funderat lite på SE W580i. Kommentarer? * = (Yeah, Blocket-style!) Kolla lite på pricerunner Sony-Ericsson-W580i-användarrecensioner på Pricerunner Redigerad 9 mars, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Usch. Min mobil, SE K750i, sjunger på sista versen. Har varit den bästa mobilen jag haft hittils, så det är med en tår i ögat jag söker en ny*. Har funderat lite på SE W580i. Kommentarer? * = (Yeah, Blocket-style!) Nämen, vilket sammanträffande. Mobiltelefoner tål inte för mycket kyla tror jag. Själva högtalaren som man använder för samtal sprack när jag var ute på långtur och nu kan man bara prata inomhus annars så låter personen man talar till som en smurf som talar turkiska. så för mig blir det mycket sms, haha. Redigerad 10 mars, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Ifall ni undrar så bestämde jag mig för att skippa K850:n. Kör med min W750 så länge den håller. Hmm.. Svårt val men jag tror nog det får bli en telefon + digitalkamera istället.. Bra val, även fast mobilkamerorna blir bättre och bättre så kommer det dröja ett tag innan det går att jämföra dem med en vanlig kamera. Usch. Min mobil, SE K750i, sjunger på sista versen. Har varit den bästa mobilen jag haft hittils, så det är med en tår i ögat jag söker en ny*. Har funderat lite på SE W580i. Kommentarer? * = (Yeah, Blocket-style!) Jag tycker inte du ska köpa den. Min vän har en sådan och den känns mycket plastig och ja.. dålig. Knapparna knarrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Kolla lite på pricerunner Sony-Ericsson-W580i-användarrecensioner på Pricerunner Haha, snygga recensioner där. Nämen, vilket sammanträffande. Mobiltelefoner tål inte för mycket kyla tror jag. Själva högtalaren som man använder för samtal sprack när jag var ute på långtur och nu kan man bara prata inomhus annars så låter personen man talar till som en smurf som talar turkiska. så för mig blir det mycket sms, haha. Hmm. Jag tycker inte du ska köpa den. Min vän har en sådan och den känns mycket plastig och ja.. dålig. Knapparna knarrar. Har hört det, men Sony Ericsson har bytt ut knapparna på dom nya till nytt material, nu känns de inte alls plastiga. Men det är annat som påverkar istället. Hmm, egentligen skulle man nästan köpt sig en Nokia 3310. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Har hört det, men Sony Ericsson har bytt ut knapparna på dom nya till nytt material, nu känns de inte alls plastiga. Men det är annat som påverkar istället. Hmm, egentligen skulle man nästan köpt sig en Nokia 3310. Äsch, jag tycker ändå inte du ska ha den. Köp en K810 eller något för samma peng. Fast 3310 är ju inte fel. Redigerad 10 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Äsch, jag tycker ändå inte du ska ha den. Köp en K810 eller något för samma peng. Fast 3310 är ju inte fel. Men hejsan, den hade minsann gått ner i pris! Nu blev mobilmarknaden plötligt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag har en K810i och hade en K800i tills i höstas. K810i känns mer "dyr" med glaset/plastskivan på nummerknapparna och att kameraluckan inte går upp i fickan. K810i tycker jag du borde skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Jag har en K810i och hade en K800i tills i höstas. K810i känns mer "dyr" med glaset/plastskivan på nummerknapparna och att kameraluckan inte går upp i fickan. K810i tycker jag du borde skaffa Att kameraluckan går upp i fickan har jag haft problem med med den jag har nu. Men det känns lite "onödigt" att köpa en ny mobil också, men det är ju ett plus att kameran är relativt bra så att jag kan ta bra bilder då jag inte har med mig systemkameran. Mah, får se hur det blir. Ska ha den jag har nu tills den inte fungerar längre. Bästa mobilen so far. Edit: Har du möjlighet att lägga upp några exempelbilder som du tagit? Gärna i lite olika miljöer och ljus. Redigerad 10 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Hehe, kollade lite på min telefon och användarrecensionerna (w880i). Fattar faktist inte hur folk tänker. I typ varannan recension så står det på Negativt; För liten. Hur jävla dum i huvudet är man isf om man köper en sådan telefon. Borde man väl fatta direkt att telefonen kommer att vara liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Att kameraluckan går upp i fickan har jag haft problem med med den jag har nu. Men det känns lite "onödigt" att köpa en ny mobil också, men det är ju ett plus att kameran är relativt bra så att jag kan ta bra bilder då jag inte har med mig systemkameran. Mah, får se hur det blir. Ska ha den jag har nu tills den inte fungerar längre. Bästa mobilen so far. Edit: Har du möjlighet att lägga upp några exempelbilder som du tagit? Gärna i lite olika miljöer och ljus. Alla bilder jag har lagt är tagen med en k810i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Köpte en ny mobil idag. Nokia 5310 Xpress Music , helt glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Jag behöver hjälp med ett spel som heter Investigators. Jag har låst upp två ställen, Headquarters och mordplatsen. Jag har En dollar sedeln och en klubb flyer. Har också lämnat in hårddisken på reparation hos den där Harry eller vad han heter. Nu är jag helt fast! Hur går man vidare? EDIT: nvmnd, löste det själv Redigerad 23 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Det finns en del program jag vill tanka till min mobil men då krävs det att man får dom "signed". Då måste man ha någon kod som man bara får genom att skriva ¤06¤ i mobilen. Problemet är bara att när jag skriver ¤06¤ kommer det bara upp "UNKNOWN APPLICATION". Någon som vet hur man fixar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Det finns en del program jag vill tanka till min mobil men då krävs det att man får dom "signed". Då måste man ha någon kod som man bara får genom att skriva ¤06¤ i mobilen. Problemet är bara att när jag skriver ¤06¤ kommer det bara upp "UNKNOWN APPLICATION". Någon som vet hur man fixar detta? Är det IMEI-numret du ska ha så ska du skriva *#06# i "startläge", där du skriver in telefonnummer alltså. Fungerar i alla fall på Sony Ericsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Är det IMEI-numret du ska ha så ska du skriva *#06# i "startläge", där du skriver in telefonnummer alltså. Fungerar i alla fall på Sony Ericsson. Ja precis, #06# ska det vara. Men jag får bara UNKNOWN APPLICATION. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Ja precis, #06# ska det vara. Men jag får bara UNKNOWN APPLICATION. Kom ihåg stjärnan * innan #06#. Redigerad 24 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Kom ihåg stjärnan * innan #06#. Tackar och tackar! I owe you one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Kan man streama musik från mobilen till ett vanligt Sony Ericsson HBH-PV702 genom någon insällning eller program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts