RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Sök bara på w810i på google och sen "Stora bilder". http://images.google.se/images?q=w810i&...p;imgsz=xxlarge Ehm, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Köp en K800i om du vill ha bättre kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Köp en K800i om du vill ha bättre kamera. Tycker att ~3700 kr är lite väl mkt för en mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Efter mycket funderande har jag beslutat mig för att köpa en Sony Ericsson W810i nästa månad då jag får lön. Är det någon här som har en sådan mobil, och kan lägga upp några bilder som är tagna med en sån mobil? Den här är tagen med min kompis k750.. samma kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den här är tagen med min kompis k750.. samma kamera. Den här är tagen med min K750i: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/p3dljugcgu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Den här är tagen med min K750i: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/p3dljugcgu.jpg Mwhaha. Någon som har tagit lite närbilder med k750i/liknande mobil? Redigerad 1 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 @RavenE: Jag kan ladda upp från min W810i om några timmar ---------- Sen, Jag har googlat. Men vet någon vars man kan ladda hem WorldMate!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 @RavenE: Jag kan ladda upp från min W810i om några timmar Låter bra det. La upp en bild som jag tog med min kusins W810i i fotografitråden. Har f.ö. beställt en K750i från Telia idag. Kommer hit på fredag eller måndag. Längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Någon som vet hur man ska installera .jar filer på telefonen? Har laddat ner WorldMate nu. EDIT. Vadfan.. Ingen kan ringa till mig. Det är nån som säger "Det här kortet är spärrat för inkommande samtal".. Vad ska jag göra!? Redigerad 2 januari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Någon som vet hur man ska installera .jar filer på telefonen? Har laddat ner WorldMate nu. Du lägger bara in filen i någon mapp på mobilen. Sedan tar du din mobil, letar upp filen och väljer installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Du lägger bara in filen i någon mapp på mobilen. Sedan tar du din mobil, letar upp filen och väljer installera. Tack EDIT. Vadfan.. Ingen kan ringa till mig. Det är nån som säger "Det här kortet är spärrat för inkommande samtal".. Vad ska jag göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Jag har en Sony Ericsson k800i och har filmat med den, nu vill jag gärna veta hur man överför dom filmerna till datorn, när jag kopplar in USB sladden så kommer det bara fram att jag ska överföra bilder från telefonen till datorn, och filmerna finns inte med på den listan. Jag kör på dom programmen som följde med mobilen och har inte lust att tanka ner något nytt. Snälla bullen hjälp mig! Redigerad 8 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Har tänkt köpa en vit w810i, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag har en Sony Ericsson k800i och har filmat med den, nu vill jag gärna veta hur man överför dom filmerna till datorn, när jag kopplar in USB sladden så kommer det bara fram att jag ska överföra bilder från telefonen till datorn, och filmerna finns inte med på den listan. Jag kör på dom programmen som följde med mobilen och har inte lust att tanka ner något nytt. Snälla bullen hjälp mig! testat att skicka över i filöverföringsläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Har tänkt köpa en vit w810i, vad tror ni? Är du rasist? Nej, men det blir nog bra. Har flera kompisar som har en sån mobil, funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 testat att skicka över i filöverföringsläget? Nej, ska prova...tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Är du rasist? Nej, men det blir nog bra. Har flera kompisar som har en sån mobil, funkar bra. Yes, nej men jag tycker den är mycket snyggare! Enda man skulle sakna är väl linsskyddet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Svejs. Jag har en SE k700i. Mobilen har så många sms lagrade att det inte får plats mer. Problemet är att jag inte vill kasta sms:en jag har kvar. Därför undrar jag om det finns nått sätt att föra över sms:en till datorn, eller mobilens vanliga minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Svejs. Jag har en SE k700i. Mobilen har så många sms lagrade att det inte får plats mer. Problemet är att jag inte vill kasta sms:en jag har kvar. Därför undrar jag om det finns nått sätt att föra över sms:en till datorn, eller mobilens vanliga minne? Sitta och skriva av allt i W0rd . Annars vet jag inte . BTW, fick tillbaka min W850i igår Edit: lol jävla textfilter. "Sitta och skriva av allt i Håller med till 100%! " Redigerad 8 januari, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Låter bra det. La upp en bild som jag tog med min kusins W810i i fotografitråden. Har f.ö. beställt en K750i från Telia idag. Kommer hit på fredag eller måndag. Längtar. Nå, fått den ännu? Närbild från min K750i: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/hc38cihjzs.JPG Bu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts