Patrik Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag tänkte instalera en bil som ersatte coachen, när jag raderat dff & txd filen så står det bara: I/O error 32....... vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Inget j*vel som kan svara på det. Vad står det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Du har inte tagit bort skrivskyddet ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 det står inget med, och jo, jag hade tagit bort skrivskyddet.. FAN oxå! den som var så cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 det står inget med, och jo, jag hade tagit bort skrivskyddet.. FAN oxå! den som var så cool Kan du skicka en bild på bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 det står inget med, och jo, jag hade tagit bort skrivskyddet.. FAN oxå! den som var så cool är du säker på att du tagit bort skrivskyddet på rätt mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Testa med det här: Om coach.dff och coach.txd ligger i en .zip fil, kopiera in den i någon annan mapp. Sen sätter du in den i gta3.img med hjälp av IMG Tool Annars vet jag inte hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Tack, det ska jag testa! Det var en dubbeldäckad buss som man typ kan gå en i åsså e det en trappa å allt!! jävligt grym. Den såg ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Yes, jag fixade det! fan va grym den e! Här finns det massa grymma! *bland annat bussen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Tycker den är jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Vad är det som är jobbigt? Bussen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Fan man kunde inte gå in i den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts