Speeder Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Här var det livat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Lägger in en bild för er som vill se: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Lägger in en bild för er som vill se: Nödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag har en 3 mobil.. Nec e616 jag undar om ni vet hur man gör en playlist med låtar på fattar inget tittat i manualen oxo.. orkar inte ringa supporten gjorde det förut efter en halvtimma svarade dom.. En 3-mobil.. är inte den svindyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 En 3-mobil.. är inte den svindyr? Nä, faktiskt inte. Och begagnade är dom jättebilliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Hur dålig är kameran på T630:an egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Här var det livat! Den kommer inte att bli mer livad för du skriver så.. Mer åt låsning isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 http://www.mobilesheaven.com/sv/ grattis bakrundbilder och annar skoj klicka bara på mobilgodis. i menyn fast ni måste ju kunna wapa..... förstås- gäller bara dom nyare telefonerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag har en Sony Ericsson T100.. Sämsta Mobilen på marknaden!!! Har stylat den lite: Skrapat bort blå färgen på sidan och sen har jag slängt den i väggen så det är lite sprickor i displayen och skalet... Men annars så kan jag inte rekomendera Sony Ericsson T100 för att den är kass och Batteriet räcker väll i c:a 23 minuter om man inte rör den då förståss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag har en Sony Ericsson T100.. Sämsta Mobilen på marknaden!!! Har stylat den lite: Skrapat bort blå färgen på sidan och sen har jag slängt den i väggen så det är lite sprickor i displayen och skalet... Men annars så kan jag inte rekomendera Sony Ericsson T100 för att den är kass och Batteriet räcker väll i c:a 23 minuter om man inte rör den då förståss.. Men den är nog bättre än min t65 ska du se....den hänger sig m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Men den är nog bättre än min t65 ska du se....den hänger sig m.m Eh nää!! det tror jag nog inte min hänger sig också ska du veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 En 3-mobil.. är inte den svindyr? Näää, faaaan fett billit..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Finns väll dyra 3 mobiler med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Finns väll dyra 3 mobiler med? Ehj yo nej fett, allt är fett bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Kalla mig tjatig om ni vill. Men vad tror ni om T630:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Du är tjatig Speeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Du är tjatig Speeder. Tack för komplimangen Nu har jag i alla fall svarat på en annons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Har hittat en bra annons nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Har hittat en bra annons nu... Gör du allt för att hålla din tråd uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Ehj yo nej fett, allt är fett bra! öhh typ inte.. om man inte köper utan abonnemang ..men med abonemenag (stavnign:P?) blir dom fett billiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts