Alle090 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) jag har klarat tre listor där man ska hitta bilar (kom ej ihåg vad stället hette). men på den tredje står hela listan kvar och alla bilar är hittade!! fattar ej vad jag ska göra, hitte en special bil eller ta varenda bil i hela VC. allt jag vill är att tävla mot andra bilister. på kartan man får med spelet kan man se när man mr.VERCETTI ska tävla. (TROR JAG) vet någon hur jag kan tävla. först trodde jag att det var det stora runda huset på andra Ön i mittemot hamnen! snälla hjälp mig! jag gör nästan allt :'( GRAND THEFT AUTO VOCE CITY 4EVER Redigerad 1 oktober, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Öh? Vad har du för betyg i svenska? IG------------------- eller?Först står det att du har klarat 3 listor, men sen står det att du inte klarat den tredje listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag kan berätta att för att kunna köra streetrace så ska du köpa Sunshine Autos och gå fram till kartan som sitter vid garaget där man lämnar bilarna. Gå in i den rosa cirkeln och tryck på use eller nån sån knapp(det står vilken). Men detta berättar jag bara för dig om jag får en miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 1. det finns bara 3 listor i sunshine autos. 2. Åk till sunshine autos, gå in i den rosa cirkeln så att du ser kartan, tryck "shift" och sen står det att du ska ta en bil och ta dig till startfältet, och raca såklart. Finns 6 race sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 1. det finns bara 3 listor i sunshine autos. 2. Åk till sunshine autos, gå in i den rosa cirkeln så att du ser kartan, tryck "shift" och sen står det att du ska ta en bil och ta dig till startfältet, och raca såklart. Finns 6 race sammanlagt. Fyra listor är det väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Fyra listor är det väl ändå? här är dom Lista 1: Landstalker Idaho Esperanto Stallion Rancher Blista Compact Belöning: Deluxo Lista 2: Sabre Virgo Sentinel Stretch Washington Admiral Belöning: Sabre Turbo Lista 3: Cheetah Infernus Banshee Phoenix Comet Stinger Belöning: Sandking Lista 4: Voodoo Cuban Hermes Caddy Baggage Handler Mr. Whoopee Pizza Boy Belöning: Hotring Racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) för det första SPEEDER tycker jag inte att du ska svara nåt om du inte tycker om det!!! vilket pucko! Men om det finns fyra listor måste det vara något fel. för jag är på den tredja och alla bilar är struckna med röd färg. och när jag går in i den rosa saken kommer alla streetrace banorna upp men inte någon USE knapp eller någon förklaring!! är det så att man måste klara alla listorna före racen. jag har typ försökt med alla bilar igen, men dom säger ( det står framför garaget ) att dom redan har den bilen!! Redigerad 1 oktober, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 för det första SPEEDER tycker jag inte att du ska svara nåt om du inte tycker om det!!! vilket pucko! Men om det finns fyra listor måste det vara något fel. för jag är på den tredja och alla bilar är struckna med röd färg. och när jag går in i den rosa saken kommer alla streetrace banorna upp men inte någon USE knapp eller någon förklaring!! är det så att man måste klara alla listorna före racen. jag har typ försökt med alla bilar igen, men dom säger ( det står framför garaget ) att dom redan har den bilen!! När du valt vilket race du vill köra så trycker du på knappen under enter tror den heter höger shift då uppmanas du att hämta en snabb bil å köra till startplatsen Gå in i bilhallen å upp på andra våningen har du fyllt alla listorna så finns det 2 bilar här Sandking och Streetracern och då är det riktigt att det inte går att komma med fler bilar där nere annars har du råkat ut för nåt skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 oki ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 det gick att köra street race, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 nu är det bara listorna! men nu kan jag köra street race så jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Gå upp på övervåningen i Sunshine Autos och kolla om det står två bilar där, då har du klarat alla listorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 nu är det bara listorna! men nu kan jag köra street race så jag bryr mig inte vad körde du med för bil på racet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts