Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det står i guiden till dodon att när man lyft så kommer dodon att sjunka lite och sen åka upp igen.....men det lär ju inte vara helt rätt jag har nämligen flera gånger lyckar få planet att kör helt rakt tills jag svänger.....det lär ju vara så det ska vara vara..... e det nån mer som brukar lyckas med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag tänker inte så mycket på vad jag gör när jag startar nu för tiden, ofta svänger jag innan jag stabiliserat dodon och jag kraschar aldrig. Har man än gång lärt sig glömmer man aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Vad menar du?? Jag är lite dum idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag har inte fått in kurvtekniken...inte riktigt själva flygtekniken heller...Mina flygturer är typ på 50 sekunder..... Men nu ger jag fan i dodon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag har inte fått in kurvtekniken...inte riktigt själva flygtekniken heller...Mina flygturer är typ på 50 sekunder..... Men nu ger jag fan i dodon.... Synd, det är skitkul att göra coola störtdykningar, loopar och svängar i Liberty City. Övning ger färdighet kom ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Vad menar du?? Jag är lite dum idag... Elnilgt guiden ska planet tappa höjd men sen stiga igen....och hålla på så under flygturens gång..... Men för mig händer det att planet inte tappar höjd utan fortsätter köra spikrakt.....utan att förlora höjd...iaf till jag tar första svängen...efter den så börja planet åka upp och ned igen Redigerad 5 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Synd, det är skitkul att göra coola störtdykningar, loopar och svängar i Liberty City. Övning ger färdighet kom ihåg det! *host*O vem sa det först*host* Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Elnilgt guiden ska planet tappa höjd men sen stiga igen....och hålla på så under flygturens gång..... Men för mig händer det att planet inte tappar höjd utan fortsätter köra spikrakt.....utan att förlora höjd...iaf till jag tar första svängen...efter den så börja planet åka upp och ned igen Jaha, det har hänt mig ett par gånger oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 *host*O vem sa det först*host* Hehe... Det var faktiskt inte du iaf......men om man tänker sig inom forumet så e det ju möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag syftar alltid på forumet... Det finns ingen annan värld... Har din fjöken sakt att det finns andja ländej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag syftar alltid på forumet... Det finns ingen annan värld... Har din fjöken sakt att det finns andja ländej... Jag har slutat lyssna på del lilla Kärringen å hennes lögner......Jävla mytoman-nucka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag har slutat lyssna på del lilla Kärringen å hennes lögner......Jävla mytoman-nucka Åhhhh Vad du är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Elnilgt guiden ska planet tappa höjd men sen stiga igen....och hålla på så under flygturens gång..... Men för mig händer det att planet inte tappar höjd utan fortsätter köra spikrakt.....utan att förlora höjd...iaf till jag tar första svängen...efter den så börja planet åka upp och ned igen De é inge farligt! Du har bara Dodon FÖR rak!! Tryck lite på Num 6 så den åker ner lite! Och i svängarna!! Tryck lite lätt bara! (Till er som inte visste de!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts