notorius Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 jag vet inte vad uppdraget heter men det är när man kommer in i ett varuhus och man får se en video på en man som blir misshandlad. (han får massa elchockar). på mission briefing så står det att man ska hitta nåt kontor men jag fattar inte vad den ligger!!!! kan någon hjälpa mig ?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 du är i Charlies wearhouse och det är meningen att du ska hitta charlies kontor på andra våningen utan att bli upptäckt just det uppdraget tycker jag själv är ganska svårt bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 klarade lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hade också lite problem me det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts