Speeder Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 I denna topic har jag tänk att vi kan hjälpa varandra om mobiltelefoner, lägga upp bilder, spel och ringsignaler. Jag behöver lite hjälp. Jag har sett att det finns Sony Ericsson T68i, T68ie, T68m, T68ms. Vad är dessa uppdateringar, hur skaffar jag dom, och hur mycket kostar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 I denna topic har jag tänk att vi kan hjälpa varandra om mobiltelefoner, lägga upp bilder, spel och ringsignaler. Jag behöver lite hjälp. Jag har sett att det finns Sony Ericsson T68i, T68ie, T68m, T68ms. Vad är dessa uppdateringar, hur skaffar jag dom, och hur mycket kostar dom? alla med T610, Z600, T630 gå till www.myt610.com Spel, ringsignaler, teman osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Min mobil vart spärrad för att jag använde den inte på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 för att du använde den inte? var fäl för att du inte använde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Nån som vet nåt om T68- uppdateringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Glöm min fråga, jag vet svaret nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Går det hitta battleild ringsignaler till 3310 (vettefan om det h eter så, men den ser ut som en sån...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag har en Nokia 6600 och jag undrar om nån vet nått program som gör att man kan spela in längre med videokameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag har en 3 mobil.. Nec e616 jag undar om ni vet hur man gör en playlist med låtar på fattar inget tittat i manualen oxo.. orkar inte ringa supporten gjorde det förut efter en halvtimma svarade dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag har en Nokia 6600 och jag undrar om nån vet nått program som gör att man kan spela in längre med videokameran. vad är det för prog.? real mpg2 player? min granne har en 6600 han me´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 vad är det för prog.? real mpg2 player? min granne har en 6600 han me´ Jag tror att det är det och man kan bara spela i 12 sekunder med det Men jag hör hört talas om att det finns ett program till 6600 som gör att man kan spela in i 40 sekunder Vet inte vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Varför köper ni egentligen Nokia? Nokias batterier räcker i en halvtimme och menyerna är inte heller så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Varför köper ni egentligen Nokia? Nokias batterier räcker i en halvtimme och menyerna är inte heller så bra. Ehm? En halvtimme? Jag har en 3510, och batteriet räcker i 2 veckor, men då rör jag inte ens mobilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Någon som vet hur man får bort bilden... på nokia.. öh.. i / så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Ehm? En halvtimme? Jag har en 3510, och batteriet räcker i 2 veckor, men då rör jag inte ens mobilen! Inte två vekcor i streck i alla fall. Vilket de flesta Sony Ericsson telefoner gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Min 3510i klarade sig 3 veckor utan att laddas, använde den ändå hyffsat ofta. Men min T610, Klarar högst en vecka om den bara ligger och man inte gör nått alls med den, om man använder den normalt går de tre laddningar i veckan ( jag har frågat, men dom sa att de inte va nå fel). BTW, Undrar hur länge en Qtek 8080 klarar sig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Min 3510i klarade sig 3 veckor utan att laddas, använde den ändå hyffsat ofta. Men min T610, Klarar högst en vecka om den bara ligger och man inte gör nått alls med den, om man använder den normalt går de tre laddningar i veckan ( jag har frågat, men dom sa att de inte va nå fel). BTW, Undrar hur länge en Qtek 8080 klarar sig...? Det måste ha varit något fel på T610:an. Batteriet på den ska räcka i 315 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vad tror ni... ...jag funderar på att köpa en T630, är det ett bra köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vad tror ni... ...jag funderar på att köpa en T630, är det ett bra köp? Ja, men den kostar ju ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ja, men den kostar ju ganska mycket. 2400:- begagnad med garanti kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts