R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Skulle nån som är bra på PS göra ett nytt skal till min Nokia 3200? Kolla på vodafone/pricerunner/telia/whatever för nån bild på hur den ser ut. Gärna "abstract-art"...och inte för många färger. Sen är det ganska fritt förutom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 du kanske skulle kunna bidra med en mall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 du kanske skulle kunna bidra med en mall? Ok...går väl och skannar in en mall då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 När kommer mallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 När kommer mallen? Posted: Apr 12 2004, 11:08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Min scanner dummar sig..förmodligen ikväll... Men ni kan ju börja på nåt, och så kan ni ju fixa rätt mått på den när mallen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 ja har också en 3200, när ja köpte den fick man med nån "cutter" är det till för att göra skal eller? om det e det hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 ja har också en 3200, när ja köpte den fick man med nån "cutter" är det till för att göra skal eller? om det e det hur gör man? Till min (Comviq) följde det med papper som man skrev ut på....sen trycker man ut en bit som är som skalet (kasst förklarat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Till min (Comviq) följde det med papper som man skrev ut på....sen trycker man ut en bit som är som skalet (kasst förklarat). Om mallen kommer i kväll, sp kan du nog få en bild ganska snabbt. Har en ide' nämligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Om mallen kommer i kväll, sp kan du nog få en bild ganska snabbt. Har en ide' nämligen! Ok...den kommer ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Är inte kvällen här nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Är inte kvällen här nu? Kvällen är fortfarande ung... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Kvällen är fortfarande ung... Det beror på om man ska jobba imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Här kommer den efterlängtade mallen. Lite snett roterad oh knapparna är lite för stora. Men gör bilder bakom knapparna också, för det kommer ju bort när man skriver ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) Här: gjorde den lite snabbt Lägg till mig på msn om du har det, laschme@hotmail.com du beskriva bättre hur den ska se ut. om du vill kan du bara måla över min signatur nere i högra hörnet, fast helst inte, den tar ju inte upp så mycke utrymme hehe. EDIT: Hadde den designen på min 3510i förut, Redigerad 13 april, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) HemuleN: Mallen syns ju fortfarande. Du och alla andra: Kör på grid i PS, och rotera så att den blir rak. Gör bilden på och ändra opacoty till mall-lagret till 0%. Skicka sedan PSD-filen, så att jag kan köra fram lagret igen och skriva ut så att det blir rätt. DET ÄR VIKTIGT!!! Fler bidrag! Man tröttnar efter en vecka, oavsett hur snyggt det är. Redigerad 13 april, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Speeder: Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Speeder: Hur går det? Kommer nog i kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Kommer nog i kväll! Bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Vill inte stressa, men hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts