Patrik Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Vart finns GTA-VC.exe? jag skulle instalera marks funisland och då ville den att jag skulle öppna GTA-VC.exe.... men jag vet inte vart den ligger! Vet någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Orginal så tror jag det är typ program/rockstar games/Grand Theft Auto: Vice City/GTA-VC.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Har man inte koll på var man installerat spelet bör man inte heller installera en mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 högerklicka på ikonen för spelet, välj "sök mål". där hittar du hela spelmappen och gta-vc.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) tack! hittade nu! Redigerad 13 april, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Patrik, hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) hurså? Har jag sakt nånting fel eller? :'( Redigerad 13 april, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts