gta_player Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Angående K810i är det någon som vet när den kommer ut i handeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag fattar inte hur T9 fungerar. skam an skriva hej blir det typ ttgtgdtdgt. aja, kommer aldrig lära mig det^^ Med T9 behöver du bara trycka en gång på varje knapp så bilder mobilen ett ord själv. Då slipper du tryckte tre gånger för att få fram ett "C". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Med T9 behöver du bara trycka en gång på varje knapp så bilder mobilen ett ord själv. Då slipper du tryckte tre gånger för att få fram ett "C". Precis, så lättsamt. ^^ För att skriva ordet "Hej" ska du alltså trycka: 4-3-5. Guardian: 4-8-2-7-3-4-2-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nu har min mobil gått sönder (W800i) och jag ska köpa mig en ny mobil. Jag har kollat på prisjakt och hittat Asus P535 och LG KE850 Så, nu undrar jag om någon har testat, eller rent av äger någon av de här telefonerna, eller om ni har tips på någon annan mobil med touch-screen? Orkar inte sitta och vänta på att iPhone ska komma till Sverige och jag behöver en mobil. Asus mobilen har jag inte hittat så många recensioner på, så jag vet inte så mycket om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Om man råkat krossa displayen på en k750i så att man bara kan se det som är på nedre delen, då vill man självklart fixa det . Men är det värt att reparera eller är det bättre att skaffa ny telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Om man råkat krossa displayen på en k750i så att man bara kan se det som är på nedre delen, då vill man självklart fixa det . Men är det värt att reparera eller är det bättre att skaffa ny telefon? Då min display blev krossad, ett stort streck mitt över skärmen, så skulle det kosta runt 1000-1500 att reparera det. Var visserligen ingen K750i, men en snarlik. Välj själv, fixa eller köp ny. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jaha, har precis inhandlat en k810i då för 3365 svenska kronor, bra köp? Dåligt? Det borde vara ett bra köp, du snubben i handlen tog 3900 för k800... (iofs var han villig att ta ned den till 3 och 6 men det är ju ändå ett bättre pris.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jaha, har precis inhandlat en k810i då för 3365 svenska kronor, bra köp? Dåligt? Det borde vara ett bra köp, du snubben i handlen tog 3900 för k800... (iofs var han villig att ta ned den till 3 och 6 men det är ju ändå ett bättre pris.) Då k810 är exakt en k800 fast med annan design så tror jag inte att du kan bli missnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Då k810 är exakt en k800 fast med annan design så tror jag inte att du kan bli missnöjd. http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson_K810 Redigerad 14 maj, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson_K810 Vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vart vill du komma? Öh... att jag gav 400 kronor extra för -7 mm och -9 gram + en stötåligare lucka till kameran och lite nya softwares. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Öh... att jag gav 400 kronor extra för -7 mm och -9 gram + en stötåligare lucka till kameran och lite nya softwares. Jaha, har precis inhandlat en k810i då för 3365 svenska kronor, bra köp? Dåligt? Det borde vara ett bra köp, du snubben i handlen tog 3900 för k800... (iofs var han villig att ta ned den till 3 och 6 men det är ju ändå ett bättre pris.) Jag trodde du menade att K800 var dyrare. I vilket fall - personligen skulle jag gärna lägga de 400 kronorna extra. K810 är ruskigt mycket snyggare imo. Redigerad 15 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Glömde, k800o kostar 2900 på internet. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 I vilket fall - personligen skulle jag gärna lägga de 400 kronorna extra. K810 är ruskigt mycket snyggare imo. Sant. Go for K810i:n. ...men en mobil om är riktigt snygg är då W850i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Sant. Go for K810i:n. ...men en mobil om är riktigt snygg är då W850i. Den är mysig på baksidan iallafall. Eller nya w580! http://www.phonemag.com/images/uploads/others/W580i_Front_Closed_headset_Urban_Grey.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Så det här med 3G, man kan alltså inte andvända vanliga kontokort på 3G telefoner om jag har förstått det rätt, eller gäller det bara om man vill andvända internet? Hur som helst så har jag hört att kontant 3G-kort ligger på circa 150 kr/månaden och det beloppet måste man fylla på varje månad annars försvinner pengarna man inte andvändigt? Var finns isåfall det enklaste och billigaste 3G-alternativen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Så det här med 3G, man kan alltså inte andvända vanliga kontokort på 3G telefoner om jag har förstått det rätt, eller gäller det bara om man vill andvända internet? I de flesta (alla?) fall så går det att använda sitt gamla hederliga GSM-kort i sin 3G-mobil, men då kan man inte använda 3G-funktionerna som t.ex. videosamtal och snabbare internet. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 I de flesta (alla?) fall så går det att använda sitt gamla hederliga GSM-kort i sin 3G-mobil, men då kan man inte använda 3G-funktionerna som t.ex. videosamtal och snabbare internet. Typ. Jaha. Men då är det ju lungt... internet har man ju hemma och video samtal är ju inget driekt måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Oooh, Sony Ericsson visar bilder på sin 5megapixlare, K850! Och den är imo förbannat snygg! http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200706/14...orer190.dbp.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Oooh, Sony Ericsson visar bilder på sin 5megapixlare, K850! Och den är imo förbannat snygg! http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200706/14...orer190.dbp.asp Sån skulle man ha... Undrar hur dyr en är. Min gamla börjar ju gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts