KalleR Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ingen blixt? Ingen IR? Bra telefon som saknar bra funktioner. Lol hur många telefoner har blixt?. Hur ofta använder du IR?, det är föråldrat. BT är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Lol hur många telefoner har blixt?. Hur ofta använder du IR?, det är föråldrat. BT är det som gäller. Okej, blixt var väl inte rätta ordet. Men fotolampa hade den gärna fått ha. Vet att IR är gammalt, men jag har kompisar som har äldre telefoner som inte har BT. Fast då får dom skaffa sig nyare mobiler. I.ö. var den fin. Värt att fundera lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Finns det något program där man kan få sin telefon att "blinka" vid uppringning? Jamba sålde något sådant förrut Hade en gång för längesen en sån grej på min gamla telefon, "Helicopter" hette den, den vibrerade och slog av och på bakrundsljuset.. Nåt sånt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hade en gång för längesen en sån grej på min gamla telefon, "Helicopter" hette den, den vibrerade och slog av och på bakrundsljuset.. Nåt sånt kanske? Den har jag fortfarande på min t630 Fast den går inte att använda som ringsignal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Äsch då, men det är väl nåt sånt han är ute efter, men ringsignal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Den har jag fortfarande på min t630 Fast den går inte att använda som ringsignal.. Det går visst, bara du lägger den på rätt plats i mobilen, antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Finns inte så mycket att välja på i en t610/t630 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Finns inte så mycket att välja på i en t610/t630 iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Har en w850i som fått totalt ramp-damp, stänger av och på sig hela tiden. började innan idag när jag skulle föra över en låt. det ville sig inte riktigt. den startade om och hade sig. och nu håller den på att starta om hela tiden, fast jag behöver inte slå in pin och så... Edit:Bah, dubbelpost... Redigerad 29 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Har en w850i som fått totalt ramp-damp, stänger av och på sig hela tiden. började innan idag när jag skulle föra över en låt. det ville sig inte riktigt. den startade om och hade sig. och nu håller den på att starta om hela tiden, fast jag behöver inte slå in pin och så... Edit:Bah, dubbelpost... Jag hade samma problem i typ 10 minuter igår. Vänta bara så ordnar det sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Saken är att den har hållt på i en och en halv timma nu typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Saken är att den har hållt på i en och en halv timma nu typ Okej. Men vänta i alla fall. Det löser sig nog. Edit: Vet nån var man kan få tag på det riktiga MSN Messenger till mobilen? Det som visas i 3-reklamen. Redigerad 29 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Okej. Men vänta i alla fall. Det löser sig nog. Edit: Vet nån var man kan få tag på det riktiga MSN Messenger till mobilen? Det som visas i 3-reklamen. Har plockat ur batteriet nu. Ska prova med, Plocka-ur-batteriet-i-en-kvart-och-sätta-på-den-igen-tekniken... Och för dom som inte fattade innan så är nu min film upp på YT här Redigerad 29 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ok gubbar och även de ytterst få gummorna! Jag fick en ny mobil i julklapp och har nytt nummer och så vidare. Men nu är det så att så fort någon ringer till mig så stor det "okänd" eller "anonymt samtal". Även om jag har dom i telefonboken så står det så, jag har Telia Refill, någon som vet om man behöver registrera något eller så för att få det att funka? Tack på förhand babes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ok gubbar och även de ytterst få gummorna! Jag fick en ny mobil i julklapp och har nytt nummer och så vidare. Men nu är det så att så fort någon ringer till mig så stor det "okänd" eller "anonymt samtal". Även om jag har dom i telefonboken så står det så, jag har Telia Refill, någon som vet om man behöver registrera något eller så för att få det att funka? Tack på förhand babes! Jupp, du måste registrera dig hos telia för att få nummerpresentation. Då får ju du även 100 kr extra. (250 om du är under 26). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jupp, du måste registrera dig hos telia för att få nummerpresentation. Då får ju du även 100 kr extra. (250 om du är under 26). Ok, kan jag göra det på någon hemsida eller måste jag ringa? fick nämligen inte ett enda papper med om sim-kortet, aningen lustigt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ok, kan jag göra det på någon hemsida eller måste jag ringa? fick nämligen inte ett enda papper med om sim-kortet, aningen lustigt måste jag säga. Japp. Här registrerar du dig, men du måste fylla i PUK-koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Japp. Här registrerar du dig, men du måste fylla i PUK-koden. Jo har grejjat nu, men jag har inte fått någon PUK-kod, gaah morsan ska ringa kundtjänst nu och fråga. Tack för hjälpen såhär långt ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Efter mycket funderande har jag beslutat mig för att köpa en Sony Ericsson W810i nästa månad då jag får lön. Är det någon här som har en sådan mobil, och kan lägga upp några bilder som är tagna med en sån mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Efter mycket funderande har jag beslutat mig för att köpa en Sony Ericsson W810i nästa månad då jag får lön. Är det någon här som har en sådan mobil, och kan lägga upp några bilder som är tagna med en sån mobil? Sök bara på w810i på google och sen "Stora bilder". http://images.google.se/images?q=w810i&...p;imgsz=xxlarge Redigerad 30 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts