Mr.Magic Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 GTA3 gubben blev stum i introfilmen. aha, men asso han blir skjuten av en shotgun borde han inte dö??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 aha, men asso han blir skjuten av en shotgun borde han inte dö??? det är ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Det beror ju på hur man blir träffad också. det kanske bara var lite hagel som kom i halsen på honom. Föresten borde man inte dö av att bli skjuten 15 gånger i huvudet? Wild Hawk: När jag såg att du hade replyat trodde jag att du skulle säga att du ville spela som shaggy eller violent j. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 gta 3 killen är tommy vercetti!!!!!!!!!!!!! i sa kommer han bli stum!!!!!!! kom på det nyss! Så Tommy Vercetti blir yngre med åren, eller? Om det skulle varit Tommy i GTAIII så skulle han vara lite äldre faktiskt. Själv skulle jag vilja att GTA: SA skulle bygga på filmen Menace II Sociaty (så som GTA: VC har byggt på Miami Vice) och att man därför skulle vara en liknande karraktär till Caine i Menace II Sociaty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 8 ball tycker e fräck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 gta 3 killen är tommy vercetti!!!!!!!!!!!!! i sa kommer han bli stum!!!!!!! kom på det nyss! då skulle alltså san andreas utspela sej efter 80-talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jag röstar på Tommy Vercetti... han e cool.. om någon vet vart man får tag på en likadan hawaii-skjorta som han har så är det bara att pm'a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jag vill helt klart vara nån av killarna i Love Fist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jag vill helt klart vara nån av killarna i Love Fist man kan istort sett vara det i VC, med lite fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jag vill helt klart vara nån av killarna i Love Fist Det e det sista jag vill spela som... vote: ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Skulle gärna vilja vara någon man själv besatämmer över, alltså hur gubben ska se ut m.m. lite mer individuella stats, som t.ex. styrka och liknande, men då utvecklas det lite för mycket till ett rpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 jag gillar tommy vercetti mäst! jag hoppas de kommer nå mer spel efter s.a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Ny karaktär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 GTA#3killen aka Fido är inte stum! I det tredje uppdraget i spelet ska man skjutsa Misty (Eller vad hon heter) till Joeys garage. Joey säger något om att man ska komma tillbaka och då säger Fido "Allright" !!! Sådeeesååå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 GTA#3killen aka Fido är inte stum! I det tredje uppdraget i spelet ska man skjutsa Misty (Eller vad hon heter) till Joeys garage. Joey säger något om att man ska komma tillbaka och då säger Fido "Allright" !!! Sådeeesååå!!! Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Nej? Det gör han visst. Vem säger det då? Någon på gatan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Nej? Det gör han visst. Vem säger det då? Någon på gatan eller? Spela in det då? Bevisa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Wild Hawk: När jag såg att du hade replyat trodde jag att du skulle säga att du ville spela som shaggy eller violent j. jo om violent J var med i spelet med sina sköna komentarer så skulle jag aldrig sluta spela det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Nej? Det gör han visst. Vem säger det då? Någon på gatan eller? Inte han iallafall. Jag har då aldrig hört det . Om han skulle säga det så skulle ju han förstås ha pratat i hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Nej? Det gör han visst. Vem säger det då? Någon på gatan eller? Det är joey som säger det om nån säger det. Han frågar ju blablabla, allright? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts