minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ja, det är Joey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vote:Ny Karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 en ny kille.. det är alltid rolig med nya snubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vote: New Character EDIT: Ska inte denna ligga i GTA:SA forumet? jo men va f*n ligger den då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 jo men va f*n ligger den då?? Den blev ju flyttad fattar du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Den blev ju flyttad fattar du väl. :'( :'( :'( men FÖRLÅT DÅ :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Vote: Ny karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 en ny karaktär är alltid trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 hellstskulle jag vilja va Max Payne (slunga sig i slow motion) eller snubben i 2f2f, jag har glömt vad han heter (åka runt och jaga snubbar med Skyline och Lancer) fast man skulle ju välja nån från GTA så jag tar Phil Cassidy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Ja vilken vill ni spela som i GTA:SA? Jag skulle vilja spela som GTA3-killen, fast nu vill jag veta namnet på han Han kallas Fido i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 hellstskulle jag vilja va Max Payne (slunga sig i slow motion) eller snubben i 2f2f, jag har glömt vad han heter (åka runt och jaga snubbar med Skyline och Lancer) fast man skulle ju välja nån från GTA så jag tar Phil Cassidy. Ä man Max Payne skulle man va starkare, två vapen samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Ä man Max Payne skulle man va starkare, två vapen samtidigt. Det finns en knapp som heter Edit Redigerad 26 maj, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Han kallas Fido i alla fall. han heter Chris Dela Questia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 tror du på det ryktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts