Add3 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Har ett problem angående Handligs grejset.. jag öppnar Handlings.cfg filen med Anteckningar / Wordpad... men hur ska man göra.. när jag ändrar koderna som i det här fallet syns på bilde... aja sen blir filen skum och det är en annan ikon på den.. aja kan nån förklara exakt hur det går till när man ska ändra Koderna...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Du ska byta ut den gammla handlingsraden mot den du fick i readme:n och sen sparar du bara. Det blir en annan ikon för att du har valt ett program för att öppna den som inte var valt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Har ett problem angående Handligs grejset.. jag öppnar Handlings.cfg filen med Anteckningar / Wordpad... men hur ska man göra.. när jag ändrar koderna som i det här fallet syns på bilde... aja sen blir filen skum och det är en annan ikon på den.. aja kan nån förklara exakt hur det går till när man ska ändra Koderna...? "Nedladdat" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 "Nedladdat" ? Är kass på engelska.. skulle inte fatta om det stod typ: Download eller likandet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts