Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 RollerCoaster Tycoon 2 kom ju ut för ett tag sedan så varför har spelet premiär igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Var det inte en sån där samlarbox då?? Det har kommit ut en sån tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Först kom ettan sen tvåan och till sist en samlarbox som hette nåt med Totaly Roller Coaster Tycoon. Men nu verkar det som om RCT2 är helt nytt spel. Jag fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det finns två mission packs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 jag laddade ner RCT2 men om nån har tänkt köpa det, gör inte det!!, det är likadan grafik som ettan och lite nya attraktioner och "themes" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 jag laddade ner RCT2 men om nån har tänkt köpa det, gör inte det!!, det är likadan grafik som ettan och lite nya attraktioner och "themes" japp. det är skit tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Förut tyckte jag det var ok...men tröttnade hyfsat snabbt på de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 RollerCoaster Tycoon 2? Är det nått man kan äta Nää, men det är som 1:an och det är riktigt gamalt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 jag fattar inte hur man kan göra en 2:a i serien i så dålig grafik år 2002, det är bara några ny attraktioner som jag sa förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts