Kebab Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 I see... men den saknar sladd efgtersom den är trådlös via BlueTooth? Jag tror det. Om jag inte är helt ute och cyklar så måste din telefon stödja något som heter ad2p.. Fast jag vet inte riktigt vad det är, så det är kanske bäst om du googlar lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag tror det. Om jag inte är helt ute och cyklar så måste din telefon stödja något som heter ad2p.. Fast jag vet inte riktigt vad det är, så det är kanske bäst om du googlar lite.. Nej du har rätt fast det heter a2dp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag tror det. Om jag inte är helt ute och cyklar så måste din telefon stödja något som heter ad2p.. Fast jag vet inte riktigt vad det är, så det är kanske bäst om du googlar lite.. Det gör den. Fritt fram alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Nej du har rätt fast det heter a2dp Åh. Det gör den. Fritt fram alltså? Jag skulle våga påstå det. Men det känns inte rätt om du har mig som "vis person" i det här fallet, för jag är inte så bra på det här med bluetooth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag skulle våga påstå det. Men det känns inte rätt om du har mig som "vis person" i det här fallet, för jag är inte så bra på det här med bluetooth. Kommer inte hålla dig ansvarig om något går fel om du tror det , verkar lite otrolig att betala 300 kronor för en svart plupp... yeye, vi får se! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Akut problem; Någon som kan ge mig en MMS-profil till en k810i ? Jag kan inte öppna några MMS jag får eller skicka några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vad har du för operatör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vad har du för operatör? Telia, Har skickat "Online" och "MMS" till 4466, Fungerar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Telia, Har skickat "Online" och "MMS" till 4466, Fungerar fortfarande inte. Hmm.. Har du läst här? http://www.telia.se/privat/okandtreramar.d...320&tabId=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Förlåt om jag drar upp tråden, men jag undrar om ni har en sida som man kan ladda ner gratis spel till mobiler? Jag har säkt, söker speciellt efter nya spel, Real Football Manager Edition är ett av de. De ska va helst i .jar filer. ipmart. skaffat mig en nokia 5310, skönt med en smal telefon till skilland från k800. Kommer dock sakna kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Har en fin fin w580i. I love it nån som har nå fint eller roligt till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Har en fin fin w580i. I love it nån som har nå fint eller roligt till den? Jag måste fråga dig; "knarrar" dina knappar? En i min klass har en sådan och den känns verkligen sjukt plastig. Knäpper och knarrar om den när man trycker på knapparna. Trevlig telefon dock, Luminees är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Beställde en SE M600i för 1490 kr inkl frakt igår, helt ny med 24 mån garanti (från Euronics i Östersund). Rätt skapligt eftersom den kostade 4000 kr när den kom och den känns knappast utdaterad. Tänkte först köpa för 1850 kr från Tyskland, men postförskott från en svensk handlare kändes lite bättre. Hade inte beställt om det inte vore för att mina sabla 6280 muppar hela tiden och suger in damm innanför displayskyddet som för övrigt är fastlimmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Fungerar Jamba's "Mobildisco"/ dem andra grejorna Jamba annonserar om? Någon som vet vart man kan få dem gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Fungerar Jamba's "Mobildisco"/ dem andra grejorna Jamba annonserar om? Någon som vet vart man kan få dem gratis? Funkar bara på vissa mobiler. Står ju på en remsa längst upp i bild då reklamen går på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Haha, Jamba har faktiskt lyckats få mig intresserad av en av deras grejer.. Det ska tydligen finnas en "extra hård vibratorsignal" är det någon som har den? Man får ju självklart ta "extra hård" med en rejäl näve salt, men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Vad menas på jamba att det kostar 50 spänn i månaden allting? intefan betalar jag 50 spänn i månaden för ett spel eller en bakgrund. inga fasta priser? mångå sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Haha, Jamba har faktiskt lyckats få mig intresserad av en av deras grejer.. Det ska tydligen finnas en "extra hård vibratorsignal" är det någon som har den? Man får ju självklart ta "extra hård" med en rejäl näve salt, men ändå.. Det är jag nyfiken på ochså, Och den dära "Mobildisco" se hur dem fungerar osv, Tänker då inte betala 50kr/Månad för dem. Gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Jamba är så jävla drygt. Skulle köpa en ringsignal från dom för cirka 15 kr om jag minns rätt. Jag hade dock ingen aning om att en "50kr varje månad" paket skulle följa med. Så, månad efter månad så märkte jag att pengar bara rök från mobilen. Tog väl 1-2 månader innan jag fattade att jag hade registrerat mig på den här paketet. Som tur var så kunde man stoppa det. Det var väl lite mitt fel att jag inte läste noga när jag skulle köpa men ge fan i Jamba. Allt som finns hos Jamba finns på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja veta hur Jambas "lögndetektor" fungerar. Är det verkligen någon som är så dum så dom beställer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts